تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

[email protected] Offline
#1 ارسال شده : 1394/10/14 07:38:52 ب.ظ
hsafavisafavi@gmail.com

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 47
مکان: تهران

مراسم عروسی در زمستان

آتلیه تخصصی عکاسی و فیلمبرداری عروس ( حسین صفوی )
WWW.HOSEINSAFAVI.IR


برگزاری مراسم عروسی در تمامی فصل های سال هرکدام مزایا و زیبایی های مخصوص به خود را دارند. اما اگر به دنبال یک عروسی فوق العاده رمانتیک و متفاوت با آنچه تا به حال دیده اید، هستید به شما عروسی در فصل زمستان را پیشنهاد می کنیم. شاید در ابتدا کمی از شنیدن این جمله تعجب کنید ولی بهتر است بدانید که بسیاری از کشورهای دنیا به این اصل اعتقاد دارند.

مراسم عروسی در زمستان
برای داشتن یک مراسم عروسی بسیار لذت بخش و رمانتیک در فصل زمستان نیاز به یکسری برنامه ریزی ها و پیش بینی هایی از قبل دارید. به طور مثال اگر در روز برفی و یا بارانی قصد برگزاری مراسم عروسی را دارید بهتر است با خود وسایلی از جمله لباس گرم، چتر، دستمال و لوازم آرایش به همراه داشته باشد.

با این شرایط می توانید عاشقانه ترین تصاویر را در زیر بارش برف و باران داشته باشید و می توانید برای داشتن عکس های فوق العاده زیبا و خاص در روز برفی یا بارانی زمستان از چترهای رنگی استفاده کنید و به مهمان های خود پیشنهاد دهید که چترهای رنگی با خود به همراه داشته باشند تا در کنار هم بتوانید عکس فوق العاده زیبا و خاص بگیرید.

به خاطر داشته باشید که عکاسی عروسی نیاز به ژست های خاص و عجیب و غریبی ندارد تنها چیری که خیلی مهم هست برای داشتن یک عکس زیبا و طبیعی، احساس خودتان هست بنابراین سعی کنید تا کاملا احساس شاد و راحتی در مقابل دوربین عکاسی داشته باشید به طور مثال در روزهای بارانی و برفی زمستان می توانید کمی به دوران کودکی خود بازگردید و همانند آن دوران برف بازی کنید و با چترهای رنگی در زیر بارش باران یا برف در کنار همدیگر عاشقانه قدم بزنید تا در نهایت یک عکس ماندگار داشته باشید که با گذشت زمان تبدیل به یک خاطره شیرین و رمانتیک شود.


حسین صفوی عکاس مد و زیبایی دانش آموخته آکادمی عکاسی مد “برید” آمریکا می باشد که از سال ۲۰۰۸ به طور حرفه ای مشغول به فعالیت در زمینه عکاسی مد شد و چهار سال بعد از آن با تلفیقی از عکاسی مد و مستند نگاری در عرصه عکاسی عروس فعالیت حرفه ای خود را آعاز نمود.

برنده 8 دوره جایزه عکاسی مد BREED آمریکا

Breed Academy award 2014
Breed Academy award 2015
Debut Fashion Photographers
Another Escape Magazine

ویرایش بوسیله کاربر 1394/10/14 07:41:58 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.527 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت