تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mojdehp Offline
#1 ارسال شده : 1396/09/21 01:15:19 ب.ظ
mojdehp

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 43
مکان: کرج

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
تفاهم: در قدیم همه به این فکر می کرده اند که ازدواج مانند یک هندوانه در بسته است که کسی از درونش خبر ندارد و تا زمانی که وارد زندگی نشوی نمی توانی شخصیت طرف مقابل را بشناسی و پی به رازها و شرایط اخلاقی ایشان ببری. اما امروزه با توجه به سطح فرهنگ مردم جامعه مان اینگونه نیست و می بینیم که آمار طلاق هم رو به افزایش می رود. بنابراین تلاش همه ما چه مشاوران خانواده و چه خانواده ها و حتی دختر و پسرها اینست که از روند افزایشی این آمار بکاهند.
در این مقاله تشریفات مجالس البرز سعی دارد نکاتی را ذکر نماید که لازم است قبل از ازدواج به آن توجه شود تا ازدواج دختر و پسرها یک ازدواج عاقلانه باشد.

۱۰ شرطی که قبل ازدواج باید در آن با هم تفاهم داشت

تفاهم زوجین قبل از ازدواج

اعتقادات طرفین

یکی از مواردی که قبل از هر چیزی باید به آن توجه شود اعتقادات طرفین است. وقتی دو نفر در کنار یکدیگر قرار می گیرند و قصد دارند یک عمر با هم زندگی نمایند لازم است که حتماً با هم تفاهم اعتقادی هم داشته باشند. بهتر است که حتماً طرفین قبل از ازدواج به صورت کاملاً واضح در مورد اعتقادات مذهبی خودشان صحبت کنند و در اصول اصلی اعتقادی تا حدود زیادی مثل هم بیاندیشند. اگر غیر این باشد و یکی از طرفین معتقدتر از دیگری باشد اولین جرقه اختلافات در این خانواده خورده شده و باعث می شود که در هر اختلافی پای این تفاوت اعتقادی هم به میان بیاید.

سلامت روانی و جسمانی

دو نفری که قرار است با هم تشکیل خانواده بدهند حتماً باید در مورد مشکلات روحی و جسمانی یکدیگر صحبت کنند. اگر مشکلی طرفین دارند حتماً به یکدیگر کاملاً شفاف بگویند و در مورد آن مشکل یا به توافق می توانند برسند و یا نه. در مورد سلامت روانی هم دو طرف می توانند از پزشکان روانشناس کمک بگیرند. مشاوران قبل از ازدواج با گرفتن تست های لازم می توانند شما را در شناخت طرف مقابل تا حدود خیلی زیادی کمک نمایند و از بروز مشکلات جدی تر در آینده و بعد از تشریفات عروسی جلوگیری کنند. نگفتن هر یک از این موارد بعد از ازدواج آشکار خواهد شد و باعث اختلافات شدید و در نهایت جدایی طرفین می شود.

تناسب فرهنگی

قبل از ازدواجتان سعی در شناخت خانواده های یکدیگر داشته باشید. اگر خانواده ها مشکلی دارد حتماً برای عضو جدیدی که قرار است به شما اضافه شود آن را بیان کنید. شاید خیلی از دختر و پسرها بگویند که ما دیگر قرار نیست با خانواده هایمان زندگی کنیم اما زندگی ما ایرانی ها هنوز هم با خانواده هایمان در آمیخته است و شاید از نظر ظاهری در خانه های مجزا زندگی کنیم ولی ارتباطمان را به طور کامل با خانواده قطع نکرده و با هم رفت و آمد داریم. باید خانواده ها در یک سطح فرهنگی قرار داشته باشند که بعد از ازدواج یکی فکر نکند که خانواده طرف مقابل باعث سرخوردگی او می شوند و همین امر هم در کاهش علاقه طرفین به هم دخیل می گردد. اینکه خانواده ها در صورت برخورد با شرایط و مشکلات یکسان چه عکس العملی از خود بروز می دهند تا حد زیادی باید بهم نزدیک باشد.

سوابق خانواده ها

در مورد خانواده های یکدیگر تحقیق کنید و یکدیگر را خوب بشناسید. اینکه همسر آینده شما در چه شرایط و خانواده ای رشد یافته است بسیار مهم است. اینکه خانواده طرف مقابل اعتیاد، مشکلات اخلاقی و مشکلات روانی نداشته باشند بسیار مهم است. ازدواج با فردی که در یک خانواده گرم و صمیمی بزرگ شده باشد بسیار خوب است این فرد از نظر روانی در آرامش است و شخصیت نرمال خواهد داشت. اما افرادی که در خانواده ای بزرگ می شوند که همیشه در گیری، خشونت ونزاع موجود بوده، باعث به خطر افتادن سلامت روانی آن شخص شده و ممکن است این فرد در شرایط سختی و مشکلات رفتاری نا متناقض از خود بروز دهد.

سطح تحصیلات

بهتر است که زوجین تفاوت تحصیلی فاحشی از یکدیگر نداشته باشند. چرا که همین امر در آینده باعث بروز مشکلات زیادی خواهد شد. این موضوع در نحوه برخورد و طرز تفکر طرفین هم تأثیر گذار خواهد بود.

تفاهم اقتصادی

اولین مورد اینکه حتماً شرایط اقتصادی خانواده ها به هم نزدیک باشد. یکی از دیگری پولدارتر نباشد که باعث شرمساری طرف مقابل شود. حتماً دو خانواده در یک سطح باشند. دومین مورد اینکه آیا طرفین به بلوغ اقتصادی رسیده اند؟ آیا توانایی پس انداز کردن را دارند؟ قبل از ازدواج درباره درآمدهای خود صحبت کنید اینکه قرار است این درآمدا صرف چه چیزهایی شود و یا چقدر از آن قرار به پس انداز است حتماً صحبت کنید. به طور کلی توقعات مالی خود را از هم حتماً بیان نمایید.

محل زندگی

درباره محل زندگی خود حتماً به تفاهم برسید. اگر دو طرف در شهرهای مختلف زندگی می کنند درباره شهر محل سکونت خود به تفاهم برسند. اگر باز هم در یک شهرند بهتر است با توجه به شرایط مالی خودشان محل سکونتشان را مشخص کنند.

تحقیق در مورد همسر آینده

باید باید باید در مورد همدیگر وقت بگذارید برای تحقیق کامل. اینکه طرف مقابل سابقه ازدواج یا نامزدی قبلی داشته است یا نه. اینکه قبل از آشنا شدن با شما طرز زندگی آن فرد چگونه بوده است مهم است. گاهی طی شرایطی فرد تغییر می کند که ممکن است این تغییر موقتی بوده باشد و مجدداً به فردی که در گذشته بوده است تبدیل شود. حتماً ببینید که رفتار طرف در گذشته چگونه بوده و آیا در صورت بازگشت مجدد به آن روش شما او را خواهید پذیرفت یا خیر.

اختلاف سنی

از آنجایی که بلوغ فکری پسران دیرتر از دختران است بهتر است که حتماً اختلاف سنی بین ۳ تا ۷ سال بین زوجین موجود باشد و دختر کوچکتر از همسر خود باشد. البته این شرایط تحت تأثیر شرایط دیگر قرار دارد و حالت نرمال است. این اختلاف سنی برای زوجین زیر ۳۰ سال بیشتر صدق می کند که هنوز به بلوغ های لازمه نرسیدن اما بعد از ۳۰ سالگی پیشنهاد مشاوران خانواده ازدواج با فرد همسن خود است. بعد از ۳۰ سالگی دختران و پسران به بلوغ جنسی، فکری، اقتصادی و فرهنگی حتماً رسیده اند.

تناسب ظاهری

اینکه می گویند اخلاق مهم است و قیافه ملاک نیست! بیشتر مانند یک تعارف است تا حقیقت. واقعیت اینست که حتماً طرفین باید از نظر ظاهری به دل یکدیگر بشینند و برای هم جذاب جلوه نمایند. اگر طرفین در این رابطه تفاهم داشته باشند می توانند در مورد بقیه موارد هم به نتیجه مطلوب برسند اما در صورتی که از نظر ظاهری مورد پسند هم نباشند تفاهم در مورد موارد بالا کاری غیر عملی نمود می نماید.

به طور کلی مواردی که در ۹ مورد اول در مودشان صحبت کردیم به صورت حتمی نیست و گاهی در برخی موارد با مذاکره قابل تغییر و به تفاهم رسیدن هستند اما برخی دیگر مانند سلامت روانی غیر قابل تغییر است و فرد در چنین حالتی به نظر خودش یک فرد سالم بوده و بیماری خود را (سوء ظن و شک) طبیعی جلوه داده و برای سالم نشان دادنش دلیل و برهان می آورد. بهترین حالت اینست که در این مورد با یک روانشناس مشاوره داشته باشید. پزشکان در این حالت عواقب و مشکلات زندگی با چنین فردی را به شما متذکر خواهند شد و شما با درک روشن از وضعیت طرف مقابل تصمیم درست را اتخاذ می کنید با مطالعه این مقاله در مورد نحوه روابط بعد عقد هم اطلاعاتی را بدست بیاورید.
تبلیغات
reyhanes7770 Offline
#2 ارسال شده : 1400/04/07 10:22:58 ق.ظ
reyhanes7770

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 195
مکان: تهران

سلام راه پولدار شدن چیه؟
reyhanes7770 Offline
#3 ارسال شده : 1400/10/06 12:23:31 ق.ظ
reyhanes7770

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 195
مکان: تهران

pcdeveloper Offline
#4 ارسال شده : 1400/10/16 04:17:59 ب.ظ
pcdeveloper

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: Lahore

Disk Digger Crack

Display Fusion Crack

Davinci resolve Studio Crack


Cockos reaper crack

you will find out all of the data to your disc right here. Clear that your data might not delete the repair path. However, there’s additionally little or no enthusiasm for recovery needs. because of DiskDigger 1.53.97.3169 Crack switch can be a flare software. It does not have any load at the gadget. you will now no longer find out that they may be strolling at durations the gadget. It might also additionally help you with a range of document formats similar to photographs, songs, movies, papers, and compressed sign up facts that can be recovered with this high-quality facts recuperation device. So, switch it unfastened right here to get pride from it for a lifetime.
mohammad2000 Offline
#5 ارسال شده : 1400/10/25 05:49:29 ب.ظ
mohammad2000

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3

سلام و عرض ادب خدمت شما محتوای بسیار عالی بود استفاده کردم ولی یه انتقاد دارم

بنظر من واقعا سطح تحصیلات اصلا چیز مهمی نیست من زوج های بسیاری رو دیدم که سطح سوادشون خیلی باهم تفاوت داشت ولی هیچ مشکلی باهم نداشتن

بقیه فاکتور واقعا عالی و کاربردی بود ممنون
reyhanes7770 Offline
#6 ارسال شده : 1401/01/21 11:47:34 ق.ظ
reyhanes7770

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 195
مکان: تهران

سلام راهکاری برای درمان افسردگی دارید؟
laji Offline
#7 ارسال شده : 1401/05/17 06:26:50 ق.ظ
laji

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: niuyue

Annnapaenin Offline
#8 ارسال شده : 1402/03/11 10:43:05 ق.ظ
Annnapaenin

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4

Buy POE 3.21 Currency for Shadow Class in Crucible

As a free RPG, Path Of Exile still has many fans until now, which undoubtedly proves that POE is successful. And the new mechanism brought by POE 3.21 has attracted many players to experience it.


As the main event of POE 3.21, Crucible’s weapon skill tree brings players a lot of original experiences. Many interesting and practical weapon skill point assignments are worthy of players’ reference. For details, you can visit poecurrency.com for details. And then I will elaborate on the choice of weapons for the Shadow profession.


The mechanics of each character in the game are different, so the weapons they choose are also different. Buy Chaos Orbs choosing the right build and picking the right weapon for that will give us a really powerful boost. As one of the well-known classes of Shadow, the most suitable weapons are daggers and claws. Therefore, this time, we will also elaborate on daggers and claws.


Bloodplay


This weapon is very suitable for the early stage of the game, it can +20 boost to intelligence, the requirement for the player is to reach level 15, have 30 intelligence and 30 agility.


Imperial Claw


As a growth weapon, its status among POE players is very high. The +43 health per hit will more than make up for Shadow’s vulnerability.


Hand Of Thought And Motion


This weapon is very practical for players who are keen on intelligence improvement and high attack speed. According to the amount of intelligence value, lightning damage is increased, and each attack +12 life, attack speed is increased, and it will bring players who experience extreme damage Said very practical.


Heartbreaker


This weapon is very good for some Shadow characters who like to use spells. It will provide mana while increasing spell damage and increasing energy shield. For those who are keen on magic attacks, this weapon is very practical.


There are also many interesting and practical POE Items that are also good choices for players. Choosing the right weapon will help you a lot. Moreover, buying POE PC Currency will also help you upgrade your character level faster for a better gaming experience.
Annnapaenin Offline
#9 ارسال شده : 1402/03/11 11:01:18 ق.ظ
Annnapaenin

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4

Buy Elden Ring Runes in IGGM to choose the best powerful build


The recent patch 1.09.1 has very nice additions, so I’ll recommend some build ideas for this 1.09.1 patch as well.

Ashes of War is an important part of this build, there are many things we need to do. If we go to the direction of the Hut on Storm Hill, we will find a scarab soon after we kill it, we will get a It’s called the Wild Strike reward, accept it. And, for this scarab, we also have suitable Cheap Elden Ring Items to deal with. If you don’t have the suitable equipment, visit IGGM is also a good choice to buy.

After a while, we can see the castle, along with some enemies. Take them out and the Lion’s Claw should be your loot. I believe this weapon that can deal a lot of damage will be a very good boost.

After the player continues to explore, you will find some boxes and loot. These loot may contain the Raptor’s Set, which increases your attack damage when you jump.

Of course, there will also be enemies here, especially skeletons. To defeat them without spending any more time, you need to beat them on the ground.

Finally, in this build, the preparation of some consumables is necessary, which can better help you achieve the build. Therefore, Cheap Elden Ring Runes is a must. And don’t worry, the code “CSCCA” (5% OFF) will do a lot, use it and you will get more runes.
Annnapaenin Offline
#10 ارسال شده : 1402/03/11 11:12:15 ق.ظ
Annnapaenin

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4

Buy MLB The Show 23 Stubs For Milestone Series 99 Overall Kenley Jansen


Since the release of MLB The Show 23 points, the Diamond Dynasty has been the home of many elite player items. And now, the free Milestone Series 99 overall Kenley Jansen player project is also one of the first in Xu Squadron’s fan list.

After MLB The Show 23 released the new Kenley Jansen card in the recent game, even the super-high-level players in the Diamond Dynasty are trying to get this one of the most popular pitching items among players.

The card hits 125 per nine with an excellent pitching combination and has a mix of three better pitches of Cutter, Sinker and Slider to match the variation, so the quality attributes of this card are really, really good.

So how to get this card? Players will see the May Topps Now program after entering the “Other Programs” option. Here, you’ll find an extensive rewards path, with a variety of packs available to players participating in the May Topps Now program, and a Kenley Jansen card waiting to be unlocked at Tier 30. Moreover, Buy MLB The Show Stubs will also help you improve a lot, speed up the progress of the game, and improve your own strength.

There are more detailed and applicable guides waiting for your reference, hard over to UTnice to learn more.

Now, have a go!
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.319 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت