تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

steelpich Offline
#1 ارسال شده : 1395/11/13 05:32:30 ب.ظ
steelpich

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4
مکان: تهران

پیچ و مهره چرخ خودرو مهمترین عامل برای حفظ درست ازرینگ و لاستیک ومجموعه چرخ چه میتواند باشد؟ ولی مهم تر از همه این پیچ ها مهره ها و رزوه های آن هامی باشد. هنگامی که حرف از رزوه پیچ و مهره ها است، نیاز راحت به نظر خواهد رسید به همین دلیل با توجه قرار دادن پیچ و مهره و داشتن نیرویی برای بستن پیچ و مهره کاری بسیار مهم و ضروری می باشد و در حقیقت شیوه بستن پیچ و مهره ها تعیین می کند که آیا چرخ ها از ایمنی مناسب بهره مند هستند یا خیر. در هر سال هشدار های فراوانی به وسیله شرکت های متفاوت خودرو سازی بر اساس ممکن بودن درست بسته نشدن پیچ و مهره ها انجام میشود. که این مورد سبب در معرض دید بودن پیچ و مهره ها استفاده کننده می تواند پیچ و مهره ها را باز و بسته کنند، ولی در بیشتر مورد ها صاحب های خودرو از بودن مشکل ها در پیچ و مهره ها در بخش های متفاوت خودروخبر ندارد. عامل هایی که می تواند در پیچ و مهره های چرخ اثر بخش باشد حاوی شل بستن پیچ و مهره هاست که منتهی به از بین رفتن رزوه ها و لقی شود ، زنگ زدگی و خوردگی پیچ و مهره ها و فشار بیش از اندازه به دلیل بستن پیچ و مهره ها که سبب هرز شدن رزوه ها می شود. برای جلوگیری از خوردشدگی تمیز کردن به طور متناسب چرخ و پیچ و مهره های آن ازکثیفی و بهره وری از روانکار های ایده آل خیلی زیاد اثر بخش می باشد. برای بسته شدن به طور درست پیچ و مهره وانجام فشار مناسب کافی است که از ابزار هایی که مربوط به این موضوع است استفاده کنیم. هرچند وقت یک بار با بازرسی چرخ خودر و پیچ و مهره از نبود مواردی در زمینه خرابی آن مطمئن شویم.
تبلیغات
ajaxbolt Offline
#2 ارسال شده : 1397/10/25 11:05:21 ق.ظ
ajaxbolt

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22
مکان: Kabol

پیچ و مهره های صنعتی که در شکل های مختلفی از گل ، دنده زنی، استاندارد ها و متریال های مختلفی تولید میشوند جزو ابتدایی ترین اختراعات بشر و همچنین مهمترین نوع اتصالات صنعتی محسوب میشوند. امروزه پیچ و مهره ها طبق استاندارد های بسیار دقیقی که تبیین کننده ابعاد گل پیچ، گام پیچ، عمق دنده، گام و ابعاد مهره ها و متریال و عملیات های حرارتی میشوند تولید میشوند. از کاربردی ترین استاندارد های تولید پیچ و مهره استاندارد DIN آلمان و استاندارد ASTM آمریکا می باشد. استاندارد DIN بیشتر در تولید پیچ ومهره ها با دنده های میلیمتری و استاندارد ASTM آمریکا در تولید پیچ و مهره ها با دنده های اینچی مطرح می باشند. اغلب پیچ و مهره های صنعتی دارای استاندارد های معادلی در دو دستگاه می باشند هر چند استاد بولت ها معمولا تنها با استاندارد ASTM شناخته می شوند.

صنایع پیچ و مهره آژاکس
آب قلیایی Offline
#3 ارسال شده : 1397/10/30 04:25:54 ب.ظ
آب قلیایی

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 79
مکان: تهران

ممنونم بابت مطلب کاملتون لطفا به سایت ما مراجعه فرمایید دیفیوزر دیسکی
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.109 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت