تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mahdetoshak Offline
#1 ارسال شده : 1401/01/31 12:57:14 ق.ظ
mahdetoshak

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

مهمترین نکات خرید تشـک مناسب سنین مختلف

کارشناسان اتفاق نظر دارند که خوب خوابیدن یکی از بهترین روش ها برای حفظ و بهبود سلامتی ماست. تشک عامل مهمی در توانایی خواب خوب ماست ، با این حال بسیاری از افراد از اهمیت آن چشم پوشی می کنند و از تشکی استفاده می کنند که قادر به پشتیبانی و راحتی کافی نیست. اما نکته کلیدی، خرید تشکی متناسب با سن فرد می باشد. چرا که نیاز یک کودک خردسال نسبت به یک فرد میانسال متفاوت است.



در ادامه، این دانش را خواهید یافت که چگونه یک تشک با عملکرد خوب و متناسب با سن خود پیدا کنید و شبانه، یک خواب عالی داشته باشید.
مهم ترین نکات خرید تشـک مناسب کودکان

اهمیت خواب برای کودکان را نمی توان نادیده گرفت. در حقیقت ، بچه ها به طور متوسط ​​۱۲ ساعت در شب می خوابند. و از آنجا که آنها وقت زیادی را در رختخواب می گذرانند ، مهم است که مطمئن شوید که محیط خواب آنها کاملاً راحت است.

انتخاب بهترین تشک بچه گانه به نیازهای فردی آنها برمی گردد. همه کودکان متفاوت هستند – از چیزهایی که دوست دارند ، از نوع بازی تا خواب آنها. در اینجا چند نکته برای تصمیم گیری در مورد بهترین گزینه برای خرید تشک کودک ذکر شده است.
سن ، قد و وزن

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید سن آنها است ، این به شما نشان می دهد که تشک سایز مناسب برای کودک شما چیست. قد و وزن آنها همچنین در یافتن بهترین تشک کودک از نظر استحکام نقش مهمی را ایفا می کند. متناسب با مقدار رشد هر ساله آن ها، یک تشک استاندارد را انتخاب کنید تا مطمئن شوید به این زودی ها نیاز به تعویض آن ندارید.به عنوان یک قاعده کلی ، اطمینان حاصل کنید که تشک بچه شما حدود ۱۰ سانتی متر از قد کودک شما بزرگ تر است تا راحتی و فضای مناسب برای کش و قوس داشته باشد.
درجه حرارت

بسیاری از کودکان در طول شب گرمشان می شوند و ممکن است نیمه شب با این صحنه مواجه شویم که پتو یا ملحفه ای که روی آنها کشیده شده است را به اطراف خود انداخته اند. انتخاب تشک مناسب می تواند به طور کامل از این وضعیت جلوگیری کند. اگر کودک شما در طول شب گرمش می شود ، از خرید مواردی مانند مانند تشک مموری فوم که می توانند گرما را در خود نگه دارند، خودداری کنید.
موقعیت خواب

وضعیت خواب ترجیحی کودک شما می تواند عاملی تعیین کننده در هنگام انتخاب تشک خود باشد. اگر آنها دوست دارند به پهلو بخوابند ، تشک های مموری فوم برای ایجاد سطح نرم تری برای فرو رفتن مناسب هستند. کشی که به پشت می خوابد، به کمی پشتیبانی اضافی نیاز دارند بنابراین تشک فنری انتخاب بهتری است. همچنین، کسی که رو به شکم می خوابد، به تشک محکم تری نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که اختلالی در انحنای ستون فقرات آنها به وجود نمی آید. تشک های طبی که مموری فوم بیشتری دارند مناسب این کودکان می باشند.
مهمترین نکات خرید تشـک مناسب نوجوانان

مطالعات نشان می دهد که نوجوانان برای حفظ سلامتی جسمی و روحی خود هر شب به حدود ۸-۱۰ ساعت خواب نیاز دارند . و مانند هر چیز دیگری ، وقتی صحبت از تشک می شود ، نوجوانان نیازهای کاملاً متفاوتی دارند. بنابراین ما یک راهنما برای کمک به شما در انتخاب بهترین تشک برای نیازهای خاص نوجوان تهیه کرده ایم که آن ها را با هم مرور می کنیم:

اندازه مناسب را انتخاب کنید

نوجوانی سریع ترین مرحله رشد در انسان است و برای خانواده معمول است که ببینند تشک فرزندشان برای آنها کوچک شده است. بنابراین باید پیگیر میزان رشد فرزند خود باشید و متناسب با رشد وی، تشک مناسب را خریداری کنید.

یک تشـک تسکین دهنده درد انتخاب کنید

نوجوانان غالباً درد عضلانی ناشی از رشد دارند ، خصوصاً در اطراف، زانو و ران. چنین درد عضلانی ، به ویژه در شب ، در بین نوجوانان معمول است. بنابراین روی یک تشک هیبریدی یا یک تشک ساخته شده از مموری فوم و لاتکس سرمایه گذاری کنید ، زیرا آنها به دلیل تسکین نقاط فشار و تسکین دهنده عضلات دردناک شناخته شده اند.

محکم بودن تشـک را بررسی کنید

هنگام انتخاب تشک برای نوجوان خصوصا انتخاب یکی از مدل تشک های خوشخواب ، انتخاب یک تشک محکم از اهمیت برخوردار است. تشک باید آنقدر محکم باشد که بتواند ستون فقرات ، شانه ، گردن ، باسن و پاهای آنها را تحمل کند. همچنین باید به اندازه کافی نرم و راحت باشد تا درد مفصلی ایجاد نکند.

ضخامت مناسب را انتخاب کنید

انواع مختلف تشک های لایه ای می توانند پارامترهای مختلف ضخامت داشته باشند ، اما ضخامت ۱۰ اینچی به طور کلی برای نوجوانان، ایده آل محسوب می شود. ضخامت تشک برای یک نوجوان سایز بزرگ باید دو تا سه اینچ دیگر افزایش یابد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.114 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت