تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

nanotechshimi Offline
#1 ارسال شده : 1401/01/31 02:12:36 ب.ظ
nanotechshimi

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران


تشخیص مواد شیمیایی و کالاهای نامعتبر، بی کیفیت، نامرغوب و یا حتی تاریخ مصرف گذشته که توسط افراد سودجو به عنوان جنس اصلی وارد بازار شده است با کالاهای با اصالت، عدم تحویل به موقع مواد شیمیایی و کالا ها و یا حتی خسارات ناشی از حمل و نقل همواره از بزرگترین دردسر ها و مشکلات خریداران محترم بوده، که بعضا باعث ضررات مالی شرکت ها و مصرف کنندگان شده است به همین دلیل شرکت نانوتک شیمی برای افزایش رضایتمندی مشتریان گرامی مسئولیت ارسال سریع بار به محل و تحویل آن به مشتری را به عهده گرفته و همچنین اصالت کالا را تضمین می کند. از این رو تمامیه محصولات شرکت نانوتک شیمی دارای ضمانت ارسال و تحویل در محل به خریداران گرامی هستند. لازم به ذکر است که تحویل کالا، در کمتر از یک ساعت در تهران و در شهرستان ها نهایتا تا 24 ساعت (یک روز کاری) پس از خرید انجام می شود.


کاربرد آب اکسیژنه

کاربرد آب اکسیژنه با فرمول H۲۰۲H۲O۲ که به آن هیدروژن پراکسید هم گفته می شود مایع بوده به رنگ آبی کم رنگ و غلظت آن اندکی از آب بیشتر است و معمولا گونه ای اسید خفیف به حساب می آید. هیدروژن پراکسید ، اکسنده ای پایدار به شمار می آید و بدین جهت آن را به عنوان ماده سفید کننده به کار می برند.

این نوع مایع را به عنوان بسیط ترین پراکسید به عبارتی تلفیقی با اتصال یگانه اکسیژن-اکسیژن می شناسند. این محصول افزون بر کاربرد های نام برده شده همانند یک ضد عفونی کننده هم مورد استفاده قرار می گیرد.

این فرآورده یا پراکسید هیدروژن ماده ای است با ویژگی ها و استفاده های متنوع ‌که در صنایع کاغذ سازی، دارویی، نظامی، بهداشتی و دیگر صنایع متنوع به ‌کار برده می شود و دلیل وسعت استفاده آن در صنایع متنوع وابسته با خواص منحصر به فرد آن و چگالی متمایز این ماده می باشد. این محصول در کشور ایران با گرید های غذایی و صنعتی متنوع با میزان خلوص ۳۰ تا ۷۰ درصد مورد استفاده قرار می گیرد.


آب اکسیژنه یا همان هیدروژن پراکسید در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که صنایع غذایی یکی از آن ها می باشد.
•روغن های حیوانی، گیاهی و چغندر قند

جهت سفید کردن روغن های حیوانی، گیاهی من جمله روغن ماهی این ماده را به کار می برند. این فرآورده برای تصفیه چغندر قند هم مورد استفاده قرار می گیرد.
•جعبه بندی و استریل کردن

به منظور بالا بردن مدت زمان محافظت و دوام سطح کیفی مواد غذایی من جمله محصولات لبنی، شیر، نوشیدنی ها، آبمیوه، سس در طول اعمال جعبه بندی این فراورده ها در قوطی، تیوپ و بطری پروسه استریل کردن انجام می گیرد، که در این عملیات هیدروژن پراکسید کار ضد عفونی کردن مواد خوراکی را برعهده دارد.
کاربرد آن در صنایع کاغذ و سلولزی

در صنایع کاغذ و سلولزی همواره آب اکسیژنه به کار برده می شود. خواص رنگ بری این ماده در این خصوص از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا که سبب می شود کلیه فرآورده های ساخته شده سفید رنگ شوند و درجه ناخالصی آن ها هم برطرف شود. از بین رفتن رنگ زرد چوب در مراحل مقدماتی ساخت کاغذ می باشد.

سفید شدن خمیر کاغذ در استحصال آن و تغییر رنگ خمیر اولیه دستمال کاغذی کلیه آنها به وسیله محلول ۳۰ درصد الی ۵۰ درصد از این ماده انجام می شوند. این محلول سبب بالاتر رفتن سطح کیفی فرآورده های سلولزی می شوند.
•سفید کردن خمیر چوب

در فرآیند ساخت کاغذ از چوب ، از این ماده برای برطرف کردن رنگ زرد چوب حاصل از لیگتین به کار برده می شود و این سبب می شود تا دست کم سفیدی با دوام بسیار و همچنین کمترین درجه ناخالصی در فرآورده و پساب ایجاد شود.
•بازیافت کاغذ

از کاربرد های آب اکسیژنه در صنایع کاغذ می توان به بازیافت کاغذ اشاره نمود بدین صورت است که در پروسه بازیافت کاغذ برای برطرف نمودن رنگ جوهر، از این محصول در محدوده قلیایی استفاده می شود. چنانچه خمیر استحصال شده در ساخت کاغذ قهوه ای به کار برده شده دیگر لزومی به پروسه رنگ زدایی و به کارگیری مجدد از هیدروژن پراکسید نیست.
•ساخت رول های بزرگ دستمال کاغذی

از دیگر کاربردهای آب اکسیژنه در صنایع کاغذ می توان به سفید کردن خمیره چوب برای ساخت تیشو دستمال کاغذی اشاره نمود.
کاربردهای عمده هیدروژن پراکسید در صنایع فلزی

صنایع ریخته گری، آبکاری و فلزی گروه دیگری از استفاده کنندگان آب اکسیژنه می باشند. در این پروسه ها از محلول این ماده شیمیایی برای از بین بردن ناخالصی ها و آلاینده های فلزی که همانند فاکتورهای مانع و مزاحم در عکس العمل های عمده به شمار می آیند مورد استفاده قرار می گیرند. از دیگر کاربرد های این ماده می توان شستشوی بخش رویی فلزات و همچنین پاکیزه کردن وان و محفظه های آبکاری را نام برد.
تجزیه این ماده پر کاربرد فیزیکی است یا شیمیایی؟

آب اکسیژنه از لحاظ ترمودینامیکی متغیر است و خیلی فوری به آب و اکسیژن مبدل می شود که همواره جز یک تغییر شیمیایی به حساب می آید.

کاربرد عمده این فرآورده در صنایع داروسازی و مواد آرایشی بهداشتی

آب اکسیژنه را در اصطلاح می توان همه فن حریف دانست بدین مفهوم که همه کاره می باشد. می تواند برای خیلی از استعمال ها به کار برده شود حتی می توان از این ماده در تمامی مواد استفاده کرد. هیدروژن پراکسید با مشخصه ضدعفونی کننده به صورت وسیعی در صنایع دارویی به کار برده می شود.

این ماده در محلول لنز تماسی همانند یک ضدعفونی کننده برای ممانعت از عفونت عمل می کند. برای ضد عفونی کردن لوازم دندان پزشکی و ابزار جراحی نیز به کار برده می شود. از این فرآورده نیز می توان برای سفید کننده مو، لوسیون های سفید کننده دندان ، دهانشویه، خمیر دندان و فرآورده های حفاظت از مو و… استفاده کرد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 3.200 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت