تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

razi Offline
#1 ارسال شده : 1395/01/30 10:19:55 ق.ظ
razi

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 14
مکان: tehran

میکی آگراوال بانویی ست که عرصه های شغلی مختلفی را در زندگی اش تجربه کرده و 15 سال از زندگی اش را صرف یادگیری ریزه کاری های تجارت و صنعت کرده است . او در عرصه های ورزشی ، رستوران داری ، بانکداری ، فیلم سازی تجربه های زیادی کسب کرده و تجربیات خود را در طی سال های کاریش با شما به اشتراک میگذارد :

شخصیت شما چه در زندگی چه در کار میانگین شخصیت 5 تا از دوستان نزدیک تان است :

او میگوید دوستان نزدیک شما بیشترین تاثیر را در زندگی تان دارند بنابراین بهتر است کسانی را اطراف خود نگاه دارید که واقعا" به آنها اعتماد دارید و الهام بخش شما هستند . خود میکی در آپارتمانی زندگی میکند که همه از دوستان نزدیکش هستند و اکثرشان در زمینه سرمایه گذاری و کارآفرینی فعالیت میکنند.

آدم های نالان و غر غرو را از زندگی تان حذف کنید :

نگران نباشید از این که بدون چنین آدم هایی بخواهید جلو بروید مخصوصا " در زمینه تجارت و کارآفرینی و سرمایه گذاری نیاز دارید به کسانی که به شما انگیزه و انرژی بدهند و تاثیر مثبتی در روحیه و زندگی شما داشته باشند کسانی که وارد مسیر تجارت و کارآفرینی و سرمایه گذاری میشوند باید شخصیتی شجاع داشته باشند ، مثبت فکر کنند و با انرژی پیگیر فعالیت های شان باشند بنابراین انرژی منفی ها را کنار بزنید .

دست به کاری بزنید که در آن از همه بهترید :

قبل از این که سرمایه خود در کاری قرار دهید نقاط ضعف و قوت خود را سازماندهی کنید ، از نقاط قوت خود برای سرمایه گذاری استفاده کنید و نقاط ضعف تان را نیز زیر ذره بین قرار دهید و برطرف شان کنید ، در این مسیر تنها جلو نروید برای خود بهترین ها را انتخاب کنید کسانی که مکمل شما باشند و از همکاری و مشارکت خوششان بیاید یک تیم حرفه ای برای کار هم نیروی متخصص دارد هم فنی . از هر دوی این ها در تیم کاری خود استفاده کنید .
اگر اول راه تجارت هستید از یک سری چیز ها باید بگذرید :

هیچ تاجر موفقی نیست که پول و ثروتش را همان اول کار راحت به دست آورده باشد خود من زمانی که رستوران داشتم فهمیدم که خیلی سخت باید کار کنم هفت روز هفته ، 24 ساعات شبانه روز این مرا خسته میکرد برای هفت سال این کار را انجام دادم اما توانستم سرمایه خوبی برای خودم جمع آوری کنم و به اهداف بزرگترم تحقق ببخشم.

محصولی تولید کنید که واقعا" نیاز بازار باشد :

تجربه به من یاد داده که راز ماندگاری در بازار و پول سازی این است که محصولی تولید که بازار واقعا" به آن نیاز داشته باشد ممکن است این پروسه زمان بر باشد اما یک باید مهم است مثلا " خود من برای تولید یک محصول دو سال زمان گذاشتم ، مواد اولیه متعددی را بررسی کردم از تکنولوژی های مختلف استفاده کردم این فرآیند را بارها و بارها تکرار کردم تا به محصول مورد نظرم دست پیدا کردم .

منبع:سرمایه گذاری مگاشید
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.381 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت