تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

pakroyan Offline
#1 ارسال شده : 1398/07/13 03:14:54 ب.ظ
pakroyan

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

خدمات پاکرویان کیارش طیف گسترده ومتنوعی از انواع امور نظافت منزل را شامل میشود:نظافت و خانه تکانی (شامل:نظافت منزل ،خانه تکانی،گردگیری،دیوار…)قالیشویی(شستشویی انواع فرش وموکت )نظافت مشاعات، نظافت فضای اداری ،نظافت فرش ومبل اتوکشی ،دیوارشویی ،ظرفشویی،نظافت فضای سبز،وسایر خدمات نظافتی).
از تمامی کارکنان پاکرویان کیارش موارد زیر توسط شرکت خواسته شده است.
سابقه سوء پیشینه آنها از پلیس امنیت ناجا استعلام میشود.2_احراز محل سکونت 3_مصاحبه ای جهت سنجش دانش نیروی متخصص واطلاعات وی از انواع مواد پاک کننده وضدعفونی کننده بررسی میشود.4_هر نیروی نظافتی جهت فعال شدن وشروع به کار باید در کلاسهای آموزشی نظافت که متخصصین عزیز تدارک دیده اند شرکت نمایید در این کلاس موارد مختلفی مانند برخی از مواد پاک کننده حساس، سر وقت حاضر شدن در محل کار، نحوه رفتار بامشتری ،آراستگی ظاهری ومواردی از این دست به تمام متخصصین گفته میشود.
نظافت محیط فیزیکی محیط کار و شرکت تأثیر بسزایی در نحوه کار ما دارد. وقتی فضای ما آشفته است، روان ما هم آشفته است.
بهرمندی از خدمات نظافت گزینه بسیار مناسبی برای شرکت هایی است، که وقت کافی برای رسیدگی به امور نظافت و پاکیزگی محل کار خود ندارند و به دنبال فردی مطمئن برای برون سپاری بخشی از کارهای شرکت هستند.
تبلیغات
bakhhshif639 Offline
#2 ارسال شده : 1398/07/21 04:54:25 ب.ظ
bakhhshif639

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 47
مکان: tehran

خدمات نظافتی از کاربردی ترین سرویس هایی هستند که همه خانواده ها بدان نیاز دارند. امروزه اغلب افراد مایحتاج و خدمات مورد نیاز خود را از طریق گوشی های موبایل و به صورت انلاین جستجو می کنند.
با توجه به نیاز روز افزون خانواده ها به خدمات نظافتی، سامانه خدمات درب منزل افق پاک یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن های موبایل را عرضه کرده است. اپلیکیشن افق پاک بهترین سامانه آنلاین برای درخواست سفارش های خدماتی، نظافتی و فنی است که هم اکنون با ویژگی های جدید به روز شده است. در این مطلب راهنمای استفاده از خدمات نظافت آنلاین افق پاک را به صورت تصویری بررسی می کنیم.
استفاده از خدمات نظافت آنلاین افق پاک
ابتدا اپلیکیشن افق پاک را دانلود کرده و بر روی گوشی های اندرویدی نصب کنید.لینک دانلود اپلیکیشن افق پاک در انتهای مطلب ذکر شده و قابل استفاده است. نصب اپلیکیشن افق پاک به سادگی نصب برنامه های رایج اندرویدی است که به خوبی با آن آشنایی دارید.
این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان قابل نصب است و در این مرحله هیچ پرداختی صورت نمی گیرد. با نصب نرم افزار افق پاک لیست سرویس های ارائه شده را می توانید ببینید. خدمات نظافت آنلاین افق پاک یکی از بخش های اصلی این سامانه هوشمند است. برای استفاده از سرویس ها باید در سامانه ثبت نام کنید. برای این کار با ثبت شماره موبایل انجام می شود.
بیشتر بدانید:
نکات نظافت منزل و ترفندهایی که باید هر کدبانویی بداند!
پیشنهاد مطالعه: افق پاک، سامانه هوشمند درخواست خدمات در محل کار
سامانه خدمات نظافت آنلاین افق پاک
ثبت سفارش در سامانه خدمات نظافت آنلاین افق پاک
پس از عضویت در سامانه می توانید با انتخاب گزینه نظافت و پذیرایی، فهرستی از خدمات نظافت آنلاین ارائه شده را دریافت کنید. این لیست شامل: نظافت داخل منزل یا نظافت محل کار، نظافت راه پله و مشاعات، خدمات مجلس و پذیرایی از مهمانان، کف سابی، شستشوی فرش، خشک شویی مبل، کارواش، سم پاشی،نماشویی، خدمات مراقبت از گل و گیاه و درخواست اعزام کارگر ساده می باشد. همه سرویس های ارائه شده دارای سه ویژگی مشترک هستند:
الف- ثبت درخواست به صورت رایگان است.
ب- همیارهای متخصص، آموزش دیده و مجرب به محل اعزام می شوند.
ج- همه خدمات دارای گارانتی افق پاک و دارای امنیت کامل است.
پیشنهاد مطالعه:هزینه سرویس کولر آبی در افق پاک چقدر است؟
هزینه خدمات نظافت آنلاین افق پاک
هزینه خدمات نظافت آنلاین افق پاک چقدر است؟
محدوده قیمت خدمات نظافت آنلاین افق پاک به صورت شفاف اطلاع رسانی شده و با انتخاب هر سرویس می توان از هزینه خدمات آگاه شد. برای ثبت درخواست ابتدا چند سوال کوتاه پرسیده می شود. پاسخ این سوالات در خدمات رسانی بهتر موثر است.
پاسخ ها به صورت انتخاب گزینه بوده و تنها در مرحله نهایی توضیحات مختصری برای همیار نوشته می شود. چنانچه در ابتدای ثبت نام فرم مربوط به آدرس و شماره تلفن را تکمیل نکرده اید در این مرحله باید یک آدرس دقیق به همراه شماره تلفن برای مراجعه همیاران در اختیار سامانه قرار دهید. امکان افزودن آدرس جدید و ثبت درخواست برای دیگر محل ها نیز در سامانه پیش بینی شده است.
بیشتر بدانید:
راهنمای انتخاب شرکت نظافتی خوب
چنانچه این مراحل را تا انتها انجام دهید سرویس مورد نظر در بازه زمانی مشخص شده از سوی کارفرما به محل اعزام شده و به همین راحتی خدمات نظافت آنلاین افق پاک درب منزل یا محل کار ارائه می شود. در حال حاضر می توان پرداخت ها را به صورت مستقیم و در هنگام مراجعه همیار انجام داد. استفاده از خدمات پرداخت الکترونیکی و یا کارت خوان در صدد راه اندازی است که می تواند رضایت بیشتری را به همراه داشته باشد.با افق پاک میتونید به راحتی و با اطمینان خدمات درب منزل مثل نظافت وخدمات فنی رو با قیمت های شفاف تجربه کنید.
elahe Offline
#3 ارسال شده : 1400/02/21 10:13:17 ق.ظ
elahe

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22

تشکرها: 3 بار
3 تشکر دریافتی در 3 ارسال
این روزا که مشغله مردم زیاد شده و همه درگیر کلی کار دیگه هستند، فرصت برای تمیز کردن و نظافت منزل واقعا کم شده، کمک گرفتن از کارگر خانم برای نظافت منزل تهران و سایر شهرها، واقعا می تونه کار و راه بندازه. ولی نکته ای که وجود داره، اینه که می بینم اکثر افراد درخواستشون واسه نظافتچی خانم بیشتر از نظافتچی آقاست، چون اعتقاد دارند که تمیزکاری و با ظرافت، دقت و وسواس بیشنری انجام می دن، اما به نظر من نظافتچی آقا برای کارهای خارج از منزل تمیز کردن پارکینگ، حیاط و کارهای به نسبت سنگین تر خیلی بهترن. پیدا کردن نظافتچی خانم و آقا هم که این روزا به کمک شرکت های خدمات انلاین خیلی راحت شده و راحت می تونین به چندین متخصص وصل شوید و بهترینشو انتخاب کنید.
 1 کاربر از elahe برای ارسال مفیدش تشکر کرده است.
r.moosavi Offline
#4 ارسال شده : 1400/10/12 10:12:42 ق.ظ
r.moosavi

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 10

اصل ارسال توسط : elahe برو به اراسل نقل قول شده
این روزا که مشغله مردم زیاد شده و همه درگیر کلی کار دیگه هستند، فرصت برای تمیز کردن و نظافت منزل واقعا کم شده، کمک گرفتن از کارگر خانم برای نظافت منزل تهران و سایر شهرها، واقعا می تونه کار و راه بندازه. ولی نکته ای که وجود داره، اینه که می بینم اکثر افراد درخواستشون واسه نظافتچی خانم بیشتر از نظافتچی آقاست، چون اعتقاد دارند که تمیزکاری و با ظرافت، دقت و وسواس بیشنری انجام می دن، اما به نظر من نظافتچی آقا برای کارهای خارج از منزل تمیز کردن پارکینگ، حیاط و کارهای به نسبت سنگین تر خیلی بهترن. پیدا کردن نظافتچی خانم و آقا هم که این روزا به کمک شرکت های خدمات انلاین خیلی راحت شده و راحت می تونین به چندین متخصص وصل شوید و بهترینشو انتخاب کنید.


همه به فکر نظافت منزل هستند و کسی به فکر نظافت محیط اداری نیست، در هر سایتی صحبت از نظافت منزل هست در صورتیکه همه ما تایم زیادی رو سرکار میگذرونیم و این خیلی مهمه که محیط کار و اداره ما تمیز باشه. بنابراین نظافت اداره و محیط کار هم خیلی مهمه
kayvan09189757671 Offline
#5 ارسال شده : 1402/12/28 12:40:45 ق.ظ
kayvan09189757671

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 23
مکان: بانه

معرفی 6 مورد از پر فروش ترین لپ تاپ های استوک اروپایی در سال 2024
لپ تاپ استوک چیست؟

حتما تا حالا کلمه استوک به گوشتان رسیده است لپتاپ استوک به لپ تاپی گفته می‌شود که به دلایل مختلفی مانند مرجوعی توسط مشتری، باز شدن پلمپ برای بررسی، یا عدم فروش در زمان مشخص، به عنوان کالای استوک توسط شرکت سازنده یا فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد. این لپ تاپ‌ها عموماً کارکرد بسیار کمی دارند و در حد نو هستند و بر اساس میزان سلامت دستگاه گرید بندی می شوند و در نهایت قیمت گذاری می شوند و به دلایل ازیادی از جمله قیمت بسیار پایین تر و تنوع بسیار بالاتر بیشتر مورد توچه قرار می گیرند. اما به دلیل اینکه ریسک خرابی در آن شاید بالاتر باشد در انتخاب خود باید دقت کنید و تست های لازم قبل از خرید را انجام بدهید.

یک لپ تاپ با کیفیت باید چه ویژگی هایی داشته باشد

ویژگی های یک لپ تاپ با کیفیت به نیازها و کاربرد شما بستگی دارد. با این حال، به طور کلی می توان گفت که یک لپ تاپ با کیفیت اولاً نیاز شما را برآورده کند دوماً باید ویژگی های زیر را داشته باشد:
صفحه کلید یا کیبورد دارای نامبر پد: صفحه کلید NumberPad حسابداران و افرادی که با اعداد سروکار دارند بیشتر از هر افرادی به این دکمه اعداد نیاز خواهند داشت.
صفحه نمایش فول اچ دی: هر چند با کیفیت HD هم می توان کار را به پیش برد ولی صفحه نمایش با کیفیت Full HD و نرخ رفرش 60Hz برای بسیار از کارهای عمومی بسیار مناسب به نظر می‌رسد.
اندازه استاندارد نمایشگر: سایز صفحه نمایش لپ تاپ از 12 اینچ تا 17.3 اینچ تولید شده است ولی اندازه استاندارد 15.6 اینچ در وزن و اندازه ای استانداری قرار دارد.
وزن لپ تاپ: وزن بین 1.3kg تا 2.0kg داشته باشد مناسب است هر چند تا 3.5 کیلوگرمی لپ تاپ تولید می شود اما در حمل و نقل، لپ تاپ های سنگین کسل کننده خواهد بود.
حافظه ذخیره سازی و رم بهتر است حداقل رم 8 گیگابایت و هارد 256 گیگابایت SSD را انتخاب کنید تا در سرعت و فضای ذخیره سازی دچار مشکل نشوید.
پردازنده های Core i5 یا Ryzen 5 کافی هستند. اما برای کارهای سنگین تر مانند بازی، برنامه نویسی و ویرایش ویدیو، به پردازنده های قدرتمندتر مانند Core i7 یا Ryzen 7 و بالاتر نیاز خواهید داشت.
فروشگاه لپ تاپ استوک
saraghk33 Offline
#6 ارسال شده : 1403/01/25 07:35:04 ب.ظ
saraghk33

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 8

مهاجرت به آلمان می‌تواند به چندین شکل صورت گیرد. در ادامه توضیحاتی در مورد چندین راه مهاجرت به آلمان آورده شده است:1. **مهاجرت بر اساس کار:**آلمان:** برای حرفه‌های بازار کار خاص و دارای حداقل تحصیلات و تجربه کار.- **ویزای کارکنان ماهر:** برای کسانی که تحصیلات و مهارت‌های ماهرانه دارند.2. **مهاجرت تحصیلی:**- **ویزای تحصیلی:** تحصیل در آلمان برای دانشجویان بین‌المللی که تصمیم به تحصیل در یک دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی آلمانی دارند.3. **مهاجرت خانوادگی:**- بر اساس این موارد، افراد می‌توانند به عنوان اعضای خانواده فردی که در آلمان زندگی می‌کند، وارد آلمان شوند.4. **پناهندگی و مهاجرت انسانی:**- برای افرادی که به دلیل شرایط اقتصادی یا سیاسی به عنوان پناهنده به آلمان می‌آیند.برای شروع فرآیند مهاجرت، مهم است که با سفارت آلمان یا مراجع مهاجرت معتبر تماس بگیرید و اطلاعات دقیق در مورد الزامات و مراحل مهاجرت را کسب کنید. همچنین مشاوره حرفه‌ای می‌تواند به شما در این مسیر کمک کند.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest (3)
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 3.162 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت