تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

علیرضا3976 Offline
#1 ارسال شده : 1401/03/16 00:55:06 ق.ظ
علیرضا3976

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: ایران

من می خواهم حدس بزنم که به عنوان یک کاربر مشتاق اینترنت، وب سایت های سریع را به وب سایت های کند ترجیح می دهید. و اگر کسب و کار آنلاین شما بر اساس وردپرس ساخته شده است، من همچنین می‌خواهم حدس بزنم که در حال حاضر سعی می‌کنید خود را در دسته قبلی قرار دهید.

درست است که سرعت بخشیدن به سایت وردپرسی شما می تواند به چندین روش به وب سایت شما کمک کند. کاربران شما شادتر خواهند بود، موتورهای جستجوی شما شادتر خواهند بود و نتیجه شما از همه شادتر خواهد بود. متأسفانه، وردپرس همیشه ارائه صفحات سریع و درخشان به بازدیدکنندگان را آسان نمی کند.

چرا باید سرعت وردپرس را افزایش دهید؟

وقتی وب‌سایت‌های جدید را بررسی می‌کنم، هیچ چیز مانند یک صفحه وب کند باعث نمی‌شود دکمه «بازگشت» را انتخاب کنم. و من کاملاً مطمئن هستم که اینجا تنها نیستم - عملکرد سایت تا حد زیادی بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد و تا حد زیادی نحوه قضاوت بازدیدکنندگان را در مورد کیفیت یک تجارت آنلاین شکل می دهد.

با سرعت صفحه و صبر، جای کمی برای خطا وجود دارد. طبق گفته گوگل، وب سایت شما باید در دو ثانیه یا کمتر بارگیری شود. دیگر و بازدیدکنندگان شروع به از دست دادن علاقه خود می کنند . عملکرد صفحه نیز یک عامل رتبه بندی است که توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل استفاده می شود. هر چه سایت شما سریعتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که در بالای SERP به یک نقطه مطلوب برسید.

اکنون، وردپرس دقیقاً در سرعت فوق تخصص ندارد. این تا حد زیادی به دلیل نحوه عملکرد وردپرس است: وقتی شخصی از صفحه ای در سایت شما بازدید می کند، وردپرس به صورت پویا صفحه را با کشیدن داده ها از منابع مختلف - مانند پایگاه داده وردپرس و فایل های موضوعی شما - می سازد و سپس آنها را در یک فایل HTML که ارسال می شود ترکیب می کند. به مرورگر بازدید کننده ساختن صفحات "در حال پرواز" مانند این همیشه برای عملکرد ایده آل نیست.

به علاوه، تم ها و افزونه های وردپرس همگی منابع ارزشمند سرور را مصرف می کنند، حتی اگر به طور فعال از آنها در سایت خود استفاده نکنید. بسیاری از چیزهایی که به طور همزمان روی سرور وب شما اجرا می شوند، منابع آن را کاهش می دهند، صفحات شما را کاهش می دهند و تبدیل ها را خنثی می کنند.

همانطور که به زودی خواهیم دید، بسیاری از رویکردها برای افزایش سرعت وردپرس کاملا غیر فنی هستند، در حالی که برخی دیگر شامل نصب یک افزونه یا حتی تغییر برخی از کدها توسط خودتان هستند (تا زمانی که بدانید در حال انجام چه کاری هستید). حتی ممکن است پس از انجام تنها چند مورد از این مراحل، شاهد بهبودهایی باشید.

1. تست های عملکرد را اجرا کنید.
ابتدا، بیایید بفهمیم که سایت شما از نظر عملکرد در کجا قرار دارد. هیچ معیار جامعی وجود ندارد که این را خلاصه کند، زیرا عملکرد بر اساس منطقه جغرافیایی هر بازدیدکننده، قدرت اتصال به اینترنت و اینکه آیا سایت شما توسط مرورگر آنها کش شده است یا نه متفاوت است.

سرعت صفحه نیز در صفحات سایت شما بسته به مقدار و نوع محتوای هر یک متفاوت خواهد بود. صفحات اصلی وب‌سایت‌ها معمولاً برای تخمین سرعت بار مورد استفاده قرار می‌گیرند، اگرچه شما باید سایر صفحات با ترافیک بالا را نیز آزمایش کنید.

برای به دست آوردن بهترین برآورد ملموس، سایت خود را با یک ابزار سنجش عملکرد رایگان مانند Website Grader آزمایش کنید . فقط URL صفحه اصلی خود را بچسبانید و ببینید سایت شما چگونه کار می کند. این ابزار و بسیاری دیگر حتی پیشنهاداتی برای سرعت ارائه می دهند که می توانید آنها را اعمال کنید، سپس دوباره امتحان کنید.

مطمئن شوید که عملکرد را به طور منظم آزمایش کنید، به خصوص پس از افزودن عملکرد جدید. این تأیید می کند که سایت شما همچنان به ارائه صفحات با سرعت رقابتی ادامه می دهد.

2. یک ارائه دهنده هاست قابل اعتماد انتخاب کنید.
میزبانی وب با کیفیت پایه و اساس یک سایت وردپرس سریع است. ضروری است که هم یک ارائه دهنده هاست و هم طرحی را انتخاب کنید که نیازهای پهنای باند و عملکرد شما را برآورده کند. اکثر هاست های وردپرس انواع مختلفی از میزبانی را ارائه می دهند: میزبانی مشترک، میزبانی اختصاصی، میزبانی سرور خصوصی مجازی (VPS) و برنامه های میزبانی مدیریت شده وردپرس.

هنگام انتخاب یک برنامه میزبانی وردپرس، به طور کلی آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید. در یک انتهای طیف، میزبانی مشترک وجود دارد . این برنامه ها به شما امکان می دهند وب سایت خود را روی همان سروری که تعدادی از وب سایت های دیگر میزبانی کنید. شما نمی توانید قیمت هاست اشتراکی را شکست دهید، بنابراین کاربران جدیدتر وردپرس ممکن است این گزینه را برای افزایش سرعت آنلاین قبل از ارتقا انتخاب کنند. با این حال، اگر سایت دیگری در سرور شما بازدیدهای زیادی داشته باشد، عملکرد شما آسیب خواهد دید، زیرا هر دوی شما بر روی منابع یکسانی کار می کنید.

وب‌سایت‌های تأسیس‌شده با محتوای بیشتر و سطوح بالای ترافیک معمولی باید در عوض یک برنامه میزبانی اختصاصی، VPS یا مدیریت شده از یک ارائه‌دهنده معتبر پیدا کنند. این برنامه ها منابع سرور کافی را برای مدیریت افزایش ترافیک بدون تأثیر بر زمان بارگذاری اختصاص می دهند.

اگر در حال انتخاب یک شرکت میزبان یا تغییر به یک شرکت جدید هستید، به لیست ارائه دهندگان هاست پیشنهادی ما نگاهی بیندازید .

3. همه چیز را به روز کنید.
اگر مدیر وردپرس هستید، به‌روزرسانی‌ها بخشی از زندگی هستند. هسته وردپرس، تم ها و افزونه ها همگی باید به روز شوند تا به سایت شما کمک کنند تا از جمله موارد دیگر کارآمدتر اجرا شود. همیشه آخرین نسخه ها را اجرا کنید تا عملکرد را بهینه کنید، سایت خود را ایمن نگه دارید، اشکالات را اصلاح کنید، و اطمینان حاصل کنید که هر ویژگی و ابزار همانطور که باید عمل می کند.

4. از آخرین نسخه PHP استفاده کنید.
PHP زبان اسکریپت نویسی است که تمام وب سایت های وردپرس را قدرت می دهد. این یک زبان سمت سرور است، به این معنی که فایل های آن در وب سروری که سایت شما را میزبانی می کند ذخیره و اجرا می شود. مانند تم ها و پلاگین ها، PHP همچنین به روز رسانی های گاه به گاه را برای اجرای کارآمدتر منتشر می کند که به نوبه خود به بارگذاری سریعتر صفحات شما کمک می کند.

آخرین نسخه پایدار PHP PHP 7 است که در سال 2015 منتشر شد. PHP 7 یک بهبود عملکرد بزرگ نسبت به PHP 6 است و واقعاً دلیلی وجود ندارد که وب سایت خود را بر روی آن اجرا نکنید. راهنمای ما در مورد PHP 7 در وردپرس را ببینید تا یاد بگیرید چگونه نسخه PHP سایت خود را بررسی کنید و آن را به صورت دستی به روز کنید.

همچنین می توانید اسناد میزبانی سایت خود را بررسی کنید یا با پشتیبانی تماس بگیرید تا ببینید از کدام نسخه PHP استفاده می کنید. اگر PHP 7 نیست، از میزبان خود بخواهید نسخه PHP سایت شما را به روز کند.
5. پلاگین های استفاده نشده را حذف کنید.
وقتی صحبت از افزونه های وردپرس به میان می آید، کیفیت بهتر از کمیت است. از آنجایی که هر افزونه مانند یک نرم افزار کوچک در وب سایت شما است، اجرای بیش از حد در یک زمان می تواند بر زمان بارگذاری سایت شما تأثیر منفی بگذارد. حتی اگر از افزونه خاصی استفاده نمی کنید، این احتمال وجود دارد که در پس زمینه کارهای غیر ضروری انجام دهد و منابع را مصرف کند. ممکن است زمان آن رسیده باشد که کم کنیم.

با غیرفعال کردن هر افزونه ای که مطمئن هستید دیگر هرگز از آن استفاده نخواهید کرد، شروع کنید. پس از هر بار غیرفعال سازی سایت خود را تست کنید، سپس پس از اطمینان از اینکه همه چیز هنوز کار می کند، این افزونه ها را حذف کنید. سپس پلاگین ها را یک به یک غیرفعال کنید تا ببینید کدامیک در سرعت تفاوت دارند. یافتن جایگزین های سبک وزن برای این افزونه ها را در نظر بگیرید.

6. فقط پلاگین های با کیفیت بالا نصب کنید.
اکنون که با جدا کردن پلاگین های غیرضروری خود به بخش کمیت رسیدگی کرده اید، مطمئن شوید که افزونه هایی که در اطراف خود نگه می دارید با کیفیت هستند. بهترین افزونه‌های وردپرس به گونه‌ای کدگذاری شده‌اند که منابع سرور مورد نیاز خود را فقط در مواقعی که نیاز دارند مصرف می‌کنند. این افزونه ها همچنین از نظر کد سبک هستند و فضای ذخیره سازی زیادی را در سرور شما اشغال نمی کنند و به طور مرتب به روز می شوند تا با به روز رسانی های اصلی وردپرس هماهنگی داشته باشند.

بهترین راه برای اطمینان از سازگاری افزونه‌های شما این است که فهرست‌های توصیه‌ها را بررسی کنید (ما تعداد زیادی از آن‌ها را داریم – اگر علاقه‌مندید از اینجا شروع کنید )، که معمولاً میزان ساخت و نگهداری هر افزونه را در نظر می‌گیرد. قبل از نصب یک افزونه جدید، نظرات و بازخوردها را برای هرگونه شکایت در مورد عملکرد ضعیف بررسی کنید و پس از فعال سازی مجدداً تست های عملکرد را اجرا کنید تا مطمئن شوید سرعت شما به طور قابل توجهی تحت تأثیر قرار نگرفته است.

7. از یک تم سبک استفاده کنید.
مانند افزونه ها، قالب وردپرس فعال شما ممکن است بار غیرضروری را روی سرور وب شما وارد کند. تم هایی که مملو از تصاویر و جلوه های باکیفیت هستند ممکن است جالب به نظر برسند، اما هزینه ای دارند. افکت‌های فانتزی می‌توانند به کد زیادی نیاز داشته باشند، و بسیاری از تم‌ها به‌طور ناکارآمد برنامه‌ریزی می‌شوند، که هر دو اندازه فایل‌ها را افزایش می‌دهند و عملکرد صفحه شما را کاهش می‌دهند.
یکی از بهترین راه های برای بهینه سازی سرعت سایت استفاده از خدمات افزایش سرعت سایت انجمن وب میباشد این سایت بهترین سایت خدمات سرعت سایت میباشد که پیشنهاد میکنیم برای افزایش سرعت بدون دردسر از این سایت استفاده کنید

درعوض، یک تم ساده با تنها ویژگی های لازم برای صفحات خود انتخاب کنید. در صورت تمایل، همیشه می‌توانید جلوه‌های بیشتری را بعداً از طریق افزونه‌ها یا CSS سفارشی اضافه کنید. لیست تم های پیشنهادی وردپرس ما مکانی عالی برای شروع جستجوی شما است.

8. تصاویر را بهینه کنید.
تصاویر بزرگ یکی دیگر از مقصران رایج وب سایت های وردپرس کند هستند. برای افزایش بیشتر عملکرد سایت خود، اندازه فایل های تصویری خود را تا حد امکان کاهش دهید بدون اینکه کیفیت را کاهش دهید. هدف صرفه جویی در فضا است اما از وادار کردن کاربران برای دیدن تصاویر شما چشم دوخته نکنید.

شما می توانید فایل های تصویری را با فتوشاپ یا هر نرم افزار ویرایش تصویر دیگری فشرده سازی کنید. همچنین می توانید یک افزونه بهینه سازی تصویر وردپرس مانند Smush یا EWWW Image Optimizer را امتحان کنید.


9. سعی کنید محتوای خود را با تنبلی بارگذاری کنید.
اگر وردپرس شما دارای تصاویر زیادی است، می توانید بارگذاری تنبل را نیز اجرا کنید. به جای رندر کامل همه تصاویر در یک صفحه در اولین بارگیری صفحه، بارگذاری تنبل فقط تصاویری را که در پنجره مرورگر کاربر ظاهر می شوند بارگیری می کند و بارگیری بقیه را تا زمانی که کاربر به سمت پایین اسکرول کند به تعویق می افتد.

بارگذاری تنبل تصور زمان بارگذاری سریع‌تر صفحه را به وجود می‌آورد زیرا محتوای شما به‌تدریج بارگیری می‌شود، به جای اینکه مرورگر شما مجبور شود همه کارهای بارگذاری را یکجا انجام دهد. علاوه بر تصاویر، بارگذاری تنبل را می توان در رسانه های دیگر مانند جاسازی های ویدئویی و همچنین سایر محتوای صفحه مانند متن و نظرات اعمال کرد. برای شروع ، فهرست ما از پلاگین های بارگذاری تنبل تصویر را بررسی کنید.

10. ویدیوها را روی سرور خود میزبانی نکنید.
توجه کنید که چگونه در بالا نگفتم «ویدیوها»، بلکه «ویدیو جاسازی‌ها» را گفتم. به این دلیل که از بین انواع فایل‌هایی که می‌توانید در سرور میزبانی وب خود ذخیره کنید، ویدیوها یکی از منابع فشرده‌ترین هستند. آنها فضا را مصرف می کنند و می توانند در هنگام بارگذاری صفحه شما را تا حد زیادی کند کنند. ذخیره حتی یک ویدیو در سرویس شما می تواند به عملکرد شما آسیب برساند.

با این حال، ویدیوها راه بسیار خوبی برای جذب بازدیدکنندگان هستند، بنابراین نباید آنها را به طور کلی کنار بگذارید. به جای قرار دادن ویدیوها در کتابخانه رسانه خود، از یک سرویس میزبانی ویدیوی شخص ثالث مانند YouTube، Vimeo یا Wistia استفاده کنید. این سرویس ها فضای ذخیره سازی را برای شما انجام می دهند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که ویدیو را با کد جاسازی شده در صفحه خود قرار دهید. برای بازدیدکنندگان فرقی نمی کند (آنها همچنان همان ویدیو را خواهند دید)، اما تجربه کاربری شما تا حد زیادی بهبود خواهد یافت.
تبلیغات
nikk599 Offline
#2 ارسال شده : 1401/05/23 12:40:47 ق.ظ
nikk599

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 9
مکان: ...

لینک خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 5.617 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت