تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

گالری_شمرون Offline
#1 ارسال شده : 1397/05/23 02:20:31 ب.ظ
گالری_شمرون

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 6
مکان: ایران

گالری شمرون www.Shemroniha.com با هدف تولید و فروش زیورآلات لوکس و اکسسوری های مدرن در خرداد ماه ۱۳۹۵ در تهران شروع به فعالیت نمود. کلیه محصولات قرار گرفته در فروشگاه زیورآلات شمرونیها توسط متخصصین و طراحان مد و زیبایی انتخاب و تهیه شده است. در حال حاضر شما میتوانید انواع زیورآلات استیل و نقره, گردنبند, انگشتر و حلقه, پابند و خلخال دستبند, گوشواره, ست های مختلف, قاب های گوشی دست ساز متفاوت , انواع کیف برای گوشی های مختلف , شال های دست دوز و مانتوهای خاص سفارشی را از این مرکز خرید به صورت آنلاین در وبسایت www.Shemroniha.com یا حضوری تهیه نمایید.

امکان خرید حضوری
مهیا بودن امکان خرید حضوری کلیه اقلام از دیگر خدمات شاخص گالری شمرون برای اعتماد سازی و ایجاد ارتباط نزدیک با مشتریان میباشد. جهت مشاهده نزدیک کلیه محصولات گالری شمرون و خرید به صورت حضوری میتوانید طی روزهای شنبه الی پنجشنبه از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۹:۳۰ شب به آدرس گالری مراجعه بفرمایید. تمامی اقلام موجود در داخل وبسایت در فروشگاه حضوری نیز در دسترس شما میباشند. آدرس کانال تلگرام و پیج اینستاگرام گالری شمرون @Shemroniha_shop میباشد.

فروش و پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته
تیم پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش گالری شمرون با آیدی تلگرام Shemroniha24@ بر روی خط تلفن ۰۹۱۲۰۵۷۵۲۱۲ همیشه پاسخ گوی شما میباشند. شما میتوانید طی ۲۴ساعت شبانه روز و هفت روز هفته سفارشات خود را از طریق تلگرام و یا وبسایت ثبت بفرمایید . درصورتی که هرگونه سوال یا ابهامی داشته و پاسخ خود را نیافتید، با ما در تماس باشید.

آدرس:
تهران - چهار راه فرمانیه, خیابان پاسداران, نبش کوهستان11 -مرکز خرید کوهستان ط1-
شنبه تاپنجشنبه 9:30الی21:30
22805203

تلفن پشتیبانی 24ساعته آنلاین در نرم افزار پیام رسان تلگرام: 09120575212


وبسایت:
https://www.Shemroniha.com


️نماد اعتماد الکترونیک
️امکان خرید حضوری و آنلاین
️ارسال سراسركشور 24 الی 72 ساعته
️پرداخت درب منزل سراسر کشور
️فروش و خدمات پس از فروش آنلاین 24 ساعته و 7 روز هفته


هزینه ارسال سفارشات در تهران و سراسر کشور بین 5000 تا 8000 تومان
ارسال رایگان برای سفارشات بالای 89 تومان در سراسر کشور
[/b]
[/size]

ویرایش بوسیله کاربر 1397/05/23 02:25:03 ب.ظ  | دلیل ویرایش: اندازه فونت

تبلیغات
گالری_شمرون Offline
#2 ارسال شده : 1397/06/02 02:46:47 ب.ظ
گالری_شمرون

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 6
مکان: ایران

آویز کیف و کلید پر و دریم کچر آبی
:ribbon:مکمل استایل شما
:star2:طراحی جالب
:star:خاص و زیبا
:star:طول17cm
49000تومان
#ACC021S0
:gift:جعبه شيك
:white_check_mark:خرید حضوری وآنلاین
:white_check_mark:ارسال سراسرکشور
:white_check_mark:پرداخت درب منزل


استفاده از لوازم جانبی یکی از مشخصه های زیبایی و مدرن بودن در خانم ها محسوب میشود و در داشتن استایلی زیبا و فشن بسیار تأثیر گذار است. امروزه طراحان مد در کنار هر نوع پوششی این اکسسوری ها را قرار داده و آن ها را مستلزم برای ظاهری اراسته میدانند. یکی از پرطرفدارترین این لوازم جانبی آویز کیف یا کلید میباشد. آویز کیف دریم کچر پر آبی کد ACC021S0 از گالری شمرون، با دارا بودن سنگ فیروزه و دریم کچر سمبل آرامش بوده زیرا در باور سرخپوستان دریم کچر نوعی کابوس گیر است و در میان فرهنگ ما سنگ فیروزه دافع سیگنال های منفی میباشد. این اکسسوری دارای یک قلاب و یک حلقه از جنس استیل و آویزهای متعددی ست از جمله آویز دریم کچر به طول ۵/۸ سانتیمتر، آویز پر آبی به طول ۱۴ سانتیمتر، آویز سنگ کریستال به طول ۴۱ میلیمتر، آویز دست خمسه به طول ۶/۵ سانتیمتر میباشد. این اکسسوری بدلیل سبک مدرن و سمبلیک مناسب پوشش روزانه در هر رده ی سنی است و به همراه جعبه ی کادویی شیک عرضه شده از این رو مناسب برای هدیه دادن نیز میباشد.

برای خرید مراجعه حضوری به آدرس گالری شمرون واقع در تهران- چهار راه فرمانیه, خ پاسداران، نبش کوهستان11 -مرکز خرید کوهستان طبقه -1 یا جهت خرید آنلاین 24 ساعته در پیام رسان تلگرام بر روی شماره تلفن 09120575212 و یا تماس تلفنی در ساعات اداری. آدرس کانال و پیج اینستاگرام گالری شمرون Shemroniha_Shop@ آدرس وبسایت گالری شمرون www.Shemroniha.com
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.108 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت