تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

lahzeakharcom Offline
#1 ارسال شده : 1399/08/20 02:49:26 ب.ظ
lahzeakharcom

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

یکی از خبرهای مهمی که این روزها در رابطه با جزیره قشم شنیده می شود، راه اندازی پروازهای قشم به مقصد استانبول می باشد که در پی پیگیری های ممتد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دستور کار قرار گرفت.

[img]null[/img]

پرواز مستقیم از قشم به استانبول
معاون گردشگری منطقه آزاد قشم اعلام نموده: در پی تاکیدات و پیگیری های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مبنی بر توسعه پروازهای بین المللی از فرودگاه قشم، راه اندازی سه پرواز رفت و برگشت از قشم به استانبول، کابل وهرات در دستور کار این سازمان قرار گرفت. از آن جایی که استانبول نیازی به ویزا ندارد، اولویت بیشتری برای پیگیری های لازم در جهت راه اندازی پرواز مستقیم داشته است. از آن جایی که تعداد زیادی از اتباع افغانستان هم در جزیره قشم حضور دارند، کابل و هرات هم در این لیست جای گرفته و افزون بر استانبول خبر از راه اندازی پروازهای قشم به هرات و کابل هم شنیده می شود. روابط عمومی و امور بین المللی سازمان منطقه آزاد قشم اعلام نموده در طی نشستی که با حضور تعدادی از نمایندگان اتباع افغانستانی با مسئولان شرکت هواپیمایی معراج برای راه اندازی خطوط جدید پرواز داشته اند، تصمیم گرفته اند این 3 مقصد را در لیست پیگیری قرار دهند.



حدود 10 هزار تبعه افغانستانی در این جزیره زندگی می کنند که برای رفت و آمد به کشورشان مشکلاتی از قبیل طی کردن مسیر طولانی، زمان و هزینه زیاد دارند، از همین رو نمایندگان آن ها به سازمان منطقه آزاد قشم تاکید موکد داشته اند که پروازهایی در مسیر قشم – هرات و قشم – کابل را راه اندازی نمایند. تبعه این کشور برای رفتن به افغانستان باید از قشم راهی مشهد شوند و از آن جا به پرواز به افغانستان بروند و برای برگشت هم به همین ترتیب باید به مشهد بروند و از آن جا همراه با گردشگران تور قشم از مشهد به جزیره برگردند.
این درخواست با موافقت سازمان منطقه آزاد جزیره روبرو شد و اقدامات لازم در حال اجرا می باشد. معاون گردشگری جزیره اعلام نموده تمامی واحدها از قبیل: وزارت امور خارجه در قشم، شرکت هواپیمایی معراج، مدیریت فرودگاه بین المللی قشم و آژانس های مسافربری باید هماهنگی های لازم را داشته باشند تا خطوط پروازی جدید بتوانند به صورت ماندگار به فعالیت خود ادامه دهند.




پرواز مستقیم قشم به استانبول از چه تاریخی اجرایی می شود؟
گفته می شود پیگیری ها در حال انجام هستند و پس از تعیین میزان متقاضیان و هواپیمای اختصاص یافته به این مسیر، پروازها انجام می شوند.

تبلیغات
reyhanes7770 Offline
#2 ارسال شده : 1400/06/11 02:08:31 ب.ظ
reyhanes7770

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 195
مکان: تهران

سلام مهاجرت کانادا به چه صورتی هست؟
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.090 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت