تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sabttehran Offline
#1 ارسال شده : 1394/04/08 04:50:03 ب.ظ
sabttehran

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 25
مکان: تهران

علامت تجاری، یک نوع نشان یا تصویر است که بیان کننده کالاهای تولیدی یا خدمات ارائه شده توسط یک شخص یا شرکت (بنگاه) را از کالاها یا خدمات سایرین با اشخاص متمایز نماید.
علامت تجاری طبق قوانین ایران، یعنی هر نشان قابل رؤیتی که بتواند کالاها یا خدمات اشخاص حقیقی یا حقوقی را از هم متمایز سازد. علامت جمعی یعنی هر نشان قابل رؤیتی که باعنوان علامت جمعی در اظهارنامه ثبت معرفی شود و بتواند مبدأ و یا هرگونه خصوصیات دیگر مانند کیفیت کالا یاخدمات اشخاص حقیقی و حقوقی را که از این نشان تحت نظارت مالک علامت ثبت شده جمعی استفاده می‌کنند متمایز سازد. نام تجارتی یعنی اسم یا عنوانی که معرف و مشخص‌کننده شخص حقیقی یاحقوقی باشد.
ثبت برند در قوانین کشورهای مختلف با توجه به عرف جامعه، عفت عمومی، اخلاق حسنه، مصالح کشور و رعایت مسائل مذهبی و اخلاقی محدودیت هایی برای آن پیش بینی شده است. انتخاب و ثبت برند در ایران تابع شرایط خاصی است که حتما باید این شرایط رعایت شود. به موجب ماده ۵ قانون، ثبت علائم و اختراعات زیر ممنوع است:
– پرچم مملکتی ایران و هر پرچمی که دولت ایران استعمال آن را به طور علامت تجارتی منع کند.
– علامت هلال احمر – نشانها – انگ های دولت ایران
– پرچم رسمی ایران با علامت مخصوص جمهوری اسلامی و شعار الله اکبر
– کلمات و یا عباراتی که موهم انتساب به مقامات رسمی ایران باشد از قبیل دولتی و امثال آن
– علامت تجاری موسسات رسمی مانند هلال احمرو صلیب احمر و نظایر آن.
– علائمی که مخل انتظامات عمومی یا منافی عفت باشد.
برای ثبت برند خود کافیتس با مشاوران تهران ثبت به شماره ۰۲۱۴۳۹۰۲۰۰۰ تماس بگیرید تا آنها راهنمایی های لازم را جهت انتخاب برند تجاری و ثبت برند تان به شما اعلام دارند.
ثبت شرکت تهران ثبت با بهره گیری از مشاوران با تجربه و وکلای باسابقه در کمترین زمان می تواند برند شما را ثبت نماید.کافیست با شماره تلفن مشاوره آنلاین ما تماس بگیرید.
چون هر برند برای یک شرکت ثبت شده است شما می توانید برای اینکه بدانید آیا مجاز به ثبت برند درخواستی تان هستید یا با شماره تلفن تهران ثبت ۰۲۱۴۳۹۰۲۰۰۰ تماس بگیرید یا از طریق ذخیره کردن شماره موبایل ۰۹۲۱۳۴۹۶۳۶۳ و دریافت مشاوره آنلاین در وایبر، واتزاپ، تانگو، تلگرام و لاین اقدام فرمایید ویا از طریق سایت تهران ثبت به آدرس www.tehransabt.com و ایجاد چت آنلاین و یا از طریق اپلیکیشن “تهران ثبت” قابل دانلود در سایت تهران ثبت یا کافه بازار انجام دهید.
منبع : علائم ممنوع و غیر قابل ثبت برای برند
ثبت شرکت ثبت تهران
sabttehran.com
_____________________________
مقاله های مرتبط:

اصول و تایید اسم تجاری
اسم تجارتی
اختیارات هیئت نظارت
اداره امر تصفیه
آثار انحلال
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.190 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت