تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

shahamdesign Offline
#1 ارسال شده : 1401/01/31 05:31:36 ب.ظ
shahamdesign

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

شهام دیزاین ارائه دهنده انواع خدمات دکوراسیون داخلی از جمله اجرای دیوار پوش ام دی اف و پی وی سی ، اجرای پارکت لمینت ، انجام دیوار کناف و ..... شما را خواندن این مطلب دعوت می کند.



سقف کاذب چوبی بلافاصله گرما را به یک اتاق می آورد ، که باعث ایجاد فضایی راحت و نرم را دارد. نصب پنل در واقع تنها ماده اولیه ای است که گرمای طبیعی لازم را برای برخی افراد فراهم می کند. یک سقف چوبی کاذب می تواند در سایه ها و رنگ های مختلفی وجود داشته باشد ، که به شما امکان می دهد اتاقی درست مانند انتظارات خود ایجاد کنید.

سقف کاذب در واقع سقف دوم است. سقف کاذب سازه ای است که برای بهبود زیبایی ، پنهان کردن سقف آسیب دیده ، ساختار فضایی خاص با کاهش ارتفاع اتاق یا حتی تقویت عایق صوتی و حرارتی که به سقف موجود اضافه می شود.

همانطور که گفته شد، سقف کاذب امکان پوشاندن یک سقف آسیب دیده ، پنهان کردن کابل های الکتریکی ، ایجاد عایق و یا به سادگی پایین آوردن ارتفاع سقفی را که بسیار زیاد است ، ممکن می کند. می توان آن را از تخته گچ ، پی وی سی ، گاهی اوقات فلز ، بلکه در موارد خاص نادر از چوب نیز تهیه کرد.

بنابراین این امکان برای شما فراهم می شود که با خیال راحت به خلق یک قطعه منحصر به فرد که برای شما مناسب است ، بپردازید. سقف کاذب چوبی را می توان با واکس و رنگ روغنی لکه دار کرد تا نتیجه نهایی را که برای شما مهم است بدست آورید.
مزایای سقف کاذب چوبی

عایق کاری : اول از همه ، اولین مزیت سقف چوبی عایق کاری کامل اتاقی است که در آن قرار دارد. با توجه به ضخامت صفحات چوبی و خصوصیات بسیار زیاد این ماده ، شما هیچگونه اتلاف گرما را تجربه نخواهید کرد ، که در دراز مدت نیز باعث صرفه جویی در انرژی قابل توجهی می شود. علاوه بر این ، چوب یک عایق صدای عالی است ، که به شما امکان می دهد فعالیت های مورد علاقه خود را بدون ایجاد مزاحمت برای اطرافیان خود را انجام دهید.

شخصی سازی : چوب عنصر بسیار جالبی است زیرا می توان آن را به طور بی وقفه شخصی سازی کرد. به عنوان مثال ، می توانید آن را با رنگ مورد نظر خود رنگ آمیزی کنید ، برای تأثیر خام آن را سنباده بزنید یا حتی آن را لاک بزنید. بنابراین تمام این امکانات تضمین شما را در داشتن دکوراسیون داخلی منحصر به فرد و مطابق با نیازهای شما تضمین می کند.

مقاومت : مقاومت در چوب ها به بسیار مشهور است. این همان چیزی است که موفقیت آن را تا حد زیادی توضیح می دهد ، زیرا با انتخاب یک سقف چوبی کاذب ، سرمایه گذاری شما سود آور خواهد بود زیرا شما قادر خواهید بود نصب خود را برای چندین دهه حفظ کنید ؛ بدون اینکه کوچکترین اثری از سایش و آسیب دیدگی را متوجه شوید.

زیبایی شناسی : بدیهی است که سقف چوبی کاذب به زیبایی و گرمی بخصوصی دارد. پس از نصب ، بلافاصله احساس راحتی به اتاق می بخشد ، که باعث می شود شما در خانه احساس راحتی کنید.
• نصب سقف کاذب چوبی

حتی اگر بتوانید سقف کاذب چوبی را مستقیماً روی تیرچه های کف چوبی تعمیر کنید ، باز هم تعلیق سقف با استفاده از یک چهار چوب ترجیح داده می شود. این راه حل به شما امکان می دهد تا یک عایق را تکان دهید ، و به خصوص می توانید سقف نامنظم یا آسیب دیده را بدون خفه کردن ، راحت تر پنهان کنید و جا به جا کنید.

سپس ملافه ها را روی تخته های گچ به سقف می چسبانند ، یا به تیرچه ها میخ می زنند یا میخ می بندند ، بدیهی است که همه چیز به سقف موجود بستگی دارد. در این حالت ، تابلو عمود بر تخته ها نصب می شود.

این فاصله ها همیشه بسته به نیاز و نوع تابلو انتخاب شده از ۴۰ تا ۶۰ سانتی متر از هم فاصله دارند. همچنین باید هنگام نصب ، صاف بودن کلاهک ها را با استفاده از ترازو بررسی کنید‌‌‌. اگر اینگونه نباشد ،‌ اتصالات کوچک تفاوت سطح را اصلاح می کنند.
قیمت سقف کاذب چوبی

سقف چوبی یکی از گران ترین سقف ها ؛ در طبقه بندی خود است. قیمت سقف کاذب چوبی در واقع به نوع چوبی که انتخاب کرده اید بستگی دارد که انواع مختلفی از چوب برای انتخاب وجود دارد. همچنین هزینه سقف کاذب چوبی با توجه به متراژ محل مورد نظر نیز تغییر می کند.
سقف معلق چیست؟

سقف معلق متشکل از یک سازه فلزی است که با استفاده از آویز هایی که در سقف ثابت یا به تیرچه های چوبی پیچ شده اند ، آویزان شده است . هنگامی که سازه در محل قرار گرفت ، می توان کابل ها ، عایق ها یا VMC را قبل از نصب صفحات روکش و پایان کار در آن ادغام کرد.
بنابراین از دو نوع سقف دیگر متفاوت است : سقف کاذب خود پشتیبانی و سقف کشسان . اولی مستقیماً روی چارچوبی (ریل ها و عمودی ها) از دیوار به دیوار و بدون آویز ثابت می شود. مورد دوم ، که به خاطر جنبه زیبایی آن استفاده می شود ، به شکل بوم پی وی سی یا پلی استر است که توسط میله ها کشیده می شود.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.079 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت