تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

آریابارون Offline
#1 ارسال شده : 1400/01/19 08:41:58 ب.ظ
آریابارون

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 9

قیمت ساندویچ پانل صنعتی به موارد متعددی بستگی دارد. سقفی یا دیواری بودن پانل، ضخامت، ابعاد، کیفیت متریال و ورق‌های ساندویچ پانل همگی جزو مواردی هستند که می‌توانند قیمت را تحت الشعاع قرار دهند. فوم عایق ساندویچ پانل صنعتی نیز بر قیمت نهایی آن تاثیر زیادی می‌گذارد.

توضیحات متا:

ساندویچ پانل صنعتی در ساخت سوله و سالن‌های صنعتی مانند سالن‌های ورزشی به کار گرفته می‌شود. لایه عایق این ساندویچ پانل‌ها از جنس پلی اورتان و پلی استایرن است.

انواع ساندویچ پانل صنعتی کدام است؟
ساندویچ پانل‌های صنعتی دارای دو نوع دیواری و سقفی هستند که طول و عرض آن‌ها طبق درخواست مشتری تولید می‌شود.

انواع پوشش ساندویچ پانل صنعتی چیست؟
ساندویچ پانل‌های صنعتی دارای انواع پوشش دو رو ورق، یک رو ورق یک رو فویل، یک رو ورق یک رو نایلون و یک رو ورق یک رو کاغذ است.

نوع فوم ساندویچ پانل صنعتی کدام است؟
فوم پلی اورتان سخت با پگالی 40 کیلوگرم در هر متر مکعب و فوم پلی استایرن از فوم‌های ساندویچ پانل صنعت به شمار می‌روند.
مزیت استفاده از ساندویچ پانل سقفی در ساخت سوله
شنیدن نام سوله احتمالا سالن‌های بزرگ ورزشی را برایتان تداعی می‌کند! در گذشته از سوله‌ها معمولا برای ساخت سالن‌های ورزشی استفاده می‌شد اما امروزه این سوله‌ها یا سالن‌های صنعتی دارای کاربردهای بیشتری هستند. امروزه برای ساخت اغلب کارخانه‌ها، سالن‌های تولیدی و ورزشی از سوله‌ها استفاده می‌شود. اجزای تشکیل دهنده یک سوله عبارتنداز: پوشش سقف، پوشش دیوارها و پوشش کف سوله.

برای پوشش دیوارها و سقف سوله‌ها از ساندویچ پانل‌ها که به ساندویچ پانل صنعتی معروف هستند استفاده می‌شود. بزرگ‌ترین مزیت استفاده از این پنل‌های ساندویچی برای ساخت سوله، جلوگیری از اتلاف انرژی به واسطه عایق کردن دیواره‌ها و سقف سوله است. در گذشته پوشش دیواره‌های سوله توسط ساندویچ پانل‌ پشم سنگ صورت می‌گرفت اما امروزه از ساندویچ پانل‌های فوق پیشرفته‌ای برای عایق کردن سوله‌ها استفاده می‌کنند.

جنس لایه عایق ساندویچ پانل صنعتی
همان‌طور که کمی پیش اشاره کردیم پانل‌های صنعتی در ساخت سوله و سالن‌های صنعتی مانند سالن‌های ورزشی یا سالن‌های نگهداری مواد غذایی بیشترین کاربرد را دارند. لایه میانی ساندویچ پانل‌ها از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شود. ساندویچ پانل‌هایی که در گذشته برای ساخت سوله به کار گرفته می‌شدند معمولا از نوع ساندویچ پانل پشم سنگ بودند اما با پیشرفت تکنولوژی امروزه از فوم‌های تزریقی مانند پلی اورتان و پلی استایرن به عنوان لایه عایق ساندویچ پانل استفاده می‌شود.

فوم‌ها به نسبت عایق ساندویچ پانل پشم سنگ پرهزینه‌تر هستند؛ اما دارای دوام و طول عمر بیشتری نیز می‌باشند. پلی اورتان یا پلی استایرن نسوز است و به عنوان یک عایق حرارتی مقاوم بیشترین کاربرد را برای پوشش دیواره‌های محلی دارد که نیاز است از هدر رفتن حرارت در آن مکان جلوگیری کرد. پلی اورتان که به صورت گسترده در ساخت ساندویچ پانل صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد نوعی فوم تزریقی است که می‌توان به کمک آن دو نوع ساندویچ پانل نسوز و دیر سوز تولید کرد. ساندویچ پانل پلی استایرن نیز در برابر حرارت بسیار مقاوم است.

ویژگی‌های فوم پلی اورتان
یکی از متریال‌هایی که در ساخت ساندویچ پانل‌های صنعتی از آن استفاده می‌شود، پلی اورتان است. پلی اورتان یک پلمیر پرمصرف است که در صنعت از آن استفاده‌های فراوانی می‌شود. از جمله ویژگی‌های این پلیمر که آن را برای ساندویچ پانل‌های صنعتی مناسب کرده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارای خاصیت الاستیکی
استحکام بالا
عایق حرارتی
ضد سایش
از ساندویچ پانل پلی اورتان به عنوان یک عایق حرارتی، رطوبتی و صوتی برای ساخت سوله‌ها، سالن‌های صنعتی، سردخانه‌ها و ساختمان‌های انرژی استفاده می‌شود.

ویژگی‌های فوم پلی استایرن
یکی دیگر از لایه‌های عایقی که در ساخت ساندویچ پانل صنعتی کاربرد دارد، فوم پلی استایرن است. فوم عایق پلی استایرن یک پلیمر اروماتیک است که به عنوان بزرگ‌ترین ویژگی آن می‌توان به انعطاف پذیر بودن آن‌ها اشاره کرد. این فوم زمانی که تحت فشار گرماده قرار می‌گیرد به راحتی نرم می‌شود و می‌توان آن را به اشکال گوناگونی درآورد. به دلیل مقاومت بالای این فوم عایق از آن برای ساخت ساندویچ پانل صنعتی استفاده می‌شود.

جنس ورق‌های ساندویچ پانل صنعتی
برای پوشش دیواره‌ها و سقف سالن‌های صنعتی از ساندویچ پانل‌های دیواری و ساندویچ پانل سقفی استفاده می‌شود که جنس لایه عایق آن‌ها همان‌طور که کمی پیش گفته شد معمولا از فوم پلی اورتان و پلی استایرن است. همان‌طور که می‌دانید این لایه عایق از دو طرف به ورق‌هایی محدود می‌شوند که اغلب از جنس ورق آلومینیوم، آلوزینک و گالوانیزه است.

جنس ورق‌های ساندویچ پانل صنعتی معمولا گالوانیزه است. ورق گالوانیزه بسیار مقاوم است اما ضد زنگ نیست و همین ویژگی منجر به مناسب‌تر بودن قیمت آن شده است. اگر به دنبال یک ساندویچ پانل با قیمت مناسب هستید، پانل‌های صنعتی با ورق گالوانیزه گزینه مناسبی به شمار می‌روند.

نصب ساندویچ پانل صنعتی
ساختار ویژه‌‌ای که ساندویچ پانل‌ها دارند سبب جایگزینی آن‌ها با مصالح سنتی ساختمانی شده است. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌‎های استفاده از ساندویچ پانل، نصب آسان آن‌ها است. نصب آسان این متریال هزینه‌های ساخت و ساز را تا حد چشمگیری کاهش می‌دهد. نصب این پانل‌ها نکات قابل توجهی دارد که در صورت رعایت این نکات کیفیت کار افزایش می‌یابد. از همین‌رو بهتر است برای نصب از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

ساندویچ پانل
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.436 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت