تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

zahra-hamedani Offline
#1 ارسال شده : 1397/07/09 12:19:10 ق.ظ
zahra-hamedani

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 52
مکان: تهران

ابتدا با استفاده از بی‌ حسی موضعی، دهان بی ‌حس می‌شود تا بیمار در حین درمان دردی احساس نکند. سپس با استفاده از دریل دندانپزشکی، سوراخی متناسب با ابعاد پایه ایمپلنت در داخل استخوان فک ایجاد می‌شود. پایه ایمپلنت در داخل سوراخ قرار می‌گیرد و بر روی آن پیچ درپوش نصب می‌شود تا سوراخ ایمپلنت بسته شود. سپس لثه روی ایمپلنت را پوشانده و بخیه می‌شود. پس از چند ماه که فرآیند یکپارچگی استخوان پشت سر گذاشته شد، مجدداً طی عمل جراحی ساده ای، لثه روی ایمپلنت برش می‌خورد. پس از این که دندانپزشک به ایمپلنت دسترسی پیدا کرد، پیچ درپوش را باز کرده و هیلینگ اباتمنت را بر پایه ایمپلنت پیچ می‌کند. نوع اباتمنت بر اساس محل کاشت دندان و شرایط دندان‌های مجاور و استخوان فک انتخاب می‌شود.
پس از مدتی که لثه پیرامون اباتمنت را گرفته و التیام یافت، روکش دندان به اباتمنت وصل می‌شود. اتصال روکش به اباتمنت ممکن است به واسطه پیچ و یا چسب باشد.
در برخی شرایط ممکن از عمل جراحی یک مرحله ‌ای برای کاشت ایمپلنت انجام شود. تفاوت آن با روش گفته شده در این است که در مرحله اول کاشت ایمپلنت، لثه روی ایمپلنت را نمی‌پوشاند تا برای نصب اباتمنت که چند ماه دیگر انجام می‌شود، نیازی به بریدن لثه نباشد.
هزینه کاشت ایمپلنت دندان چقدر است؟
برای تعیین قیمت ایمپلنت دندان عوامل زیادی باید در نظر گرفته شود. گاهی اوقات به دلیل مشکلاتی مانند عفونت لثه ممکن است نیاز به درمان‌های جانبی وجود داشته باشد که این هزینه درمان را افزایش می‌دهد. همچنین در صورتی که حجم و تراکم استخوان فک برای پشتیبانی ایمپلنت کافی نباشد، نیاز به پیوند استخوان وجود دارد که هزینه آن جداگانه محاسبه می‌شود. جنس ایمپلنت دندان نقش مهمی در تعیین هزینه درمانی دارد. دفعات مراجعه به دندانپزشک، عکس پرتوی ایکس، پیچیدگی مشکل درمانی، تعداد دندان‌هایی که می‌خواهید جایگزین کنید، تجهیزات مورد استفاده، محل کاشت دندان و تخصص دندانپزشک از جمله عوامل تعیین ‌کننده هزینه کاشت ایمپلنت دندان هستند.
لزوم توجه به پول و هزینه درمان بیمار:
بهترین دندانپزشک تهران باید بهترین درمان را با توجه به بودجه ای که بیمار دارد در نظر بگیرد و از اتلاف هزینه بیمار جلوگیری کند. به این منظور بهترین درمان با حداقل هزینه اما با کیفیت مطلوب را باید به بیماران معرفی و ارائه کند..
منبع سورس: دکتر سجودی ، دکتر ابراهیم گل
تبلیغات
hassanh403 Offline
#2 ارسال شده : 1399/05/01 11:35:18 ب.ظ
hassanh403

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 12
مکان: تهران

روشی جدید برای کاشت دندان وجود داره که به ایمپلنت بدون جراحی موسومه. من امتحان کردم و خیلی راضیم دکتر سعید کریمی به خوبی این کارو برام انجام دادن
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.097 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت