تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mohammad2000 Offline
#1 ارسال شده : 1400/10/25 06:29:22 ب.ظ
mohammad2000

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3

پا تنها محل تماس بدن با زمین در هنگام راه رفتن است. پس انتخاب و خرید یک نعلین مناسب بهترین راه برای حفاظت از قلب دوم ماست. در این مقاله سعی شده است تا حد امکان توضیحاتی پیرامون انواع نعلین، مشخصات کلی آن ها و راهنمایی جامع جهت انتخاب مناسب تر نعلین ارائه شود، پس با ما همراه باشید.


نعلین چیست؟

نعلین نوعی کفش بدون پاشنه و با رویه کوتاه و نوک برگشته است که اغلب مورد استفاده طلاب و روحانیون گرامی قرار میگیرد. در آداب استفاده از کفش و نعلین روایات زیادی در کلام ائمّه اطهار علیهم السلام ذکر شده است. نعلین ها انواع مختلفی دارند که در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید میشوند که در این مقاله ما به معرفی پر طرفدارترین آن ها میپردازیم.


اجزاء تشکیل دهنده نعلین

به طور کلی نعلین ها از سه بخش اصلی رویه، آستر و زیره تشکیل شده اند.

مهم ترین بخش یک نعلین، رویه آن است که دارای قسمت‌های مختلفی است. هر رویه از چند جز تشکیل می‌شود. هر یک از اجزای رویه در نعلین ها می‌تواند دارای اجناس مختلفی باشد. اما بخش اصلی رویه نعلین، معمولا بیشترین قسمتی است، که از یک جنس تشکیل می‌شود. اغلب در تولید رویه نعلین ها از چرم‌های طبیعی یا مصنوعی استفاده شده است که میتوان گفت مهم ترین عامل تعیین قیمت انواع نعلین، کیفیت چرم به کار رفته در رویه نعلین میباشد.

بعد از رویه مناسب، یکی دیگر از قسمت های مهم نعلین آستر آن میباشد. آستر همواره از ایجاد بیماری های قارچی و پوستی جلو گیری کرده و هنگام راه رفتن آرامش خاصی به ما می بخشد. جنس آستر می تواند چرم و یا طرح چرم باشد. آستر مناسب با جذب عرق پا باعث میشود بوی بد از پای شما دور شود. یک نکته که همیشه باید به آن توجه داشت این است که حدالمقدور از هر نعلین خود به صورت یکروز در میان استفاده کنید تا زمان برای خشک شدن نعلین و در نتیجه عمر بیشتر آن وجود داشته باشد.

و اما بپردازیم به اخرین بخش اصلی نعلین یعنی زیره نعلین. اغلب در تولید زیره نعلین از مواد PU استفاده میشود. کلمه پیو (PU) مخفف عبارت پلی یورتان (Poly Urethane) است و به طور خلاصه به زیره‌هایی گفته می‌شود که با ترکیب دو ماده پلی ال و ایزوسیانات ساخته می‌شوند. زیره‌های PU بسیار سبک هستند و دوام بالایی دارند. بنابراین کفش‌ یا نعلین هایی که از زیره PU بهره می‌برند، برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب هستند. زیره PU انعطاف‌پذیر است، در سرما عایق حرارتی بوده و احتمال شکستگی نیز در این نوع زیره‌ها بسیار کم است (طبق استانداردهای جهانی، احتمال شکستن این زیره حدودا ۱۰ درصد است). همچنین در برابر لغزش و رطوبت نیز مقاوم است.


انواع نعلین

به طور کلی نعلین ها به دو دسته نعلین با چرم طبیعی (چرم گاوی) یا نعلین با چرم مصنوعی (فوم) تقسیم بندی میشوند. و اما بپردازیم به شرح انواع نعلین…

۱. نعلین با چرم طبیعی

چرم، ماده‌ای انعطاف پذیر و در عین حال بادوام است. این جنس از ماده می‌تواند به صورت سِفت یا نرم در رویه نعلین ها به کار برود. چرم طبیعی، مقاومت بالایی در برابر پارگی و سایش دارد. میتوان گفت چرم‌های مصنوعی، به مراتب عمر کمتری نسبت به چرم‌های طبیعی دارند.

چرم طبیعی ماده‌ای است که هوا را به راحتی از خود عبود می‌دهد و قابل تنفس است. این ماده عایق گرما است و دمای پا را در درجه حرارت های مختلف تنظیم می‌کند. معمولا نعلین های چرم از نعلین های فوم (تولید شده از چرم مصنوعی) سنگین‌تر هستند و قیمت بالاتری دارند. همچنین در رطوبت، سریعا دچار آسیب می‌شوند، بنابراین نسبت به نعلین های فوم به مراقبت بیشتری نیاز دارند.
نعلین چرم معراج از این نوع نعلین ها هستند که بسیار خوش فرم و انعطاف پذیر هستند

۲. نعلین با چرم مصنوعی (فوم)

فوم دقیقا چیست؟ در واقع فوم پلاستیک نرمی است که با حباب های هوا پر شده است. چیزی که باعث تفاوت در ویژگی فوم های مختلف می‌شود، تفاوت در جنس پلاستیک و کنترل اندازه و خواص حباب‌های هواست. بدلیل به کار رفتن پلاستیک در فرایند تولید چرم مصنوعی یا فوم، نعلین با چرم مصنوعی به مراتب قیمت مناسب تری نسبت به نعلین با چرم طبیعی دارد.

فوم ها انواع مختلفی دارند که دانستن خواص هر فوم از قبیل چگالی، تراکم، مقاومت و قابلیت تنفس مهم است و شما را در خرید مناسب کمک می‌کند. فومی که در تولید نعلین به کار میرود از کیفیت قابل قبولی برخودار است و دارای خصوصیاتی همچون سبکی ، دوام بالا، فرم دهی آسان و مقاوم در برابر فشرده شدن میباشد. فوم بکار رفته در نعلین در دو نوع براق و مات عرضه میشوند. در ادامه دو نعلین با رنگ های مشابه مشاهده می کنید اما در تولید رویه یکی از آن ها از فوم مات (نعلین سمت راست) و در دیگری از فوم براق (نعلین سمت چپ) بکار رفته است.
ویژگی های نعلین طبی چرم مدل کادو

نعلین طبی چرم مدل کادو بسیار شیک و با دوام و کیفیت بالا در سایز های مختلف.

از مهم ترین ویژگی های زیره ی پی یو می توان به احساس راحتی در راه رفتن و سبک بودن آن اشاره کرد.

رویه نعلین های طبی کادو انعطاف‌پذیر و از جنس چرم است که تهویه را داخل نعلین برقرار می کند و میتواند سرما و گرما را به خوبی به پا منتقل کند که باعث میشود پاهای شما داخل نعلین عرق نکند و بو نگیرد.

نعلین های طبی کادو برای افرادی که در ناحیه کف و ساق پای خود احساس درد می کنند بسیار مناسب است.

در واقع نعلین های طبی کادو و هر نوع کفش و صندل طبی دیگر برای اصلاح شکل قرارگیری پا هنگام راه رفتن تولید شده اند.ساختار پای انسان به طور عجیبی پیچیده است،به همین خاطر پوشیدن کفش مناسب برای جلوگیری پا درد های اذیت کننده بسیار توصیه می شود.

خرید نعلین طبی کادو و استفاده از آن به دلیل ساختار زیره ی نرم منحصر به فرد خود و همچنین رویه منسجم و نرم،می توانند تفاوت چشمگیری در سلامت و راحتی شما ایجاد کنند.

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.158 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت