تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

havvdsvdsvsv Offline
#1 ارسال شده : 1400/09/30 01:15:59 ب.ظ
havvdsvdsvsv

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

چگونه می توانیم یک وب سایت خوب و موثر داشته باشیم؟ هنگامی که تصمیم به راه اندازی یک وب سایت دارید، این سوال مهم این است که "هدف از طراحی سایت چیست؟"

هدف از طراحی سایت

کسانی که به تازگی وارد دنیای تجارت الکترونیک شده اند با این سوال مواجه می شوند که پاسخ این سوال این است که اگر در زمینه کاری خود ارائه دهنده خدمات هستید، می توانید از این سایت برای دسترسی آسانتر و سریعتر به مشتریان خود استفاده کنید. در مقابل، خدمات گسترده تر و به روزتری را به مخاطبان خود ارائه دهید، شما همیشه در دسترس خواهید بود و این باعث تقویت اعتماد و در نتیجه وفاداری مشتریان به مجموعه شما می شود.

اگر فروشنده و توزیع کننده محصولات هستید، می توانید بیشترین بهره را از وب سایت خود ببرید که بسیار ارزان تر و موثرتر از روش های بازاریابی قدیمی و گران قیمت است.

به این ترتیب شما محدودیت زمانی و مکانی ندارید و فروشگاه و بازار آنلاین 24 ساعته به وسعت شهر، استان و کشور خود دارید که باعث افزایش رشد مشتری و افزایش سودآوری فعالیت اقتصادی شما می شود.

یک وب سایت خوب به شما این امکان را می دهد که در کمترین زمان ممکن جدیدترین طراحی سایت فروشگاهی محصولات را با مشخصات و تصاویر کامل در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهید و به سرعت از رقبای خود پیشی بگیرید. از ایده های خاص و جدید خود بهره ببرید. به طراحی سایت کارآمدتر و موفق تر کمک خواهد کرد. البته انتخاب و ارزیابی دقیق شرکت طراحی سایت امر مهمی است که در رسیدن به هدف مورد نظر موثر است.

طراحی سایت چیست؟
دلیل اهمیت طراحی سایت چیست؟
در سال های اخیر حضور فضای مجازی از طریق ایجاد سایت اهمیت ویژه ای یافته است. کسب و کارها و سازمان ها با طراحی وب سایت و حضور در فضای مجازی می توانند در فضای رقابتی بازار دوام بیاورند و بسته به نوع فعالیت خود حضوری فعال داشته و کسب و کار خود را گسترش دهند.

با ایجاد یک وب سایت می توان با خدمات، محصولات و فعالیت های سازمان های صاحبان مشاغل و در نهایت جذب مشتری و افزایش سودآوری برای کسب و کار آنها آشنا شد. زمانی که ممکن است به سایت فروشگاهی نیاز باشد، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با سایت پزشکی یا سایت املاک بسیار متفاوت است. موضوعی که باید در نظر داشت نحوه طراحی سایت است. طراحی سایت برای ایندکس شدن و مشاهده در گوگل باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرد که در جذب بیننده موثر است. از جمله این عوامل می توان به گرافیک سایت، استفاده از نرم افزارهای به روز، امنیت سایت، ریسپانسیو بودن سایت، عدم استفاده از قالب های آماده، به روز بودن سایت اشاره کرد. .

مراحل طراحی وب سایت شامل 5 مرحله می باشد که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم.
تبلیغات
anasalimi Offline
#2 ارسال شده : 1401/02/26 08:11:43 ب.ظ
anasalimi

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4
مکان: تهران

طراحی وب سایت یا اپلیکیشن، کدام اولویت دارد ؟

داشتن سایت اولویت بیشتری نسبت به اپلیکیشن دارد .البته یادگیری برنامه نویسی اندروید برای ساخت اپلیکیشن های موبایل هم مزایای خودش را دارد. این جمله به این معنا نیست که یکی از آنها کافی است بعبارتی دیگر برای شروع کار بهتر است ابتدا یک سایت برای کسب و کار خود داشته باشید سپس بعد از شناخته شدن برای محصولات و خدمات خود اپلیکیشن طراحی نمایید . بسیاری از افراد برای آنکه بدنبال خدمات یا محصولاتی باشند در موتور های جست و جو به دنبال هدف خود می باشند پس در اینجا داشتن سایت می تواند بسیار مفید و حیاتی است در صورتی که بر سایت خود سئو انجام داده باشید و در صفحه نخست گوگل باشد بدون شک کاربر به سایت شما رجوع خواهد کرد . اما اگر فقط برای خود اپلیکیشن داشته باشید بسیاری از کاربران از وجود آن بی اطلاع خواهند بود مگر اینکه تبلیغات گسترده انجام دهید که لازمه آن داشتن سرمایه زیاد است . اما شما می توانید با حداقل سرمایه برای خود سایتی داشته باشید و در آن به تبلیغ اپلیکیشن تان بپردازید . پس تا اینجا دریافتیم که داشتن سایت می تواند نوعی تبلیغ برای اپلیکیشن شما باشد . مورد بعدی این می باشد که بسیاری از افراد به اپلیکیشن ها اعتماد ندارد چون در مرجع خاصی ثبت نشده اند اما اگر سایت شما در جایگاه مناسب و صفحه اول گوگل باشد اطمینان آنها بیشتر خواهد بود . بروزرسانی سایت ها و درج مطالب جدید در سایت ها بدون دغدغه انجام میگیرد اما در بروز رسانی نرم افزارها یا تصحیح یک اشتباه شما مجبور هستید که به کاربر خود اعلام نمایید تا اپلیکیشن را بروزرسانی نماید که بسیاری از کاربران این کار را انجام نمی دهند .
kani1987 Offline
#3 ارسال شده : 1401/04/26 01:13:10 ب.ظ
kani1987

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 30

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.151 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت