تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

site22 Offline
#1 ارسال شده : 1395/09/20 04:09:44 ب.ظ
site22

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 18

وقتی حرف از درست کردن بستنی در خانه به میان می آید اکثریت فکر می کنند این کار بسیار دشوار و فقط با دستگاه بستنی ساز ممکن است. از قدیم برای درست کردن بستنی از ماده ای به اسم ثعلب استفاده می شد ولی امروزه با روش های دیگری می توان بستنی یخی را به راحتی در خانه هم تهیه کرد.
درست کردن بستنی خانگی داخل مخلوط کن کاری ساده است و فرقی نمی کند شما قصد درست کردن بستنی توت فرنگی، شکلاتی یا وانیلی را داشته باشید، فقط کافیست مواد لازم را داخل مخلوط کن ریخته و دستگاه را روشن کنید! این روش مزیت های دیگری هم علاوه بر آسان بودن کار دارد که از آن جمله می توان به درست کردن بستنی رژیمی و دادن میوه و سایر مواد مغذی به کودکان بد غذا اشاره کرد.
پیش تر طرز درست کردن بستنی با ماست را به شما آموزش داده بودیم، امروز هم آموزشی متفاوت برای درست کردن یک بستنی خوشمزه را برای شما خواهیم داشت.

درست کردن بستنی میوه ای با مخلوط کن

مواد لازم برای تهیه این بستنی خوشمزه عبارتند از :
میوه یخ زده که می تواند شامل هر مدل میوه ای که مورد علاقه شماست باشد. توت فرنگی، موز یا میوه های دیگر فرقی نمی کند. به جای میوه می توان از شربت شکلات برای درست کردن بستنی و از دانه های وانیل برای درست کردن بستنی وانیلی استفاده کرد.
یک چهارم پیمانه شیر، کمی خامه، دو پیمانه یخ قالبی یا خرد شده، چهار قاشق غذاخوری شکر، یک قاشق چایخوری وانیل
بعد از آماده کردن مواد لازم به ترتیب کارهای زیر را انجام دهید:
ابتدا میوه مورد نظر را شسته و در صورت لزوم هسته، برگ و پوست آن را جدا کنید. اگر میوه بزرگ است آن را به چند قسمت کوچک تر تقسیم کرده و سپس میوه ها را داخل ظرفی در فریزر به مدت چند ساعت قرار دهید تا میوه ها کاملا یخ بزند.
۱- یخ ها و میوه های یخ زده (یا شربت شکلات یا دانه های وانیل)، شیر، وانیل و خامه را داخل مخلوط کن بریزید و دستگاه را روشن کنید.
برای میوه یخ زده شما می توانید از یک مدل میوه یا ترکیب چند مدل همزمان با هم استفاده کنید.
۲- وقتی مواد کمی با هم مخلوط شد، شکر را به آن اضافه کرده و به مدت یک دقیقه دیگر با سرعت بالا دستگاه را روشن کنید.
۳- هنگامی که مواد کاملا با هم مخلوط شد سرعت دستگاه را کم کنید تا کنترل بیشتری روی آن داشته باشید.

درست کردن بستنی میوه ای با مخلوط کن

۴- مخلوط آماده شده را داخل ظرفی ریخته و ظرف را به مدت نیم ساعت یا بیشتر داخل فریزر قرار دهید.
۵- بستنی شما بعد از این زمان آماده سرو است. می توانید آن را با اسکوپ داخل ظرف گذاشته و نوش جان کنید.
در این مدل بستنی شما می توانید مواد را به دلخواه تغییر داده و مزه های متنوعی از بستنی را تهیه کنید. ترکیب چند میوه با هم می تواند مزه های جدید و جالبی را ایجاد کند. میزان شکر در این بستنی کاملا سلیقه ای می باشد، شما بسته به نوع میوه ای که در اینجا استفاده می کنید و میزان شیرینی یا ترشی میوه شکر را به آن اضافه کنید.
برای داشتن بستنی به رنگ دلخواه می توانید در هنگام مخلوط کردن مواد کمی رنگ خوراکی به آن اضافه کنید. بعضی از میوه ها مثل توت فرنگی یا تمشک رنگ بسیار خوبی به این بستنی می دهد ولی بعضی میوه ها رنگ کمتری داشته و در این صورت شما می توانید از کمی رنگ خوراکی استفاده کنید.
بسیاری از مادرانی که کودکان بدخوراک دارند از نخوردن میوه کودکان شاکی هستند، اگر شما هم یکی از این بچه ها در منزل خود دارید این روش را برای دادن میوه به کودک امتحان کنید. اکثر بچه ها بستنی را دوست دارند و به این صورت می توان میوه و ویتامین های مورد نیاز بدن کودک را تامین کرد. حتی شما می توانید بعضی از مغزها مثل گردو و بادام و پسته را در هنگام مخلوط کردن به مواد اضافه کنید تا ارزش غذایی آن را برای کودک بالاتر ببرید ولی دقت کنید میزان اضافه کردن این مغزها به حدی نباشد که در مزه و طعم آن تاثیر زیاد داشته باشد.
کسانی که به شیر حساسیت دارند می توانند به جای شیر از شیر سویا یا حتی آبمیوه در این دستور استفاده کنند. همچنین این دستور برای افرادی که رژیم دارند و نمی توانند بستنی بخورند انتخاب مناسبی به نظر می آید. با کم کردن شکر داخل این بستنی می توانید آن را به یک بستنی رژیمی تبدیل کنید. در صورتی که شیرین بودن آن برای شما بسیار مهم است می توانید به جای شکر از چند قاشق عسل در این دستور استفاده کنید. استفاده از عسل این بستنی را سالم و مقوی تر خواهد کرد.
و در آخر یک پیشنهاد جالب اینکه شما می توانید میوه های فصل را داخل فریزر نگه داری کرده و در فصل دیگر اقدام به درست کردن این مدل بستنی کنید.
آموزش آشپزی تصویری
کارهای هنری در منزل
آموزش آرایش صورت تصویری
تبلیغات
vitrinnetcom Offline
#2 ارسال شده : 1399/11/05 03:24:34 ب.ظ
vitrinnetcom

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4
مکان: تهران

سلام وقت بخیر

برای درست کردن بستنی تو خونه دستگاه مخلوط کن خوب میخوام چی بخرم ؟ مرسی
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 5.387 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت