تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

kia Offline
#1 ارسال شده : 1395/07/22 12:06:59 ق.ظ
kia

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 30

مؤسسات غیر تجاری :

مؤسسات غیر تجاری مؤسساتی هستند که فعالیت تجاری انجام نمی دهند بر طبق ماده 1 آئین نامه اصلاحی ثبت تشکیلات و مؤسسات غیر تجاری مقصود کلیه تشکیلات و مؤسسات است که برای مقاصد غیر تجاری از قبیل امور علمی و ادبی یا امور خیریه و امثال آن تشکیل می شود اعم از آنکه مؤسسین و تشکیل دهندگان قصد انتفاع داشته و یا نداشته باشند.

لینک منبع:ثبت موسسات غیر تجاری شرکت کیاثبت
http://kiasabt.com/

تبلیغات
parisa98 Offline
#2 ارسال شده : 1399/02/28 07:30:34 ب.ظ
parisa98

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 42
مکان: ایران

آنچه باید درباره خرید اقساطی بیمه نامه بدانید
خرید اقساطی کالا یا خدمات بدین صورت است که مشتری مبلغ کالا و خدماتی که دریافت می‌کند را در چند مرحله می‌پردازد. تسویه اقساط در بازه‌های مساوی و بصورت متوالی پرداخت می‌گردد.

خرید بیمه شخص ثالث اقساطی و بیمه بدنه اقساطی مزایای بسیاری دارد. اولین و مهمترین مزیت خرید اقساطی اینست که نیازی به استفاده از پس انداز خود ندارید. همه ما بخشی از درآمد خود را برای خرید چیزی که در نظر داریم، پس انداز می‌کنیم. اما در شرایطی هزینه هایی به وجود می‌آید که مجبور می‌شویم از پس انداز خود استفاده کنیم. پس با خرید اقساطی به پس انداز خود دست نزنید.

عدم پرداخت به موقع و در زمان مشخص در بسیاری از شرایط باعث اعمال جریمه و هزینه های جانبی می‌گردد. برای مثال در صورتی که به هر دلیلی مثل عدم داشتن موجودی کافی برای خرید بیمه‌شخص‌ثالث به موقع اقدام نکنید متحمل جرایم روزانه می‌شوید. همچنین اگر بدون داشتن بیمه نامه معتبر رانندگی کنید توسط پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه شده و خودرویتان به پارکینگ منتقل می‌شود. با خرید اقساطی و تمدید به موقع جریمه نشوید.

در خرید اقساطی همیشه لازم نیست کارمزد بپردازید. با خرید اقساطی بیمه‌شخص‌ثالث و بدنه از بیمی‌لایک بدون هیچ بهره و کارمزدی حق بیمه را به صورت اقساطی پرداخت کنید.
۵ اقدام مهم در تصادف رانندگی برای بیمه

طبق قانون راهنمایی و رانندگی توقف در زمان وقوع تصادف و ایجاد ترافیک برای خسارت های مالی که میزان خسارت از مبلغ 110 میلیون ریال (حداقل پوشش مالی ‌بیمه شخص ثالث )کمتر باشد، ممنوع است و جریمه مالی به همراه خواهد داشت. در چنین زمانی طرفین می‌بایست خودرو خود را به سمت راست جاده یا خیابان منتقل کنند. در شرایطی که به دلایل مختلف که در بالا گفتیم صحنه تصادف به‌هم بخورد؛ قبل از آن حتما فیلم و عکس کافی از محل حادثه بگیرید.

در زمانی که تصادف در بزرگراه ها، تونل های شهری و تقاطع ها اتفاق بیوفتد، و طرفین به توافق نرسند، پلیس راهنمایی و رانندگی با استفاده از فیلم هایی که توسط دوربین های شهری ضبط شده است اقدام به ترسیم کروکی می‌نماید.

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.104 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت