تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

irannovin Offline
#1 ارسال شده : 1395/04/02 02:53:55 ب.ظ
irannovin

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2

چیزهایی که باید در مورد جراحی زیبایی بدانید
اکثر ما دوست داریم ظاهری جوان و جذاب داشته باشیم. خوشبختانه با پیشرفت علم در زمینۀ پزشکی، برآورده شدن این آرزو سخت نیست. اهمیت جراحی زیبایی در زندگی واقعی غیر قابل انکار است. اگر جراحی زیبایی توسط یک فرد متخصص انجام شود باعث افزایش اعتماد به نفس، رفع عیوب ظاهری و بهبود زندگی شما میگردد.
در واقع، جراحی زیبایی با دو هدف انجام میشود: اولاً، میتواند با دلایل اصلاحی باشد. اکثر جراحی های زیبایی برای رفع عیوب و دفرمه بودن بدن انجام میشوند. ثانیاً، میتواند برای بهبود ظاهر قسمتهای خاصی از بدن و جوانسازی پوست انجام شود.
در مورد گزینه های مختلف اطلاعات کافی داشته باشید
لیپواسکلاپچر به مردان و زنان کمک میکند تا ظاهری زیبا داشته باشند.در این روش از دستگاه پیشرفته لیپو VASER استفاده میشود. به کمک این روش چربی های اضافه انباشته شده دور بافت های عضلانی از بین میروند. لیپواسکلاپچر برای از بین بردن چربی های شکم، سینه ، ران ها، بازوها، باسن و پهلو مورد استفاده قرار میگیرد. از بین بردن چربی های انباشته شده بدن با استفاده از لیزر هم امکان پذیر است.
ابدومینوپلاستی(تامی تاک) روشی برای از بین بردن چربی ها و پوست اضافه ناحیۀ شکمی میباشد.
آمادگی های لازم قبل از جراحی پلاستیک
درست مثل سایر جراحی ها، جراحی زیبایی هم نیازمند آمادگی های فیزیکی و روحی است. شما باید از تمام عوارض جانبی آن آگاه باشید. به طور کلی جراحی زیبایی به افرادی که دچار دیابت، چاقی مفرط، فشار خون بالا، سیستم ایمنی ضعیف و مشکلات قلبی هستند پیشنهاد نمیشود. موارد دیگر که باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

رژیم غذایی مناسب و سالم
ترک سیگار و الکل
مصرف ویتامین و مکمل های غذایی مناسب در صورت کمبود مواد مغذی بدن
محدود کردن مصرف کافئین
ترک موقت داروهای انعقادی
همچنین باید انتظارات واقع بینانه و عقلانی داشته باشید.
لازم به ذکر است که، جراحی های زیبایی خطر کمی دارند. عوارض جدی بسیار نادر هستند، اسکار و کبودی در برخی موارد مشاهده میشوند. بی حسی، خونریزی، آسیب های عضلانی و عفونت ممکن است در برخی موارد مشاهده شوند.
به طور خلاصه، جراحی زیبایی به طور چشمگیری باعث بهبود ظاهر فیزیکی میشود و مزایای آن دائمی است. مشورت با یک جراح زیبایی میتواند اهمیت جراحی زیبایی در زندگی واقعی را به شما نشان دهد.


لینک منبع : اهمیت عمل زیبایی در زندگی واقعی



پی آر پی
پی آر پی
پی آر پی
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 5.472 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت