تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

iranian Offline
#1 ارسال شده : 1397/08/01 04:45:45 ب.ظ
iranian

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
مکان: bonab

سنگ های قیمتی دارای نقش های مختلف در فرهنگ و تمدن انسانی در طول تاریخ داشته اند. بعضی افراد اعتقاد دارند که سنگ ها دارای قدرت های خاس هستند. هر سنگی دارای رنگ خاص خود و محل های پیدایش مختلف است همچنین سنگ های قیمتی را می توان در گوشه گوشه جهان پیدا کرد. بعضی از سنگ های قیمتی دارای قدمت زیادی هستند و بعضی دیگر ب تازگی کشف شده اند. استفاده از سنگ های قیمتی در زیورآلات و جواهرات نیز سابقه ای طولانی دارد و از قدیم برای جلوه گری و زیبایی زیورآلات از سنگ های استفاده می شده است. سنگ های طیف وسیعی را از سنگ قیمتی تا ارزان را در برمیگرند که می توانند قیمت زیورآلاتی مثل گردنبند، دستبند و انگشتر تا صد ها برابر افزایش دهند. ما در این مقاله سعی داریم بعضی از سنگ های و نگین های پرکاربرد در دنیای زیورآلات معروفی کنیم تا آشنایی کلی با رنگ و خاصیت آنها پیدا کنید و همواره در خرید زیورآلات نگین به کار رفته در آن را به عنوان یک ملاک اساسس در نظر بگیرید.

الکساندریت(ALEXANDRITE)
سنگ ماه تولد ژوئن
اگر شما به سحر و جادو به ویژه علم جادو اعتقاد داشته باشید بی گمان با سنگ الکساندریت آشنا و علاقه خاصی به آن خواهید داشت. در فضای بیرون رنگ سنگ الکساندریت آبی روشن مایل به سبز است و در فضای داخل و در زیر نور لامپ یک رنگ قرمز تمشکی می باشد. شما می توانید با تغییر نور فلورسنت به نور رشته ای شاهد تغییر رنگ سنگ الکساندریت باشید و این ویژگی اساسی سنگ های قیمتی می باشد.

این یک ویژگی متمایز و برتر است که می توانید رنگ های محتلف را در یک سنگ پیدا کنید. معتقدند که این سنگ دارای خواص جادویی و اسرار مرموز است با عثت تقویت درک افراد، کمک به خلاقیت و خاصیت الهام بخشی دارد.

این سنگ در دهه 1830 در کوه های اورال روسیه کشق شده است و در حال حاضر در سریلانکا ، شرق آفریقا و برزیل یافت می شود. توجه داشته باشید که سنگ الکساندریت جزو سنگ های نادر و ارزشمند است.

سنگ های و نگین های پرکاربرد در دنیای زیورآلات- سنگ الکساندریت
انگشتر نگین الکساندریت
رنگ های مختلف سنگ الکساندریت در زیر نورهای مختلف



آمتیست (یاقوت ارغوانی)
سنگ تولد فوریه
ادامه مطلب در آشنايي با نگين ها و سنگ هاي پركابرد در بخش زيورآلات
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 3.494 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت