تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

tazeha Offline
#1 ارسال شده : 1395/10/14 12:13:04 ق.ظ
tazeha

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 443
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
اخذ کد فراگیر
یکی از خدمات اداری که موسسه حقوقی همای راستین میهن در انجام آن دارای تخصص و تبحر می باشد اخذ کد فراگیر می باشد , حال این سوال پیش می آید که کد فراگیر چیست ،در این متن سعی می شود درباره اخذ کد فراگیر توضیحاتی ارائه شود تا بیشتر با این کد آشنا شوید.
قطعا شرکتهای خارجی برای انجام تجارت و فعالیت ها در سطح بین المللی در کشور ایران نیز دارای شعبه می باشند از همین رو در ایران بایستی برای انجام امور مالیاتی شرکت خود دارای کد فراگیر باشند به همین دلیل برای اخذ کد فراگیر بایستی اقدام کنند.
متقاضیان ثبت شرکت که از اتباع غیر ایرانی هستند باید برای انجام ثبت شرکت خود دارای کد فراگیر قانونی ثبت شده باشند,امکان دریافت کد فراگیر اتباع خارجی برای اشخاص حقیقی و حقوقی وجود دارد منظور از کد فراگیر اتباع خارجی همان شماره اختصاصی اشخاص خارجی است که برای افراد حقیقی و حقوقی بکار می رود.
مراحل اخذ کد فراگیر
اخذ کد فراگیر با ارائه تصویر پاسپورت متقاضی انجام می شود که پس از تآیید کد فراگیر امکان ثبت شرکت و ادامه روند ثبت شرکت برای متقاضیان غیر ایرانی وجود دارد.
اتباع خارجی جهت دریافت کد فراگیر پس از ورود و ثبت اطلاعات مورد نیاز، کدی به عنوان کد پیگیری به متقاضی داده می‌شود. دقت شود این کد کد فراگیر متقاضی نیست. از این کد پیگیری، جهت پیگیری صدور کد فراگیر تا مرحله صدور استفاده می شود.
حداقل 3 روز کاری جهت صدور کد فراگیر زمان نیاز است.
ثبت نام کد فراگیر افراد باید دقیقا مطابق با اطلاعات پاسپورت آنها و نام و تاریخ تولد باید دقیقا مطابق با پاسپورت باشد,همچنین برای ارسال اطلاعات واردات شماره مذکور باید درج شود ولی در هنگام ارسال اطلاعات فروش به طرف معاملات خارجی که در ایران اقامت و فعالیت ندارند درج شماره مذکور ضروری نیست ،برای تکمیل معاملات فصلی مربوط به فروش اشخاص خارجی که در ایران اقامت و فعالیت ندارند از جمله صادرات لزومی به درج شماره اختصاصی اشخاص خارجی نمی باشد ولی باید کلیه اطلاعات مذکور به صورت فصلی ارائه گردد.
اتباع خارجی که کارت آمایش دارند برای ثبت‌نام شماره اقتصادی، نیازی به دریافت کد فراگیر ندارند و می‌توانند از عدد 8رقمی شماره اختصاصی به عنوان کد فراگیر استفاده کنند, اخذ کد فراگیر برای تمامی اتباع از طریق مراحل گفته شده در امکان پذیر است و ثبت شرکت و فعالیت آنها بلامانع است.


تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 4.213 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت