تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

Amlakkhani Offline
#1 ارسال شده : 1397/05/26 01:38:39 ب.ظ
Amlakkhani

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

افزایش قیمت آپارتمان در اندیشه در سه ماه گذشته به اوج خود رسیده است، این در تازه ترین اظهارنظر ایرج رهبر بیان شده است، وی در ادامه گفت: تنها 10 تا 15 درصد از خریداران مسکن در چند ماه گذشته مصرف کنندگان واقعی بوده‌اند.

وی ادامه داد: 85 درصد از خریداران مسکن در سه ماه گذشته سوداگران بوده‌ اند که به دلیل امنیت سرمایه‌گذاری در بازارهای موازی به سمت بازار ساخت و ساز و مسکن هجوم آورده و زمینه ساز رشد جهشی قیمت مسکن شده‌اند.

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه‌ سازان استان تهران تأکید کرد: نابسامانی‌ هایی که در بازار طلا، ارز و سکه ایجاد شده یکی از دلایل افزایش قیمت آپارتمان در اندیشه به شمار می‌ آید و همین موضوع زمینه‌ ساز ورود دلالان به این بازار شده‌ است.

رهبر با بیان اینکه کارشناسان مالیاتی باید با یک برنامه‌ ریزی دقیق و مطمئن تنها از دلالان و سوداگران بازار مسکن مالیات اخذ کنند، گفت: اگر خریداری یک واحد مسکونی را در طول یک سال سه تا چهار بار خرید و فروش کند به طور قطع این فرد سوداگر است، بنابراین باید مالیات سنگین از این فرد اخذ شود.

وی در پایان گفت: اخذ مالیات از سرمایه‌ گذاران و مصرف‌کنندگان زمینه‌ساز خروج این سرمایه‌ گذار از بازار می‌شود که نتیجه آن کاهش تولیدات مسکن است، با افزایش قیمت ارز و دلار شوک سنگینی بهبازار مسکن وارد شد و قدرت خرید را برای متقاضیان مسکن پایین آورده است.

در برخی مناطق قیمت‌های اجاره 10 تا 15 درصد و در برخی دیگر بیش از 30 درصد نرخ‌ های اجاره افزایش یافته و این موضوع بیشتر در حوزه دریافت اجاره متمرکز شده است.

قیمت آپارتمان در اندیشه

خرید آپارتمان در اندیشه نیز یکی از مواردی بود که شاهد افزایش قیمت مسکن در این شهر نوساز بوده ایم، این شهرک از لحاظ موقعیت جغرافیایی و مسافت کم تا مرکز تهران و شهر سازی اصولی در جایگاهی برتری نسبت به دیگر نقاط اطراف تهران مثل پرند پردیس و دماوند و شهریار و رباط کریم دارد.

بیشترین افزایش قیمت در شهرک های نوساز اطراف تهران و حتی مناطق جنوب تهران در حوزه مسکن مربوط به خرید آپارتمان در اندیشه می باشد.
تبلیغات
صنعت وهنرتجسم Offline
#2 ارسال شده : 1397/09/18 10:48:23 ق.ظ
صنعت وهنرتجسم

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 29
مکان: تهران

تشکرها: 1 بار
امیدوارم هرچی زودتر این بحران تموم شه
https://tajasom.ir/
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.092 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت