تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

iranembberlin Offline
#1 ارسال شده : 1396/09/29 10:10:17 ق.ظ
iranembberlin

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 107
مکان: تهران

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به بیانیه کمپ دیوید پاسخ داد

به دنبال ادعایی که در بیانیه کمپ دیوید مبنی بر اقدامات بی ثبات ساز ایران در منطقه ایراد شد سخنگوی وزارت خارجه ایران با تکراری خواندن این اتهامات به این بیانیه واکنش نشان داد و گفت : واقعیات منطقه خلاف چنین ادعاهایی را نشان می‌دهد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد مطالب مطرح شده در بیانیه کمپ دیوید در مورد کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران سخنگوی همواره تأکید داشته است که حل و فصل بحران های جاری در منطقه نیازمند اجتناب از روش های نظامی و روی اوردن به گفتگو و راه حل سیاسی است. متاسفانه رفتارهایی همچون حمله نظامی خارجی به یمن و نادیده گرفتن تمامیت ارضی این کشور و حمایت امریکا از این حمله نه تنها در تعارض با مقررات بین المللی است بلکه با برخی مفاد بیانیه کمپ دیوید هم همخوانی ندارد و لازم است کشورهای شرکت کننده در أجلاس مذکور هماهنگی بیشتری در گفتار و رفتار خود داشته باشند.
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به طرح ادعای مبنی بر اقدامات بی ثبات ساز ایران٬ با تکراری خواندن این مطالب افزود: واقعیات منطقه خلاف چنین ادعاهایی را نشان می دهد. جمهوری اسلامی ایران قائل به تحکیم روابط با همسایگان و حسن همجواری می باشد و در هیچ یک از مناقشات منطقه ای راه حل نظامی و عدم احترام به تمامیت ارضی کشورها را توصیه نکرده و معتقد است کسانی که بجای مبارزه جدی با تروریسم، زیر ساخت های یک کشور همسایه و برادر خود را با توسل به نظامی گری نابود کرده و صلح و ثبات منطقه ای را عمیقا بخطر انداخته اند نباید خود را در مسند قضاوت در باره رفتار دیگران قرار دهند.
خانم فخم افزود: جمهوری اسلامی ایران اعتقاد راسخ دارد که معضل اصلی منطقه تروریسم و رشد گروه های افراطی و تکفیری است و همه طرفهای منطقه ای و بین المللی باید در این مسیر بدون تبعیض و عدم توسل به شعار و ادعا، برای ریشه کنی این پدیده ضد انسانی اقدام جدی بعمل آورند.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به دعوت کشورهای شرکت کننده در اجلاس کمپ دیوید به انجام گفتگو بین جمهوری اسلامی ایران و شورای همکاری گفت: ایران انجام گفتگو میان کشورهای همسایه را ضروری دانسته و همواره در این مسیر پیشگام بوده و بهتر است طرفهای مقابل با احتراز از رویکرد کنونی، فرافکنی و اتهام زنی، حسن نیت خود را با اتخاذ گامهای اعتماد ساز پایدار نشان دهند.
برای مطالعه مطالب بیشتر به سایت سفارت ایران در برلین مراجعه فرمایید.

تبلیغات
dongdong8 Offline
#2 ارسال شده : 1398/03/24 11:38:20 ق.ظ
dongdong8

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 100
مکان: dongdong8

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.875 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت