تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

ava96 Offline
#1 ارسال شده : 1397/08/02 10:35:15 ق.ظ
ava96

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 49
مکان: iran

استفاده از دو یا چندین رنگ اپوکسی در اجرای کفپوش اپوکسی و عدم ادقام رنگها را داشته باشیم را کفپوش ابرو بادی می نامند اما دقیقتر به موضوع نگاه کنید ادقام چند رنگ باعث نمی شود کاملا آن طرچ مورد نظر را در کفپوش اپوکسی ابروبادی داشته باشیم بسته به مجری می توان کیفیت نصب این کفپوش به چه صورت در خواهد آمد. اجرای کفپوش ابروبادی اپوکسی از دشوارترین روشهای اجرایی در بین کفپوشها به شمار می آید و تجربه بسیار بالایی طلب می کند. کلینیک لوتوس با در درست داشتن رکورد اجرای کفپوش ابر و بادی تجربه لازم را دربین رقبا دارد.
1- تنوع در انتخاب رنگ کفپوش اپوکسی ابرو بادی
2- شستشوی آسان کفپوش اپوکسی ابرو بادی
3- ماندگاری بالای ده سال کفپوش اپوکسی ابرو بادی
4- قیمت مناسب اجرای کفپوش اپوکسی ابرو بادی
5-سبک سازی سازه با کفپوش اپوکسی ابرو بادی
6- ترمیم آسان کفپوش اپوکسی ابرو بادی
7- یکپارچگی کفپوش اپوکسی ابرو بادی
تبلیغات
hotelairport Offline
#2 ارسال شده : 1399/09/22 11:41:33 ب.ظ
hotelairport

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 8

کفپوش رزینی چیست ؟
کفپوش اپوکسی

به زبان ساده، کفپوش رزینی یک سطح پلاستیکی بادوام است که در ابتدایی‌ترین سطح خود از یک رزین مصنوعی و یک سخت کننده جداگانه تشکیل شده است. این یک پوشش رزینی در نظر گرفته می‌شود. شما برای داشتن کفپوش صنعتی در ساختار خود به کفپوش رزین که ضخیم‌تر و بادوام‌تر است نیاز دارید.

کفپوش رزینی یک راه حل کف فوق العاده با دوام، ایمن و پایدار برای همه کاربردهای صنعتی، از تولید مواد غذایی و دارویی گرفته تا بازارهای خرده‌فروشی، کارخانه‌های خودروسازی و سایر موارد است.

تمیز کردن آسان، مقاوم در برابر سایش و آسیب، و با خواص ضد لک و بهداشتی عالی است. سه نوع اصلی کفپوش رزینی PMMA، پلی اورتان PU و اپوکسی است. در حالی که کلیه کفهای رزین از بهداشت و دوام بیشتری نسبت به سایر سطوح کف برخوردار هستند، تفاوت بین هر نوع بسته به کاربرد آنها می تواند مزایا یا معایب قابل توجهی ایجاد کند.

PMMA
PMMA مخفف پلی متیل متاکریلات است، یک رزین مصنوعی همچنین به عنوان "اکریلیک" یا "شیشه اکریلیک" شناخته می شود که برای ایجاد محصولات رایج مانند پلکسی گلاس، لوسیت و پرسپکس استفاده می شود. کفپوش رزینی PMMA که به عنوان یک رزین ترموپلاستیک طبقه بندی می شود، برای نیازهای صنعتی مانند مقاومت در برابر لغزش، شیمیایی یا الکتریکی بسیار قابل تنظیم است. مشخصه بارز کفپوش رزینی PMMA، کاربرد بسیار سریع و زمان سخت شدن آن (حتی در دمای کمتر از 0 درجه سانتیگراد) است.

این مدت زمان بسیار کوتاه، اطمینان حاصل می کند که یک کف رزین PMMA می تواند به طور کامل نصب کرد، در نتیجه حداقل زمان خرابی برای کارخانه و تأسیسات تولیدی حاصل می شود. کفپوش PMMA نیز به دلیل داشتن پیوند شیمیایی بین لایه‌ای منحصر به فرد، در مقایسه با سایر کفپوش های رزینی که نیاز به تعویض کامل دارند، تعمیر و ارتقا می یابد.

کفپوش‌های رزینی PMMA معمولاً بیشتر از کف‌پوش‌های دیگر رزین هستند. با این حال، کفهای رزین PMMA دوام بیشتری دارند و فاصله زمانی تا اولین نگهداری به طور قابل ملاحظه‌ای بیشتر از هر سیستم دیگری است، زیرا در مقایسه گزینه‌های کف رزین یک نکته مهم است.

منبع : https://armelat.com/resin-flooring
fonda Offline
#3 ارسال شده : 1399/11/06 09:12:32 ق.ظ
fonda

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

اپوکسی چیست ؟
بررسی های انجام شده در اپوکسیدها و آمین ها برای اولین بار توسط Paul Schlack در آلمان در سال 1934 انجام شده است. اپوکسی یا پلی اپوکسید به عنوان یک پلیمر گرمازا عمل می کند که وقتی با مواد سخت مخلوط می شود، فرایند پلیمریزاسیون را آغاز میشود.

خود پلیمر از یک واکنش شیمیایی ( معمولاً بین اپی کلرو هیدرین و بیس فنول) جمع می شود که منجر به ایجاد یک رزین اپوکسی می شود. اپوکسی را می توان برای اهداف مختلف استفاده کرد، اما بیشتر در رنگ ها، پوشش ها و چسب ها یافت می شود. یکی از استانداردترین پوشش های اپوکسی، پوشش دو بخشی از طریق آب است، که در برابر اشعه ماورا UV بنفش و سایش، بسیار سخت و مقاوم است.

در نتیجه این خواص و به دلیل چسبندگی عالی که دارد، معمولاً برای پوشاندن فلز و سایر اجزایی که باید مقدار زیادی سایش را تحمل کنند، استفاده می شود. علاوه بر این، پوشش های اپوکسی موجود در آب نسبت به اپوکسی های پایه حلال سمی نیستند، به این معنی که کار با آنها راحت تر و ایمن تر است.

استفاده صنعتی و خودرویی برای اپوکسی ناشی از آب زیاد است زیرا این پوشش کاملاً در برابر حرارت مقاوم است، که این امر احتمال کنده شدن بعضی قطعات و فلزات را در اثر سایش یا عدم تحمل گرما را کاهش می دهد. همانند اکثر اپوکسی ها، پوشش های اپوکسی موجود در آب پس از مخلوط شدن با ماده سخت کننده مناسب، سریع خشک می شوند.

کاربرد اپوکسی
کاربرد اپوکسی
اپوکسی پلی استر شامل پوشش های پودری است که یک گزینه عادی برای استفاده در پوشش فلز سفید مانند یخچال ها است. از پوشش های پودری اپوکسی می توان برای خط کشی خطوط، لوله آب آشامیدنی استفاده کرد و همچنین برای تقویت بتن و جلوگیری از خوردگی در لوله های فولادی استاندارد استفاده می شود.

اپوکسی همچنین می تواند به عنوان یک پرایمر در برابر زنگ زدگی و خوردگی قطعات عمل کند، زیرا به چسبندگی سایر پوشش ها کمک می کند. اپوکسی به طور گسترده ای به عنوان چسب، در ساخت اتومبیل، قایق، دوچرخه، هواپیما و اجزای بیشمار دیگری استفاده می شود که به طور معمول انتظار میرود عملکرد بالایی را در عناصر حفظ کنند.

اپوکسی غالبا با استفاده از گرما پخت می شود، اپوکسی هایی که با استفاده از گرما پخت می شوند نسبت به آنهایی که در دمای اتاق پخت می شوند مقاومت در برابر گرما را بیشتر نشان می دهند، یک اپوکسی پخته شده مقاومت به حرارت بالاتر را نسبت به سایر چسب ها رایج در بازار، تا 350 درجه فارنهایت را نشان می دهد.

می توان تنظیمات اولیه اپوکسی ها را تغییر داد تا واکنش های سریع یا کند، شفاف یا مات، انعطاف پذیر یا سفت و سخت داشته باشند. آنها همچنین به عنوان چسب روی مبلمان چوبی، سنگ و شیشه به خوبی مورد استفاده قرار میگیرند و به راحتی و با توجه به نوع کاربرد آنها تغییر می کنند.

استفاده از اپوکسی محدود به کاربردهای چسب و پوشش صنعتی نیست، بلکه طیف وسیعی از صنایع را میتواند تحت پوشش قرار دهد. اپوکسی را می توان در ابزارهای صنعتی، سیستم های الکتریکی و در زمینه های دریایی و هوا فضا یافت.

در کاربردهای ابزارآلات صنعتی، از اپوکسی برای ساخت قالب، مدل، ریخته گری و وسایل دیگر استفاده می شود تا جایگزین نسخه های فلزی و چوبی سنتی شود. همچنین می توان از اپوکسی برای جایگزینی رزین های پلی استر و رزین های وینیل در قطعات تقویت شده با الیاف استفاده کرد و گرچه تا حدودی گران تر است، اما قطعات مقاوم در برابر دما هستند.

از آنجا که رزین های اپوکسی عایق های خوبی هستند، معمولاً در مدارهای مجتمع، ترانزیستورها و مدارهای ترکیبی استفاده می شود تا اجزای الکتریکی را از آلودگی خارجی، گرد و غبار و رطوبت محافظت کند.

در برنامه های بزرگ برد مدار، از اپوکسی برای اتصال اجزای مختلف و حتی تشکیل بخشی از ماسک لحیم کاری استفاده می شود. اپوکسی می تواند به عنوان یک پوشش شفاف خوب نیز عمل کند، اما با افزودنی ها به راحتی تبدیل به گرانیت تصفیه شده و انواع مختلف آن می شود.

کاربردها برای مواد مبتنی بر اپوکسی گسترده است و شامل پوشش ها، چسب ها و مواد کامپوزیتی مانند مواردی که از تقویت کننده های الیاف کربن و فایبرگلاس استفاده می کنند. شیمی اپوکسی ها و دامنه تغییرات تجاری موجود باعث می شود پلیمرهای کیور با طیف وسیعی از خواص تولید شوند.

به طور کلی، اپوکسی ها به دلیل چسبندگی عالی، مقاومت شیمیایی و حرارتی، خواص مکانیکی خوب و عایق های الکتریکی بسیار ارزنده شناخته می شوند، اما تقریباً هر خاصیتی قابل اصلاح است (به عنوان مثال اپوکسی های پر از نقره با هدایت الکتریکی خوب بسیار کارآمد هستند، اگرچه اپوکسی ها به طور معمول عایق الکتریکی هستند).

ساختار تشکیل دهنده ( رزین اپوکسی)
اپوکسی یا پلی اپوکسید یک پلیمر اپوکسید حرارتی است که در صورت مخلوط شدن با یک ماده کاتالیزگر یا (سخت کننده) باعث پخت (پلیمریزاسیون و اتصال عرضی) می شود. بیشترین رزین های اپوکسی معمولاً از واکنش بین اپی کلرهیدرین و بیس فنول-A تولید می شوند. اعتبار اولین سنتز رزین های اپوکسی بر پایه بیس فنول-A توسط دکتر Pierre Castan از سوئیس و دکتر S.O. به اشتراک گذاشته شده است. اصطلاح اپوکسی، رزین اپوکسی یا اپوکسید، α-اپوکسی، 1،2-اپوکسی و غیره به یک گروه گسترده ای از ترکیبات واکنشی اشاره دارد که با حضور یک حلقه اکسیران یا اپوکسی مشخص می شود. این توسط یک حلقه سه عنصره حاوی یک اتم اکسیژن نشان داده می شود که با دو اتم کربن پیوند داده شده است که از طریق دیگری به هم پیوسته اند.

از این رو، حضور این گروه عملکردی یک مولکول را به عنوان اپوکسید تعریف می کند، جایی که پایه مولکولی می تواند بسیار متفاوت باشد و در نتیجه باعث ایجاد انواع مختلفی از رزین های اپوکسی می شود و آنها بسیار کاربردی هستند زیرا تنوع در ساختار مولکولی را که می توان با همان روش شیمیایی تولید کرد، ارائه می دهند.

انواع محصولات اپوکسی
انواع مختلف رزین اپوکسی کدامند؟
رزین اپوکسی تحت دو دسته اصلی قرار می گیرد، که شامل گلیسیدیل یا غیر گلیسیدیل میشوند. رزین های گلیسیدیل در زیر گروه های گلیسیدیل اتر، گلیسیدیل استر و گلیسیدیل آمین قرار میگیرند. تنوع غیر گلایسیدیل آلیفاتیک یا سیکلو آلیفاتیک خواهد بود. اپوکسی های گلیسیدیل اتر به ویژه آنهایی که از انواع بیس فنول و نوولاک هستند، مورد استفاده قرار می گیرند.

منبع : https://www.armelat.com/epoxy
mahtabamirii Offline
#4 ارسال شده : 1400/02/26 11:26:07 ق.ظ
mahtabamirii

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 6
مکان: تهران

از کفپوش اپوکسی معمولاً برای کفپوشهای تجاری و صنعتی استفاده می‌شود. پوششهای اپوکسی به طور معمول بر روی کفهای بتونی اعمال می‌شوند تا سطحی با عملکرد بالا، صاف و بادوام را ارائه دهند که می‌تواند سالها دوام داشته باشد و بارهای سنگین را تحمل کند.
https://www.armelat.com/epoxy-industrial-flooring
کابینت شاپ Offline
#5 ارسال شده : 1400/11/05 10:24:51 ق.ظ
کابینت شاپ

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 12
مکان: تهران

کف‌پوش واش ‌بتن همان بتن شسته‌ای است که در کف سازی‌های محوطه، پارک و … استفاده می‌گردد. کف‌پوش واش بتن یکی از کف‌پوش‌های بتنی است که بتن آن از ترکیب سنگ‌دانه‌های رنگی و طبیعی، چسب بتن، پودر سنگ، الیاف و دیگر افزودنی بتنی بر روان کننده نوترال پلی کربوکسیلاتی بتن، در انواع ابعاد، طرح، رنگ و نقش تولید می‌گردد. این موزاییک به روش‌های مختلفی تولید می‌گردد که روش‌های پرسی و ویبره، بیشتر مورداستفاده می‌باشند.

در روش تولید پرسی بعد از ترکیب مواد اولیه، آن را در لایه زیرین قالب میز پرس می‌ریزند و روی آن را با ملات ماسه سیمان می‌پوشانند. با استفاده از فشاری که دستگاه پرس وارد می‌کند، موزاییک دولایه با رویه سنگ‌دانه‌ای تولید می‌شود که بعد از عبور از اتاق بخار نسبت به شستشوی آن اقدام می‌شود. در روش تولید ویبره، بتن حاصل را داخل قالب‌های پلاستیکی می‌ریزند و بعد از آنکه از روی میز ویبره عبور کرد، وارد اتاق بخار می‌شود. سپس بعد از ۲۴ ساعت از قالب خارج‌شده و با فشار آب، لعاب‌های سیمانی که روی سنگ‌دانه‌ها است پاک‌شده و نمای سنگ‌دانه‌ها تمیز و زیباتر می‌شود.
armila12 Offline
#6 ارسال شده : 1400/11/12 01:07:42 ب.ظ
armila12

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 11

رزین های اپوکسی در مواجه با مواد سخت کننده (هاردنر) یا بسیاری از آمین های چند عاملی، اسید ها، الکل ها و فنول ها واکنش نشان می دهند. این واکنش باعث می شود که پلیمر ترموستاتی تشکیل شود که مقاومت دمایی بالایی دارد و همچنین خواص مکانیکی و مقاومت شیمیایی ویژه ای دارد.
https://www.armelat.com/epoxy-industrial-flooring/
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.177 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت