تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

123jobing Offline
#1 ارسال شده : 1396/11/20 08:24:35 ب.ظ
123jobing

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

مجموعه جابینگ با ایجاد بستری برای اشتغال جوانان در سال 92 همزمان با رونق شبکه های اجتماعی فعالیت خود را آغاز کرد. فرصت های شغلی و استخدامی با رویکرد نشر عادلانه اطلاعات به عنوان خط کشی این مجموعه اتخاذ شد. استفاده از فضاهایی نظیر وایبر، تلگرام، اینستاگرام و وب سایت در کنار تیم اجرائی که جمعی از دانش آموختگان ، دانشگاه علم و صنعت و تهران هستند، بستر مناسبی را جهت رشد و توسعه این مجوعه فراهم نمود. هم اکنون با گذشت قریب به 4 سال ازآغاز فعالیت این مجموعه، روزانه اگهی های استخدامی اعم از مشاغل صنعتی، پروژه ای، بانکی، اجرائی، توصیه های استخدامی، مشاوره در خصوص تنظیم رزومه و مطالب روز مربوط به اشتغال و استخدام در این مجموعه اطلاع رسانی می گردد.
امید است با تلاش مجموعه ی جابینگ شاهد رشد روز افزون اشتغال در جوانان و رفع مفصل بیکاری در کشور عزیزمان باشیم.
تبلیغات
sara1400 Offline
#2 ارسال شده : 1397/03/12 06:06:40 ب.ظ
sara1400

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 29
مکان: تهران

این که به دنبال چه هستيد مشخص می کند که در مصاحبه استخدامی چه بگویم و در نهایت چه فرد یا افرادی را انتخاب کنیم.
امروزه در بسیاری از شرکت های خصوصی اولویت اصلی استخدام به توانایی فردی متقاضی مربوط می شود، با این حال موارد دیگری نیز در این روند دخیل هستند که از این میان می توان به خصوصیات اخلاقی اشاره کرد.
اکثر مدیران منابع انسانی و مسئولان استخدام توانایی کشف خصویات اخلاقی حقیقی فرد را دارند. علاوه بر این تحقیقات روانشانی ثابت کرده که هنگام افزایش استرس و فشار، غرایز و اعتقادات ناخوداگاه بر رفتار آگاهانه افراد غلبه می کنند.



هنگام مصاحبه شغلی چه سوالاتی بپرسیم؟
در زمانی که فردی برای استخدام به سازمان ما می آید نیاز است سوالاتی از فرد پرسیده شود که بتوان بر اساس آن تشخیص بدهیم آیا این فرد بدرد سازمان ما میخورد یاخیر. اگر این سوالها به درستی پرسیده شود می توان فردی لایق را در سازمان استخدام کرد اما اگر این مصاحبه و سوالات آن صحیح و براساس اصول درستی نباشد، به احتمال فراوان استخدام فرد مناسب کاملاً اتفاقی خواهد بود.
معمولا در جلسات مصاحبه شغلی بر روی خصوصیات فردی تاکید فراوانی می شود مانند اعتماد بنفس، خلاقیت، تلاش و ...
این ها می شوند معیاری برای ما که خصوصیت های این فرد را در آینده پیش بینی کنیم. گاهاً این سوالها بصورت مستقیم هم پرسیده می شود. مثلاً آیا شما فرد خلاقی هستید؟ آیا شما پرتلاش و سختکوش هستید؟ اما نکته ای که مطرح است اینست که خصوصیت افراد بسته به شرایط می تواند تعییر کند و اساتید منابع انسانی عقیده دارند که بر روی این موضوع تاکید زیادی نشود.
این تاکید ایراد اصلی اش این است که رفتار فرد حین مصاحبه به شما تغییر می کند. فرد در جلسه مصاحبه کاملا فردی متین هست اما پس از استخدام در محیط کار رفتار متفاوتی نشان می دهد. پس رفتار افراد بسته به موقعیتی که در آن هستند تغییر میکند. این رفتارها در آینده هم تغییر میکند. یعنی رفتار افراد بسته به محیط سازمان و افرادی که در سازمان کار می کنند نیز تغییر می کند. حتی قوانین سازمانی می تواند در رفتار کارکنانی که استخدام می کنید تاثیر گذار باشد.
فرض کنید فردی پرتلاش در سازمانی استخدام می شود که در آنجا هیچ کسی به صورت صحیح و کامل کار نمی کند، به مرور رفتارش تغییر می کند و تبدیل به فردی کم کار می شود.
اما پیشنهاد: در وهله اول تمرکز را بر روی رفتار گذشته فرد قرار دهید. اینکه این فرد در گذشته چه رفتارهایی از خودش نشان داده است. مثلاً آیا در شغل قبلی ایده خلاقانه ای ارائه کرده اید؟ رفتارتان با همکارها و مشتریها چگونه بوده؟ چه شکست هایی در شغل قبلی داشته اید و با آنها چگونه رفتار کرده اید؟ سوالات مصاحبه مدیریتی در جهت انتخاب یک مدیر است، بنابراین باید برای پی بردن به توانایی های فرد در شرایط مختلف، سوالات را هدفمند پرسید. با شناسایی این رفتارها می توانید رفتارهای آینده را نیز بهتر شناسایی کنید.
mahsababei Offline
#3 ارسال شده : 1400/01/15 03:54:04 ب.ظ
mahsababei

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
زن
مکان: تهران

سلام دوستان من محتوای سایت های زیرو بررسی کردمخیلی کمکم کرد اگه خواستین ببینید


he most important part of your Telegram channel and your Telegram group is your Telegram channel subscribers and your group members. When you buy fake members and fake subscribers,
https://adsmember.com/buy-telegram-votes/
When you start up a Telegram group, you definitely have to increase the number of your members.
https://adsmember.com/buy-telegram-members/

When you start up a Telegram channel, you definitely have to increase the number of your subscribers. So we want to help you to get high-quality Telegram accounts and we will teach you how to buy Telegram accounts.
https://bit.ly/3v2fuak
Buy Telegram Views From ADSMEMBER
https://b2n.ir/x04345
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.122 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت