تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

drzakeri Offline
#1 ارسال شده : 1400/02/06 12:35:57 ق.ظ
drzakeri

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 33

شما هم حتما تا به حال کودکانی را دیده اید که مدام پلک می زنند یا شانه بالا می اندازند یا این که صداهای نامتعارفی از خود در می آورند . بسیاری از والدین یا حتی معلمان در برخورد با این کودکان به آن ها تذکر می دهند، ولی باید دانست که این کار باعث تشدید علائم در کودک می شود .
بهترین روانپزشک تهران اظهار می کند که اختلال تیک مشکلی است که در آن بخشی از بدن، حرکات تکراری، سریع، ناگهانی و تا حدودی غیر قابل کنترل دارد . این اختلال ممکن است که در هر نقطه ای از بدن صورت گیرد . ممکن است که در صورت، شانه و دست ها دیده شود و یا حتی پلک زدن های مکرر می تواند نشان دهنده این اختلال باشد . تحقیقات نشان می دهد که 13 درصد پسران و 11 درصد دختران به این اختلال دچار می شوند . کودکان در سنین 7 تا 11 سالگی بیش ترین میزان تیک را از خود نشان می دهند .
انواع تیک در کودکان :
- تیک ساده یا گذرا : در خصوص تیک گذرا و خفیف، در صورتی که اختلالی در عملکرد فرد ایجاد نکند، نیازی به درمان نیست .
- تیک مزمن : در این نوع تیک به سبب مشکلاتی که برای کودک به وجود می آید، بررسی مغز و اعصاب کودک لازم است و بعد از رد علل مغزی، درمان روانپزشکی برای او انجام می گیرد .
اگر نگران تیک های عصبی کودکتان هستید، حتما به یک روانپزشک خوب و مجرب مراجعه نمایید . درمان تیک به دو صورت دارویی و روان درمانی انجام می شود .
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.142 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت