تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

youka Offline
#1 ارسال شده : 1396/03/09 07:03:14 ب.ظ
youka

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 265
مکان: karaj

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
برای اینکه هوای کانکس ، هوای مطبوعی باشد راههای زیادی وجود دارد . اولین راه وجود پنجره در داخل کانکس باشد یعنی تعداد پنجره های تعبیه شده در کانکس به تعداد کافی باشد هم چنین ابعاد این پنجره ها باید متناسب با اندازه و ابعاد کانکس باشد.
پنجره ها در تهویه هوای کانکس نقش مهمی دارند پس در ساخت کانکس باید به اصول معماری و مدل پنجره ها توجه لازم را داشت .
راه دوم برای تهویه هوا در کانکس استفاده از هواکش می باشد که تعداد و نوع هواکش به کار رفته در کانکس باید با ابعاد کانکس هماهنگ باشد تا بتوان در داخل کانکس به هوای مطبوعی دست یافت البته باید به این نکته نیز توجه داشت که محل قرار گیری کانکس کجا میباشد زیرا در صورتیکه محل قرار گیری کانکس دارای هوای مطلوبی نباشد از پنجره نمی توان برای تهویه هوا استفاده نمود در این صورت باید از سیستمهای تهویه هوا که دارای تصفیه کننده هستند در کانکس استفاده نمود. این مطلب برگرفته از سایت کانکس ویلایی است .
استفاده از تهویه هوا در انواع کانکس مانند کانکس اداری ، کانکس کارگاهی ، کانکس آماده ، کانکس سرویس بهداشتی ، کانکس نگهبانی ، کانکس ویلایی ، کانکس مسکونی ، کانکس ساندویچ پانل ، کانکس بازیافت ، کانکس دست دوم و انواع کانکس دیگر استفاده نمود.
جدیدا سیستمهای بسیار هوشمند و جالبی وارد بازار تسویه هوا شده اند که از نظر قیمتی نیز مناسب میباشند.
حال برای اینکه دمای هوا در کانکس معتدل باشد حتی میتوان از سیستمهای گرما یشی و سرما یشی در داخل کانکس استفاده نمود. این سیستمها که می تواند کولر و بخاری باشد که می توانند هوای کانکس را در تابستان و زمستان برای استفاده به تعادل برسانند.
در جمع بندی میتوان به این نکته اشاره نمود که تهویه هوا درحالی که نادیده گرفته میشود، میتواند یکی از ارکان مهم در کانکس بوده تا کارگران و یا کارفرمایان بتوانند بدون حس بوی بد داخل کانکس که میتواند از pvc و یا کفپوش آن باشد از آن استفاده نمایند.



تبلیغات
behtash Offline
#2 ارسال شده : 1401/04/12 02:07:44 ب.ظ
behtash

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3

زمانی که کولر گازی آسیب دیده یا قصد استفاده از آن را ندارید، بهتر است از تابش نور روز به پنجره های خانه جلوگیری کنید. به طوری که بیش از 30 درصد گرمای هوای داخل خانه از طریق پنجره وارد می شود. راه های برای ایجاد تعادل هوای خنک در خانه با استفاده از پرده ها می توانید این کار را به میزان فوق العاده ای انجام دهید.

با این حال، بسته نگه داشتن کرکره الزامی است. برخی از مردم آنقدر آن را می بندند که نور روز در خانه وجود ندارد. در حالی که دیگران آنها را تا انتها رها می کنند تا خانه ای تاریک تر ایجاد کنند.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.080 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت