تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

ramin2012 Offline
#1 ارسال شده : 1401/03/23 03:23:04 ب.ظ
ramin2012

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: j

امروزه به دلیل تغییر کردن سبک زندگی مردم از خانه های حیاط دار به آپارتمان نشینی، بیشتر از قبل نیاز به تجهیزات و فناوری های مدرن برای راحت تر کردن هرچه بیشتر زندگی می باشد. آیفون تصویری یکی از آن وسایلی است به طور قطع مورد نیاز ساکنین ساختمان های مسکونی است، و به همین دلیل شرکت های مختلف داخلی و خارجی بسیار زیادی شروع به طراحی و تولید نمونه های مختلف آیفون تصویری کردند. که حجم وسیعی از این برندها با اشکال و قابلیت های مختلف را می توان در بازار آیفون های تصویری مشاهده کرد، که این خود باعث سردرگمی مشتریان این دسته ازمحصولات شده و خرید یک آیفون تصویری مناسب را برای آنها کمی دشوار کرده است. با استفاده از این راهنمای خرید بهترین آیفون تصویری، تا حدودی برای شما آسان میگردد. آیفون تصویری سیماران

در حال حاضر شرکت های بسیار موفق ایرانی که توانسته اند با جلب رضایت مشتریان سهم بالایی از بازار آیفون های تصویری را در اختیار خود بگیرند شرکت های تابا الکترونیک، الکتروپیک، سیماران و تکنما هستند که توانسته اند محصولاتی با کیفیت بالا و استاندارد جهانی تولید و روانه بازار کنند.

ما در این مقاله سعی داریم تا شما را در انتخاب هرچه بهتر یک آیفون تصویری راهنمایی کنیم که بتوانید خرید آسان تری داشته باشید، همانطور که بررسی ها نشان داده عمده مشتریان آیفون تصویری اولین فاکتورشان برای خرید این محصول قیمت آن در کنار کیفیت و کارایی می باشد، و همچنین کیفیت خدمات پس از فروش محصولی که قرار است خریداری کنند از ملزومات بسیار مهم آنها به شمار می رود ما در ادامه قصد داریم نکات بسیار ضروری و مهمی که شما برای خرید آیفون تصویری مناسب نیاز دارید را یادآور شویم.


آیفون تصویری بر اساس اندازه صفحه نمایشگر
عمده مانیتور های آیفون تصویری موجود در بازار دارای صفحه نمایش های 3.5 اینچ ، 4.3 اینچ ، 7 اینچ و 10 اینچ است که مشتریان آیفون تصویری بنا به سلیقه ی خود مانیتور مورد نظر خود را انتخاب می کنند همانطور که مشخص می باشد هر چقدر اندازه ی صفحه نمایش بزرگ تر شود قیمت آن نیز بالاتر می رود اما این به این معنا نیست که کیفیت تصویر در صفحه نمایش های کوچکتر پایین است. فناوری ساخت تمام این صفحه نمایش ها یکی می باشد و از فناوری TTL برای ساخت آنها استفاده می شود که می تواند کیفیت تصویر یکسانی را به ما بدهند.

مانیتورهایی که دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی هستند از پرفروش ترین این دسته محصولات می باشند که می توانند نیاز بیشتر خریداران را برطرف کند ولی همانطور که مشخص است انتخاب مانیتور هایی با صفحه نمایش بزرگ تر می تواند جزییات بیشتری از محوطه ی بیرون را نمایش دهند.

بنابراین اگر هزینه ی محصولی که قصد خرید آن را دارید برایتان مهم است یک آیفون تصویری با صفحه نمایش 4.3 اینچی می تواند جوابگوی نیاز شما باشد.


آیفون تصویری حافظه دار یا بدون حافظه
یکی از قابلیت های آیفون های تصویری مدرن فاکتور حافظه دار بودن آن است که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده، اهمیتی که وجود این قابلیت در آیفون های تصویری دارد، توانایی ذخیره کردن عکس و فیلم است که به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که از افراد بیرون محوطه ی ساختمان عکسبرداری کنند.

اگر آیفون تصویری مورد نظر علاوه بر حافظه ی داخلی از حافظه ی خارجی نیز پشتیبانی کند می توانید با اضافه کردن یک حافظه ی MICRO SD حجم ذخیره سازی را بالا ببرید و همچنین می توانید از بیرون محوطه فیلمبرداری کنید.

اگر چه این امکانات شاید در نظر اول برای خریداران آیفون تصویری زیاد ضروری به نظر نرسد ولی این قابلیت می تواند امنیت را در ساختمان های مسکونی بسیار بالا ببرد. بنابراین اگر امنیت برای شما مهم است می توانید با کمی هزینه کردن مانیتوری را خریداری کنید که این توانایی را داشته باشد. بیشتر شرکت های آیفون تصویری محصولات خود را در مدل های حافظه دار و بدون حافظه تولید می کنند تا دست مشتریان آیفون تصویری را در انتخاب محصولاتشان باز بگذارند.


آیفون تصویری لمسی یا غیر لمسی
راهنمای خرید آیفون تصویری
با روی کار آمدن وسایل ارتباط لمسی، شرکت های تولید کننده آیفون تصویری نیز تصمیم گرفته اند محصولاتی را تولید کنند که به جای دکمه های فیزیکی از قابلیت لمسی بودن (تاچ) پشتیبانی کند.

این دسته از مانیتور ها برای افرادی مناسب است که عادت به استفاده از این نوع فناوری را دارند.

مدل 1070i شرکت تابا الکترونیک یک مانیتور تمام لمسی می باشد که با صفحه نمایش 7 اینچی از محصولات پرفروش شرکت تابا است و از دیگر برند ها مدل HS-73-M200 شرکت سیماران می باشد که دارای یک رابط کاربری تمام لمسی می باشد. شرکت الکتروپیک نیز یکی از معدود شرکت هایی است که تنوع بالایی را در میان محصولات خود دارد که در مدل 793 خود از تکنولوژی تمام لمسی استفاده کرده که با صفحه نمایش 10 اینچی خود چیزی از یک آیفون تصویری مدرن و پیشرفته کم ندارد.


قابلیت انتقال زنگ
شاید برای افرادی که خیلی وقت است از مانیتور های قدیمی نصب شده در خانه هایشان استفاده می کنند شنیدن این قابلیت ها در آیفون های تصویری امروزی کمی عجیب به نظر برسد. و تا زمانی که قصد خرید یک آیفون تصویری را نگرفته بودند اطلاعی از این قابلیت ها نداشتند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تولید آیفون های تصویری نیز دست خوش تغییر شده و شرکت های تولید کننده ی آیفون های تصویری وارد رقابتی سخت و نفس گیر در تولید مانیتور هایی که بتواند نیاز های بیشتری از مشتریان را برطرف کند شده اند

به وسیله ی این قابلیت می توانید زمانی که در خانه حضور ندارید کنترل آیفون تصویری تان را به واحد دیگری انتقال دهید تا آنها جوابگوی مخاطبین شما باشند یعنی زمانی که زنگ واحدتان زده شد هم مانیتور شما و هم مانیتور واحدی را که انتخاب کرده اید به صدا در بیاید.

شرکت تکنما از جمله شرکت هایی است که توانسته محصولاتی تولید کند که قابلیت انتقال زنگ را دارد. اگر علاقه مندید آیفون تصویری که قصد خرید آن را دارید از این قابلیت پشتیبانی کند مدل VDP-C43TM و مدل VDP-C70TM این قابلیت را به شما می دهد.


قابلیت اینترکام ( ارتباط داخلی )
یکی دیگر از قابلیت های یک آیفون تصویری مدرن که نظر خریداران آیفون تصویری را به خود جلب می کند قابلیت اینترکام یا ارتباط داخلی می باشد. که به وسیله ی این قابلیت می توانید از واحد خودتان با واحد دیگر ارتباط صوتی داشته باشید. اگر چه شاید این قابلیت هنوز در ایران به خوبی جا نیفتاده است ولی برای مجتمع مسکونی های با تعداد واحد بالا می تواند بسیار ضروری و کاربردی باشد
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.101 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت