تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

deconik Offline
#1 ارسال شده : 1396/11/30 07:49:03 ب.ظ
deconik

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22

16-مسیر و هدف را مشخص کنید:
شروع یک پروژه جدید بدون اینکه بدانید چه می خواهید، ممکن است انرژی و زمان زیادی را صرف کند. اینکه از ابتدا و قبل از نشستن پشت میز کار خود تصمیم بگیرید وبدانید که قصد انجام چه کاری را دارید، به میزان زیادی در راهنمایی و هدایت شما تاثیر خواهد داشت. به طور مثال، "من می خواهم یک موسیقی 3 دقیقه ای pop بسازم."


17-عالقه خود را تجدید کنید:
اگر به طور کامل از سبکی که در آن آهنگسازی می کنید، راضی هستید، اما احساس می کنید که آخرین اثر شما چندان جالب توجه نیست، زمانی را برای گوش دادن به آثار ستاره ها و پیشگامان سبک خود اختصاص دهید. بدین وسیله به عالقه خود نسبت به موسیقی توان دوباره ببخشید ودیری نخواهد پایید که نا امیدی و یاس ناپدید خواهند شد.

18-راه هزاره را نمی توان یک شبه پیمود:
تمایل به رسیدن کمال مهارت و استادی می تواند خود باعث ایست خالقیت بشود. البته رسیدن به مهارت در موسیقی حرکت خوب و شایسته ای است ولی شاید وقت آن رسیده که برای مدتی از توقعات و انتظارات خود کم کنی و قبول کنی کاری که داری انجام می دهی آنچنان هم خارق العاده نیست و یا شاید فقط آزار دهنده ذهن است.

19-حس زندانی بودن:
اگر چندین روز است بطور دائم در استودیو گیر کرده ای، مطمئنا وقت آن رسیده که بیرون بزنی و دوباره با دنیا آشتی کنی. زندانی شدن در یک جا برای مدت طوالنی خالقیت را خفه می کند بنابراین به خودت یک مرخصی بده تا ذهنت از موضوعات مربوطه به موسیقی دور باشد.


20-نکته تندرستی :
دورن یابی کن. خودت علت را متوجه می شوی.... اگر کل شبهای هفته گذشته را صرف ساختن موسیقی، شب زنده داری و خوردن هله و هوله کرده ای و در کنار اینها یک شغل تمام وقت هم داشته ای. تو به کمی ورزش و خواب شبانه نیاز داری تا ذهنت را پاک و بدنت را تجدید قوا کنی.

بخش اول به پایان رسید. از قسمت بعدی به سراغ بخش "روش های ایده ساز" خواهیم رفت با ما همراه باشید...



تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.415 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت