تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

bade Offline
#1 ارسال شده : 1399/10/25 01:32:41 ب.ظ
bade

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22
مکان: تهران

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
برای انتخاب یک پرده مناسب برای اتاق خواب باید هنگام خرید به جنس و طرح و رنگ آن توجه کنید. مثلاً نباید پرده ای را انتخاب کنید که فقط دارای ظاهری زیبا باشد اما کیفیت نداشته باشد و خیلی زود کهنه شود. برای اینکه مقاومت پارچه را بسنجید می توانید از قسمتی که برش خورده آن را بکشید. اگر از استحکام کافی برخوردار باشد، تار و پود آن از هم باز نمی شود.

همچنین می توانید برای اینکه مقاومت پرده بیشتر شود، از آستری در پشت آن استفاده کنید تا در برابر نور آفتاب از پرده محافظت کند. سعی کنید رنگ آستری را از رنگ پرده روشن تر انتخاب کنید تا پرده دیده شود. طرح و رنگ پرده اتاق خواب نیز باید با دکوراسیون اتاق خواب هماهنگ باشد. فراموش نکنید که با انتخاب یک پرده حریر می توانید یک اتاق خواب رمانتیک برای خود بسازید.

معیارهای انتخاب پرده مناسب برای اتاق خواب:
برای اتاق خواب از هر نوع پرده ای می توانید استفاده کنید. فقط کافی است با وسایل داخل اتاق خواب هماهنگ باشد

طرح و رنگ پارچه پرده
یکی از مهمترین نکات در انتخاب پرده اتاق خواب طرح و رنگ آن است. برای اینکه اتاق خوابتان شاداب و زنده به نظر برسد، بهتر است از پارچه های طرح دار برای پرده استفاده کنید. برای پرده هایی با پارچه ساده نیز می توانید از والان و کتیبه استفاده کنید تا جلوه بیشتری به اتاقتان بدهد. اما اگر محیط اتاق خوابتان شاد است می توانید از پارچه هایی با طرح شکوفه استفاده کنید.

در اتاق های کوچک بهتر است از پرده قدی استفاده نکنید. اما اگر پنجره اتاقتان به گونه ای است که مجبورید از پرده بلند استفاده کنید، حریر سفید ساده انتخاب مناسبی برای پرده اتاق خوابتان است. به طورکلی می توان گفت که استفاده از پرده رنگی در اتاق های کوچک، اتاق را کوچکتر نشان می دهد.

مقدار پارچه پرده
اگر می خواهید پرده اتاقتان زیبا جلوه کند، اندازه پارچه را دو برابر عرض پنجره در نظر بگیرید. پرده بلند و پرچین زیبایی بیشتری به اتاقتان می دهد. در صورتی که پرده بلندتر از ارتفاع دیوار بود می توانید آن را بر روی زمین رها کنید که نمای زیبایی دارد و یا اینکه پایین آن را تا بزنید. اما همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که اگر ارتفاع پرده کوتاه باشد، دیگر زیبایی ندارد.

چوب (میل) پرده
میل پرده یکی از وسایل تزئینی پرده به شمار می رود که نقش مهمی در زیبا جلوه دادن پرده دارد. میل پرده ای که برای اتاق خوابتان انتخاب می کنید باید از نظر طرح و رنگ با پرده اتاق خواب هماهنگ باشد. مدل های متنوعی از چوب پرده برای فضاهای مختلف وجود دارد که می توانید از بین آنها یک مدل مناسب را انتخاب کنید. حتی اگر مدل های موجود را نمی پسندید می توانید سفارش دهید تا طبق سلیقه تان برای شما بسازند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.084 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت