تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

امیرعلی 96 Offline
#1 ارسال شده : 1397/04/25 10:07:28 ب.ظ
امیرعلی 96

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 73
مکان: تهران

هتل فور سیزنز بسفروس استانبول : هتل پنج ستاره فور سیزنز یک هتل معمولی در استانبول نیست، این ساختمان درواقع یک قصر عثمانی از زمان قرن نوزدهم بوده و همچنان معماری تاریخی و جزئیات سلطنتی خود را حتی بعد از یک بار بازسازی که به هتل تبدیل شد، حفظ کرده است. با اقامت خود در این هتل حال و هوای زمان عثمانی ها را به خود خواهید گرفت. همه چیز در این هتل لوکس و عالی بوده و کارکنان رفتاری حرفه ای با میهمانان خود دارند. پرسنل مسلط به زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ترکی و ... بوده و برای میهمانان و توریست های تور استانبول خدماتی نظیر روزنامه رایگان در لابی، شش سالن کنفرانس و جلسه، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صندوق امانات، خدمات تبدیل ارز، سلمانی، سالن آرایشی، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل و ... فراهم می کنند.

http://lasttours.net/up/uploads/1531802713.jpg
اتاق های هتل فور سیزنز بسفروس استانبول

هتل فور سیزنز بسفروس استانبول به طور کلی دارای 195 اتاق و سوئیت بوده که به دو دسته زیر تقسیم می شوند :

170 اتاق استاندارد
پنج اتاق مخصوص افراد معلول
20 سوئیت

امکانات و خدمات هتل فور سیزنز بسفروس استانبول برای میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول داخل اتاق ها و سوئیت ها شامل حمام اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، میز مطالعه، بطری آب معدنی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تختخواب های تاشو، گهواره رایگان، گاوصندوق، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، نظافت روزانه، تلفن، سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی و .. می باشند.

http://lasttours.net/up/uploads/1531797644.jpg
رستوران ها و امکانات رفاهی هتل فور سیزنز بسفروس استانبول

در این هتل پنج ستاره شش رستوران قرار داشته که برای میهمانان و توریست های تور استانبول انواع غذاهای بین المللی، محلی، ایتالیایی، مدیترانه ای و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد در فضای بسته یا باز سرو می کنند. صبحانه ها نیز به صورت بوفه ای و سلف سرویس ارائه می شوند. این هتل یک استخر روباز و یک استخر آبگرم روباز دارد. فضای سرسبز و بسیار زیبایی هم همراه با چشم انداز از بسفروس روبروی شماست. از امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای میهمانان شامل سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، سالن بدنسازی، حمام ترکی و ... می باشند.

http://lasttours.net/up/uploads/1531787041.jpg
دسترسی های نزدیک به هتل فور سیزنز بسفروس استانبول

از این هتل پنج ستاره تا منطقه بشیکتاش چهار دقیقه و تا میدان تقسیم بیست دقیقه فاصله است. همچنین فرودگاه سبیها در فاصله 39 کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در فاصله 25 کیلومتری از هتل فور سیزنز بسفروس استانبول قرار دارند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.225 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت