تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

آرل Offline
#1 ارسال شده : 1397/04/30 03:27:42 ب.ظ
آرل

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 6
مکان: تهران

دکوراسیون داخلی کافی شاپ با جابگذاری و قرار گرفتن اشیاء نامتعارف و غیرمعمولی شروع شده است که همه این اجزای استفاده شده حس و حال جزیره ججو چین را در خود ایجاد کرده است.
معمار این کافه درباره الهام گیری از این جزیره می گوید : مدت ها پیش برای اولین بار وارد این جزیره شدم. احساس بسیار خوبی در زیر آسمان آفتابی داشتم. همه ی ما جذب رنگ دریا و مناظر اطراف شده بودیم. طولی نکشید که تک تک افراد شروع به تحسین کردن این جزیره کردند، تک تک جزئیات فریبنده بود و نظر هرکس را جلب می کرد. پیچیدن باد در نیزارهای اطراف صحنه بسیار زیبایی ایجاد کرده بود.
نکته ها و قانونی که در طراحی داخلی کافی شاپ باید رعایت شود شامل
1 قرار دادن قفسه کتاب برای اشتراک گذاری و نگه داری از صد ها کتاب مشتریان
2-محیطی برای قرارگیری لوازم
3- تصویر یک محیط ارامش بخش
با توجه به شرایط موجود طراح تصمیم می گیرد که جزیره را بیشتر بررسی کند. مشتریان در یک محیط باز استراحت می کنند. اسم کافی شاپ هم برگرفته از حس جسورانه ان انتخاب شده است یک کافی شاپ آرام و پر از حس و حال جزیره ججو در قلب Nohyung-dong ایجاد شد.
نام کافه : Simsim
معمار : STARSIS
موقعیت : کره جنوبی
متراژ : 75 متر مربع
عکاس : Hong Seokgyu


تبلیغات
atizz193 Offline
#2 ارسال شده : 1398/07/29 04:40:27 ب.ظ
atizz193

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 28

تشکرها: 3 بار
3 تشکر دریافتی در 3 ارسال
نورپردازی هتل

وجود نور کافی صرفا در طراحی دکوراسیون داخلی هتل ها مورد توجه نیست. بلکه نور در تمامی زوایای یک طراحی داخلی هتلی نقش بسزایی دارد.
از نور کافی در لابی هتل، راه پله ها و اتاق های آن استفاده کنید. بدون شک با استفاده از طراحی داخلی همراه با نور کافی که بتواند باعث افزایش روحیه مخاطبان شما شود، میتوان چندین برابر هزینه های صرف شده را به حساب های هتل بازگرداند.
یک لوستر بزرگ در لابی هتل شما میتواند در نگاه اول، باعث جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری شود. پس به هیچ عنوان از اهمیت نور پردازی در طراحی داخلی هتل خود غافل نشوید.

شرکت معماری داخلی تهران دیزاین سنتر
bakhhshif639 Offline
#3 ارسال شده : 1398/08/22 04:04:16 ب.ظ
bakhhshif639

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 47
مکان: tehran

کابینت ها عموما عناصری هستند که برای دکوراسیون آشپزخانه امری مهم و ضروری بوده و جلوه ای خاص به آن می بخشند. انواع کابینت ها دارای جنس های متفاوت با شکل های مختص به خود می باشند، که برای هر سلیقه ای نوعی خاص و متنوع وجود دارد، اما اینکه کدام یک از کابینت ها مناسب بوده و چه مزایا و معایبی هر نوع از کابینت ها دارند، موضوعی است که شاید برای بسیاری از افراد سوال بر انگیز باشد، به همین منظور در مطلب امروز قصد داریم تا شما را با انواع و اقسام جنس کابینت آشنا کنیم، پس تا انتهای این مطلب جذاب و کاربردی با ما همراه باشید.
کابینت های فلزی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها

معرفی انواع کابینت، چه کابینتی مناسب خانه شماست ؟
کابینت های تمام فلزی این روزها تقریبا دیگر استفاده ای ندارند و فقط آن دسته از کابینت های فلزی که دارای ظاهری شیک و مدرن هستند و از جنس استیل بهره گرفته اند هنوز روی بورس می باشند. کابینت های فلزی دارای قیمت پایین تری نیز می باشند و به همین دلیل هنوز هم اسکلت کابینت ها در اکثر موارد از فلز ساخته می شود، دقیقا مانند زمانی که پول زیادی برای تعویض کابینت ها در اختیار نداریم و تصمیم میگیریم که اسکلت داخلی از فلز باشد و درب های آن از ام دی اف؛ این نوع از کابینت ها اگرچه دارای قیمت پایینتری نسبت به گونه های دیگر هستند اما پس از مدتی مجددا نیاز به رنگ آمیزی داشته و یا بر اثر قرار گیری در رطوبت امکان زنگ زدگی و پوسیدگی آنها وجود دارد.
کابینت های تمام چوبی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها
معرفی انواع کابینت، چه کابینتی مناسب خانه شماست ؟
کابینت های تمام چوبی اما دارای ظاهر بسیار زیبایی هستند، اما این نوع از کابینت ها دارای قیمت های بسیار بالایی می باشند و مدت زمان زیادی برای آماده سازی و نصب آنها طول می کشد. این نوع از کابینت ها برای کسانی مناسب می باشد که خواهان ایجاد طرحی روستیک برای خانه خود هستند. این نوع از کابینت ها جلوه ای زیبا و خیره کننده به آشپزخانه می دهند و مناسب برای دکوراسیون های کلاسیک نیز می باشند.



کابینت های ام دی اف در دکوراسیون داخلی منزل
معرفی انواع کابینت، چه کابینتی مناسب خانه شماست ؟
ام دی اف ها یکی از انواع کابینت ها می باشند که از ضایعات دور ریختنی چوب های دیگر درست شده و قادرند رنگ و شکل های متنوعی به خود بگیرند. این نوع از کابینت ها قادرند با هر سبک خانه ای هماهنگ شده و جلوه ای زیبا به آشپزخانه بدهند، از این رو در بین افراد خواهان بیشتری دارند.
این نوع از کابینت ها در برابر رطوبت هوا مقاوم بوده و آسیب زیادی نمی‌بیند و به همین علت کاربرد آن در محیط آشپزخانه که هنگام آشپزی رطوبتش بالا می‌رود، مناسب است. علاوه بر ساخت کابینت، از این ترکیب در ساخت مبلمان، میز و صندلی، دکور و کف سازی اتاق‌ها نیز استفاده می‌شود. ام‌دی‌اف در برابر حرارت فوق‌العاده مقاوم بوده و عایقی مناسب در برابر صدا می باشد.
کابینت های هایگلاس در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها
معرفی انواع کابینت، چه کابینتی مناسب خانه شماست ؟
کابینت های از جنس هایگلاس گونه ای متفاوت از ام دی اف ها هستند که بسیار زیبا و شیک بوده و با سطحی براق در خدمت آشپزخانه ها قرار می گیرند. این نوع از کابینت ها نیز دارای قیمت بالاتری نسبت به ام دی اف های معمولی بوده و از ترکیبات رنگی متفاوتی بهره می گیرند. گفته می شود که هایگلاس خط و خش می گیرد اما این حقیقت نداشته و پاکسازی آن به راحتی انجام می گیرد. البته باید توجه داشته باشید که به دلیل سطح براق این نوع از کابینت ها در رنگ هایی همچون مشکی اثر انگشت بر روی آنها به جا می ماند.
کابینت های پی وی سی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها
معرفی انواع کابینت، چه کابینتی مناسب خانه شماست ؟
کابینت های تمام پی وی سی کمتر استفاده می شوند و با ام دی اف های روکش پی وی سی کاملا متمایز هستند. این نوع از کابینت مصنوعی بوده و دارای طرح و رنگ های بسیار متنوعی می باشند. نگهداری این نوع از کابینت ها به مراتب راحتتر از کابینت های چوبی بوده و ساخت و نصب آنها در محل نیز راحتتر صورت می گیرد. لازم است بدانید این نوع از کابینت ها دارای هزینه کمتری نیز می باشند
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.125 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت