تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

youka Offline
#1 ارسال شده : 1396/07/13 02:52:51 ق.ظ
youka

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 265
مکان: karaj

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
حفاظ های نسل جدید شامل حفاظ های شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ نی زار و لاله ای و حفاظ پنجره مدرن هستند. این حفاظ ها را می توان به عنوان حفاظ دیوار و در بعضی موارد حفاظ پنجره مورد استفاده قرار داد. اما دلیل بهتر بودن ای حفاظ ها نسبت به حفاظ های قدیمی چیست؟
به طور خلاصه :
1- حفاظ های نسل جدید، به دلیل ساختار تیز و متراکم و درهم خود مانع عبور آسان سارقین می شوند. چه بسا هنگامی که سارقین بخواهند از دیوار عبور کنند زخمی شده و از ادامه کار باز می مانند.
2- حفاظ های قدیمی به علت اینکه ضخامت کمی در عرض دیوار دارند، فقط محدوده ی کمی از دیوار را پوشش می دهند در نتیجه سارقین فضای کافی جهت دست انداختن و گذاشتن پا بر روی دیوار دارند و براحتی می توانند روی دیوار تردد کنند.
3- حفاظ های قدیمی صرفاً نقش نرده را بالای دیوار ایفا میکنند و کارایی حفاظتی فوق العاده پایینی دارند.
4- شکل ظاهری حفاظ های قدیمی، نمای ساختمان را از بین می برد و نرده نرده بودن آن انسان را یاد زندان می انداخت اما حفاظ های جدید با شکلی زیبا و ظاهری که به طبیعت نزدیک است نه تنها نمای ساختمان را تخریب نمی کند بلکه ظاهری زیبا به ساختمان می بخشد.


تبلیغات
almassite Offline
#2 ارسال شده : 1396/10/22 01:03:45 ق.ظ
almassite

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 12

سیستم‌های امنیتی به شکل‌های مختلفی پیاده‌سازی می‌شوند، استفاده از سنسورهای آشکار ساز حرکت یا دوربین‌های مدار بسته، از جمله روش‌های حفاظتی است که در ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در سیستم‌های مدیریت ساختمان راهکارهای امنیتی مختلفی پیش روی کاربران قرار دارد: استفاده از دوربین‌های مدار بسته یا سنسورهای آشکار ساز حرکت ضبط فیلم در صورت وجود هر گونه حرکت در محدودهٔ نظارتی دوربین فعال کردن آژیر یا اطلاع به شخص یا ادارهٔ پلیس در صورت ورود فرد متجاوز مشاهدهٔ تصاویر دوربین‌های مختلف از راه دور و از طریق اینترنت دریافت گزارش از کلیه فعالیت‌های انجام شده در طول روز (باز و بسته شدن درب‌ها، تعداد ورود و خروج‌ها و...) از طریق ایمیل یا پیامک قابلیت خاموش و روشن کردن کلیه لوزام برقی، کم و زیاد کردن میزان دما، رطوبت و نور محیط از طریق تلفن یا ارسال پیامک

راه های دیگر برای ایجاد امنیت در ساختمان استفاده از حفاظ پنجره برای پنجره های طبقه اول و استفاده از حفاظ شاخ گوزنی در خانه های ویلایی است
aghayehefaz.com Offline
#3 ارسال شده : 1397/10/07 07:36:16 ب.ظ
aghayehefaz.com

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی از شاخ گوزن الهام گرفته و ظاهری بسیار مشابه شاخ گوزن دارد و در دیوار نصب می شود. نمونه ی دیگری از این حفاظ ها درب آکاردئونی و حفاظ پنجره می باشد.
آب قلیایی Offline
#4 ارسال شده : 1397/10/09 04:45:29 ب.ظ
آب قلیایی

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 79
مکان: تهران

ممنونم مطلب مفیدی بود
برای خرید دیفیوزر دیسکی به سایت ما مراجعه نمایید .
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.767 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت