تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

news.share Offline
#1 ارسال شده : 1396/09/09 09:56:16 ب.ظ
news.share

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4
مکان: karaj

تاتو چیست ؟
تاتو طرحی است که با استفاده از سوزن های ظریف ،بعد از بی حسی تاتو، رنگ را به داخل پوست وارد میکنند. این طرح ها هم به صورت موقت و هم به صورت دائم روی بدن قرار میگیرند که در نوع موقت آن رنگ تاتو توسط سوزن به داخل پوست تزریق نشده و فقط طرح مورد نظر روی سطح خارجی پوست هک می شود. در این صورت رنگ تاتو بعد از مدتی از روی پوست پاک می شود. و نیازی به دستگاه ریمورتاتو برای پاک کردن آن نیست.
تاریخچه تاتو
سالیان سال است که تاتو در بین قشر خاصی از مردم با فرهنگ و اعتقادات متفاوت مرسوم بوده است. برخی از فرهنگ ها معتقد به این موضوع بوده اند که داشتن تاتو روی بدن نشانگر توانا بودن آن شخص در آن زمینه است . در یونان اما از تاتو برای استفاده جاسوسی و رد و بدل اطلاعات بین جاسوسان استفاده می شده است.در ژاپن نیز افراد با جایگاه های اجتماعی متفاوت ، توسط تاتو از هم متمایز می شدند.
امروزه نیز تاتو مورد توجه بسیاری از مردم به ویژه جوانان قرار دارد. رنگ تاتو و نوع آن طرح تاتو به صورت سلیقه ای بوده و بسیاری از افراد برای نشان داد سمت و سوی فکری خاص خود و یا حتی تنها به دلیل زیبا بودن طرح تاتو ، از آن بر روی بدن خود استفاده می کنند. هر ساله جشنواره هایی برگزار می شود که در آن ها افراد با تاتو و رنگ تاتوهای متفاوت ظاهر می شوند. تاتو در کشور تایلند رواج بیشتری نسبت به دیگر کشورها دارد تا حدی که رشته تاتوکاری و ارائه مدرک آن تنها در دانشگاه های این کشور صورت می گیرد.
جدا از تاتو روی بدن ، نوع دیگری از تاتو در بین خصوصا خانم ها ، رواج دارد و آن هم تاتو ابرو ، خط چشم و خط لب است. بسیاری از خانم ها و گروهی از مردان برای تغییر در چهره خود به تاتو ابرو ، خط چشم و خط لب روی می آورند. نکته مهم در اینجا ، تغییر عقیده و نظر افراد بعد از مدتی در مورد طرح تاتو و رنگ تاتو منتخب برای خود است. روش های متعددی برای ریموو کردن تاتو از نقاط مختلف بدن وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم .
همانطور که پیش از این هم گفته شد ، اگر تاتو به صورت موقت با استفاده از رنگ تاتوهای معمولی انجام شده باشد، نیازی به دستگاه ریموور تاتو نیست . اما اگر تاتو دائمی باشد، روش هایی وجود دارد که به متاسفانه به صورت قطع و کامل تاتو را از بین نمی برد ولی تا حد نسبتا زیادی رنگ تاتو را کم رنگ میکند.
1- یکی از روش ها لایه برداری پوست است. به این صورت که شما می بایستی در ابندا پوست را خیلی سرد کنید تا اندازه ای که بی حس شود . بعد از آن با استفاده از ابزارهای مخصوص ریموور تاتو لایه های پوست را که رنگ تاتو روی آن است را کنده تا تاتو از بین رود. بعد از انجام این کار جای زخم روی پوست باقی خواهد ماند.
2- روش دیگر جراحی پوست است که در این روش پوست را می شکافند برای خارج کردن رنگ تاتو. البته با این کار هم جای زخم بعد از جراحی باقی خواهد ماند.
3- روش دیگر که نسبتا راحت تر است ، لیزر پوست می باشد. اما به دفعات زیادی برای از بین رفتن رنگ تاتو نیاز هست که هزینه زیادی را هم به دنبال دارد. در نهایت هم امکان باقی ماندن جزئی تاتو وجود دارد.
مضرات تاتو
قبل و بعد از تاتو کردن خطرات جدی وجود دارد که می بایستی حتما این موارد مد نظر قرار گیرد.
1- حساسیت های پوستی مخصوصا به رنگ تاتو (رنگ قرمزبیش از همه رنگها )
2- انتقال بیماری های خونی به دلیل استفاده از ابزار آلوده
3- بیماری های جدی پوستی
4- عفونت های پوستی بعد از انجام تاتو
تبلیغات
elahe Offline
#2 ارسال شده : 1400/03/20 01:34:50 ب.ظ
elahe

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22

تشکرها: 3 بار
3 تشکر دریافتی در 3 ارسال
مرسی از مطلب خوبتون. فک کنم در رابطه با تتو ابرو یکی از مشکلاتی که وجود داره، ریموو کردن و پاک کردن تاتو ابرو هست که خب سخته، خیلی از افراد از روش های خونگی برای پاک کردن تتو ابرو استفاده می کنند ولی تجربه ثابت کرده تاثیر چندانی نداره و یا به صورت کامل از بین نمیره. نظر شخصی من واسه پاک کردن و ریموو ابرو کمک گرفتن از یک متخصص ماهر هست که با مواد خوب و اصولی این کار و انجام میده. لینک زیر متخصصین خوبی و برای انجام این کار پیشنهاد میده.
yasamanbano Offline
#3 ارسال شده : 1400/04/02 06:57:01 ق.ظ
yasamanbano

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
مکان: استان تهران

خیلی خوبه که در مورد تاتو توضیح دادید، اخیرا یکی از فروشگاه های اینترنتی که باهاش مواجه شدم محصولی رو داشت میفروخت که میگن بهش اسپری تاتو موقت، نمیدونم شما استفاده کردید یا نه؟ اگه استفاده کردید ممنون میشم تجربیاتتون رو در ارتباط باهاش بیان کنین. سایتش رو هم میذارم اگه میشناسینش بهم بگید چون میخوام ازشون خرید کنم. خیلی ممنون
سایتشون اینه : http://www.tattoofast.ir
معصومه مجرب Offline
#4 ارسال شده : 1400/08/01 00:01:18 ق.ظ
معصومه مجرب

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 18
مکان: تهران

تاتو خط چشم با متد جدید میکروپیگمنتیشن خط چشم
https://mehrimahbeauty.c...8%B7-%DA%86%D8%B4%D9%85/
یکی دیگر از عوامل مهم در زیبایی صورت به ویژه زیبایی چشم ها، تاتو خط چشم و یا میکروپیگمنتیشن خط چشم و بن مژه است و این روش برای افرادی که پلک های افتاده ای داشته و یا چشم هایشان حالت خسته دارند نیز بسیار مناسب به نظر می رسد. تاتو خط چشم به روش میکروپیگمنتیشن با متراکم نشان دادن مژه ها باعث برجسته تر و جذاب تر شدن چشم خواهد شد.

نکته مهمی که باید در میکروپیگمنتیشن خط چشم به آن دقت داشت این است که نسبت به انواع میکروپیگمنتیشن مانند میکروبلیدینگ ابرو و تاتو لب بسیار حساس تر بوده و دلیل آن نزدیکی انجام این روش ترمیمی زیبایی به چشم و پلک ها هست و از طرف دیگر نسبت به تاتو های دیگر آرایش دائمی زیباتری به حساب می آید.

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.131 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت