تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

tabrizsanat Offline
#1 ارسال شده : 1395/09/02 01:58:09 ب.ظ
tabrizsanat

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3

چوب بخش سخت و جامدی است که زیر پوست ساقه ی درختان به صورت بافت آوندی به وجود آمده و از دیرباز نقش یکی از پرکاربرد ترین ابزار را در زندگی صنعتی ایفا کرده است .

ا زجمله این چوبها : چوب یا تخته روسی است که یکی از برندهای معتبر در صنعت چوب و ساختمان سازی محسوب می شود. چوب روسی از کشور روسیه به صورت وارداتی وارد ایران شده و از درخت کاج تهیه می شود . به دلیل سردی هوا و یخبندان در جنگلهای روسیه تهیه ی این چوب محدود به جاهای خاصی از سال می باشد که به طور معمول از اردیبهشت ماه آغاز و تا شهریور ادامه می یابد . تخته روسی در کارخانجات به صورت پالت قالب بندی شده و به سایر نقاط جهان صادر می گردد .

در کشور ما ایران چوب یا تخته ی روسی در هر نوع و رنگی چوب سفید محسوب می شود . که انواع آن از نظر کاربرد تفاوت قابل شهودی ندارد .

چوب سفید دارای نمونه های متفاوتی با نام :نراد ، نوئل و انواع دیگر کاجها می باشد که نمونه نراد آن در جهان با نام تجاری fir یا sapex شناخته می شود .

خرید و فروش تخته روسی یکی از مشاغل ساخت و ساز محسوب می شود .
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.341 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت