تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sara Offline
#1 ارسال شده : 1399/01/31 02:53:35 ب.ظ
sara

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 14
مکان: تهران

منبع: https://www.westinghouse...d9%87%d8%a7%d9%88%d8%b3/

نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس
یخچال وستینگهاوس با ارائه تولید محصولات با کیفیت و پیشرفته روز، در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران، طرفدار بسیاری دارد. وستینگهاوس یک شرکت امریکایی است و دارای نمایندگی و تعمیرگاه های مختلفی در سراسر جهان می باشد. تعمیرگاه یخچال وستینگهاوس، یکی از نمایندگی های این برند مطرح و مورد اعتماد است که قادر است تمامی انواع یخچال ها را حتی فریزری ان را تعمیر نماید.

تعمیرگاه یخچال وستینگهاوس
اگر مشکلی با یخچال دارید، نیازی نیست که بیرون بروید و به دنبال تعمیرکار یخچال وستینگهاوس بگردید. با تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس، ما خدمات عالی با قیمت های مناسب را برای شما ارائه می دهیم، بطوری که می توانید با هزینه ای ارزان تر از هر تعمیر کاری، یخچال وستینگهاوس خود را تعمیر کنید.

تکنسین های ما بسیار واجد شرایط هستند و می توانند هر مشکلی از یخچال وستینگهاوس حتی از نوع فریزری را برطرف نمایند. بعضی از مشکلات می تواند مربوط به ویژگی های خاص مانند فن آوری کنترل رطوبت وستینگهاوس باشد و حتی برخی دیگر از مشکلات، ممکن است با دادن کد خطا، باعث مصرف بالاتر برق شوند، که جای هیچ گونه نگرانی نیست، چرا که با تماس به نمایندگی مجاز تعمیر یخچال وستینگهاوس، می توانید بر تمامی این مشکلات غلبه کنید.

نمایندگی تعمیر یخچال وستینگهاوس
تعمیر یخچال وستینگهاوس
ممکن است یخچال شما مشکل نشتی آب داشته باشد و یا هر مشکل دیگری که به نظر شما قابل برطرف کردن نباشد. حال، اصلا جای نگرانی نیست، چون تکنسین های نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال وستینگهاوس، دارای سال ها تجربه در زمینه ی تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس می باشند و می توانند هر گونه مشکل نشت آب شما را تشخیص داده و رفع کنند، بنابراین اگر یخچال شما دارای مشکل است، با متخصصین و تعمیرکاران تعمیرات یخچال وستینگهاوس، تماس بگیرید. ما قیمت های رقابتی و خدمات عالی ارائه می دهیم و مشکلات شما را در سریع ترین زمان ممکن حل خواهیم کرد. نمایندگی مرکزی یخچال وستینگهاوس هر روز هفته و در هر زمانی همراه شما عزیزان خواهند بود.

در خیلی از موارد بعد از چند سال استفاده از یخچال های westinghouse، مشکلاتی ممکن است بروز داده شود. احساس کنید یخچال فریزر شما به اندازه ی قبل سرمای کافی برای نگه داری مواد غذایی را ندارد، شما می توانید با یک تماس به مشاوران و متخصصان ما در تعمیرگاه مرکزی یخچال وستینگ هاوس ، این مشکل را بر طرف کنید

اگر دارای ماشین ظرفشویی می باشید که نیاز به تعمیر دارد یا شما درباره ان نیاز به پرسش دارید، می توانید با نمایندگی مرکزی ظرفشویی وستینگهاوس تماس بگیرید.

تعمیر تخصصی یخچال وستینگهاوس
ما با اتکا به دانش پیشرفته روز، تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس، شما را به خوبی و با امکانات جدید انجام خواهیم داد. تیم با تجربه ما تعمیر یخچال وستینگهاوس را بگونه ای انجام میدهند تا اطمینان کامل حاصل شود. ما خوب می دانیم که خرید مواد غذایی این روز ها بسیار گران است و بعضی از مواد مانند گوشت و لبنیات فقط چند ساعت می توانند در محیط گرم قرار بگیرند، پس یخچال نقش اساسی ای در آشپزخانه و نگهداری مواد مورد نیاز شما را ایفا می کند.

به همین دلیل است که تیم ما برای تماس شما در ۲۴ ساعت شبانه روز، هفت روز هفته در دسترس می باشند. ما با هماهنگی و درخواست شما در هر زمانی که مایل باشید تعمیر یخچال وستینگهاوس در محل را برای شما انجام خواهیم داد. پس به هیچ عنوان نگران خرابی یا بروز هر گونه مشکل برای یخچال خود نباشید. ما سرعت را در ارائه خدمات به شما مد نظر قرار می دهیم تا رضایت خاطر شما را فراهم کنیم.

سرویس یخچال وستینگهاوس
انواع مختلفی ازمشکلات می توانند باعث اختلال در کارکرد یخچال وستینگهاوس شوند. البته این موارد در همه ی برند های موجود در بازار مشترک است و فقط مختص این برند نیست . لازم به ذکر است در خیلی از موارد با رعایت نکات کوچک میتوانید از بروز خیلی از مشکلات جلوگیری کنید و یا حتی خودتان در منزل با کمک مشاوران ما این مشکل را حل کنید. با سرویس یخچال وستینگهاس به صورت مرتب از خرابی های بزرگ و پر هزینه ی احتمالی جلوگیری کنید.

متاسفانه به دلیل تحریم ها ممکن است خیلی از تعمیرکار ها از قطعات غیر اصل و با کیفیت پایین برای تعمیرات یخچال وستینگهاوس شما استفاده کنند که این موضوع نتنها کمکی به مشکل یخچال نمیکند بلکه در یک بازه ی زمانی، چندین خرابی دیگر هم به جا میگذارد. در مورد قطعاتی که تکنسین های ما استفاده میکنند این اطمینان را به شما میدهیم که چون ما نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس هستیم از قطعات اصل و مرغوب برای تعمیرات یخچال وستینگهاوس شما استفاده میکنیم و برای کار تعمیر خود حتی ضمانت نامه ی کتبی هم میدهیم .

ویژگی های تماس با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال وستینگهاوس
پاسخگویی ۲۴ساعته
اعزام سریع تعمیرکار
عیب یابی دقیق
تعمیرات تخصصی یخچال وستینگهاوس در محل
برآورد هزینه ها بر اساس تعرفه های نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال وستینگهاوس
ارائه ی ضمانت کتبی
تعمیر یخچال وستینگهاوس در تهران
لازم به ذکر است ما نمایندگی تعمیرات یخچال ساید وستینگهاوس را دارا می باشیم
برای اطلاعات بیشتر از تعمیرگاه مجاز لباسشویی وستینگهاوس با شماره ۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.
تبلیغات
barokala Offline
#2 ارسال شده : 1400/02/05 03:22:55 ب.ظ
barokala

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 10
مکان: نویبی

دستگاه تزریق فوم
دستگاه تزریق فوم کم فشار برای تولید بیشتر قطعات فوم پلی اورتان با وزن کم تا متوسط استفاده می شود. روش اختلاط در این دستگاه توسط میکسرهای مکانیکی انجام می شود. مواد توسط پمپ ها از مخازن به هد تزریق منتقل می شود و میکسر مواد مخلوط می شود و پس از تزریق ،هد شسته می شود.

دستگاه های تزریق فوم سری HP به دلیل کارایی بالا در مکانیسم اختلاط ، عدم نیاز به شستن هد تزریق و توانایی تزریق وزنه های بالا ، در صنعت پلی یورتان کاربرد زیادی دارند.

این دستگاه های تزریق فوم در محدوده تزریق 300 gr / sec تا 2500 gr / sec موجود است.

مشخصات ماشین های تزریق فشار کم و فشار بالا

دو یا چند مخزن که در آنها مخازن بر اساس ظرفیت دستگاه و فرایند تعیین می شوند و شامل سیستم اختلاط مواد داخل مخزن می باشد ، سیستم اختلاط متناسب با مواد مصرفی و قطعات تولیدی انتخاب می شود.
پمپ های انتقال قدرت
هد تزریق
سیستم کنترل PLC با نظارت
کنترل موتورهای ماده با کمک اینورتر
مخازن شستشو جداگانه که اجازه استفاده از دو ماده شوینده را می دهد.
سیستم خنک کننده و گرمایشی مواد
سیستم کنترل سطح خودکار مواد
سیستم کنترل الکترو پنوماتیک برای مواد ، دما و مسیرهای شستشو 16 واحد مراقبت از هوای فشرده
مسیرهای ثابت با لوله های Mannesmann و مسیرهای متحرک شلنگ های فشار بالا
شاسی که در صورت نیاز می تواند با کابین نیز همراه شود
دستگاه تزریق فوم سرد

فوم پلی اورتان انعطاف پذیر یکی از انواع مختلف پلی اورتان است که اگر در صنعت استفاده شود ، به عنوان نام فوم محافظت می شود. همچنین ، در طبقه بندی فوم های پلی اورتان از نظر ساختار سلولی ، فوم سرد در کلاس فوم سلول باز قرار می گیرد.

در فوم های پلی یورتان سلول احیا کننده ، سلول های ساختمانی داخل ماتریس پلی اورتان باز هستند و با اتصال آن ها به گونه ای که اگر به این نوع فوم فشار وارد شود ، در سلول های جابجا شده وجود دارد و این خاصیت باعث انعطاف پذیری می شود. تبدیل می شود. فوم نرم پلی یورتان

پس از اعمال فشار ، فشار از طریق مجاری هوای سلول باز دوباره وارد شده و فوم به حالت از قبل اعمال شده باز می شود.

مواد اولیه فوم پلی یورتان سرد

مواد اولیه فوم های پلی یورتان سرد مانند سایر انواع فوم های پلی یورتان شامل پلیول و ایزوسیانات می باشد. نوع ایزوسیانات مورد استفاده در تولید فوم سرد MDI است. در صنعت فوم های نرم و انعطاف پذیر پلی یورتان ، فوم دیگری به نام فوم گرم نیز داریم که ایزوسیانات مورد استفاده در تولید آن از نوع TDI است. به دلیل وجود تولوئن در ساختار ایزوسیانات فوم داغ و نیاز به حرارت دادن مواد اولیه در حین تولید ، فرآیند تولید فوم گرم برای سلامتی پرسنل تولید بسیار مضر است و صنعت ترجیح می دهد از فوم های پلی اورتان سرد استفاده کند.

فرآیند تزریق کف سرد هم در اختلاط دستی و هم در تزریق با دستگاه فشار بالا و فشار کم معمول است.



همچنین بخوانید : دستگاه تولید فیلتر هوا
barokala Offline
#3 ارسال شده : 1400/02/08 09:31:34 ق.ظ
barokala

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 10
مکان: نویبی

مقاوم سازی نما با استفاده از پیچ رولپلاک:

نما عنصر بسیار مهم در طول عمر یک ساختمان به شمار میرود. چرا که نما در ساختمان نقش یک عایق حرارتی و برودتی را بازی می کند به همین خاطر میبایست از مقاومت و استحکام آن اطمینان حاصل شود و این امر با استفاده از پیچ و رولپلاک که مکمل یکدیگر هستند میسر می­شود.

محاسبه قیمت پیچ رولپلاک:

بهترین روش محکم سازی نمای ساختمان پیچ رولپلاک نمودن سنگ نما ها می باشد.
هزینه مقاوم سازی سنگ نما شاید کمی بالا باشد، اما در عوض با این کار امنیت ساختمان و سنگ نما ها تضمین خواهد شد.

چرا باید نمای ساختمان را پیچ رولپلاک کنیم؟

به دلیل پیشگیری از شل شدن سنگ های نصب شده بر روی نمای ساختمان ها و برج ها عملیات پیچ رولپلاک انجام می­شود ممکن است سنگ ها بعد از نصب بر روی ساختمان و برج ها به هر دلیلی شل و لغزنده شوند برای جلوگیری از آسیب و خطرات ناشی از سقوط سنگ نما ها باید اقدام به استفاده از پیچ رولپلاک کنیم و این خدمات را میتوان از شرکت ها با نیرو های مجرب که تخصص کافی در این زمینه را دارند کمک بگیریم .

آشنایی با پیچ ها:

پیچ از دو قسمت کلگی یا گل پیچ و پایه تشکیل میشود. اتنهای پیچ هم به دو صورت تیز و تخت تقسیم شده است همچنین پیچ ها از نظر باز و بسته شدن نیز به دو طریق ساخته میشوند ( چپگرد و راستگرد) پیچ ها در سایز ها و مدل های مختلفی ساخته میشوند صنعت چوب، فلز،ماشین هر کدام از پیچ های مربوط به خود و کاربردی در ارتباط با کار خود را استفاده میکنند پیچ ها از نظر شکلی دسته های مختلفی زمانی که بخواهید به وسیله پیچ وسیله‌ای را به دیوار نصب نمایید باید حتما از رولپلاک نیز استفاده کنید. چرا که پیچ قابلیت تحمل وزن سنگین را ندارد و باعث شکستگی و ترک خوردگی دیوار می‌شود دارند که برای آشنایی با آنها چند مدل را نام میبریم :پیچ سر مخفی – پیچ سر نیم گرد- پیچ سر شش گوش- پیچ فلز – پیچ چوب – پیچ چشمی – پیچ سر دوسو

آشنایی با رولپلاک:

جنس رولپلاک ها در اصل از پلاستیک بوده و به شکل مخروطی ساخته شده که داخل قطعه فرو رفته و اندازه های متفاوتی دارند که برای هر کدام از اندازه ها پیچ متناسب با خودش را استفاده میکنند داخل رولپلاک شیار های پیچی وجود دارد که با چرخاندن پیچ در داخل آن مکمل هم میشوند.
پیچ رولپلاک فقط برای محکم سازی نما به کار نمیرود بلکه گاهی اوقات برای اینکه چیزی را به دیوار نصب نمایید باید حتما از رولپلاک نیز استفاده کنید. زیرا پیچ قابلیت تحمل وزن سنگین را ندارد و باعث شکستگی و ترک خوردگی دیوار می‌شود.

نحوه ی استفاده از پیچ رولپلاک:


برای استفاده از آن روی دیوار ابتدا دیوار را با دریل و مته مناسب ( یعنی ایجاد یک سوراخ کوچک تر از اندازه رولپلاک بر روی دیوار ایجاد کرده و بعد رولپلاک را در آن سوراخ فرو میکنیم و بعد از آن پیچ مناسب برای آن رولپلاک را جدا کرده و در آن میچرخانیم تا سفت شود.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 2.447 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت