رتبه: Advanced Member
گروه ها: Registered
ارسالها: 79
1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
|
برای انجام امور ثبت شرکت در یزد لازم است که پروسه اداری برای اخذ مدارک مربوط با ثبت شرکت انجام شود. این مراحل به شرح ذیل می باشد: - تنظیم و تدوین مفاد اساسنامه - انتخاب اسم مناسب برای شرکت(نام های انتخابی باید دارای معنا و مفهوم باشد، با فرهنگ اسلامی مطابقت داشته باشد و سابقه ثبت نداشته باشد.) - به سامانه اداره ثبت شرکت ها باید مراجعه شود و فرم ثبت نام باید تکمیل شود. - اعلام تاییدیه اسم شرکت در سامانه - تجمیع مدارک مورد نیاز و اخذ گواهی عدم سوء پیشینه - اخذ پرینت اوراق چاپی از سامانه و امضاء تمام اعضای شرکت - ارسال مدارک از راه اداره پست به صورت سفارشی برای انجام ثبت شرکت - درج بارکد پستی در سامانه - بررسی مدارک توسط کارشناس اداره ثبت شرکت ها - تخصیص شناسه ملی و شماره ثبت برای درخواست ثبت شرکت - ارسال آگهی برای انتشار در روزنامه رسمی کشور - انجام امور تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی - انجام دادن امور تبلیغاتی برای جذب مشتری بعد از ثبت شرکت
این مقاله از وب سایت فکر برتر بر گرفته شده. ویرایش بوسیله کاربر 1397/06/24 03:18:08 ب.ظ
| دلیل ویرایش: مشخص نشده است |
|
|
|
|
|
|
|
رتبه: Advanced Member
گروه ها: Registered
ارسالها: 100 مکان: dongdong8
|
|
|
|
|
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست |
|
جهش به تالار
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.
این صفحه در مدت زمان 0.206 ثانیه ایجاد شد.