تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

techno Offline
#1 ارسال شده : 1399/10/24 06:25:45 ب.ظ
techno

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 14

استفاده از پمپ آب خانگی جتی در شرایط مختلف می‌ تواند کمک زیادی به انتقال مایعات مختلف بکند، از همین رو استفاده از این محصولات روز به روز در حال افزایش است. به عنوان مثال این تجهیزات در مصارف باغبانی، استخرها، تخلیه تانک، پمپاژ مایعات مختلف و… کاربرد گسترده‌ ای دارند. یکی از بهترین برند‌های تولید کننده پمپ آب خانگی جتی، برند پنتاکس ایتالیا است که در طول سال های اخیر توانسته اعتماد مشتریان زیادی را به خود جلب کند. به عقیده بسیاری از افراد فعال در این عرصه بهترین مدل این پمپ‌ ها، مدل‌ های سری CAM می‌ باشند. این محصولات قطعا انتخاب مناسبی برای افرادی خواهند بود که نیاز به تقویت فشار یا انتقال سیالات دارند. در ادامه این مطلب ابتدا کمی در مورد مدل CAM توضیح می دهیم و سراغ محصولات معروف و پر استفاده آن در ایران می‌ رویم.

پمپ آب خانگی جتی مدل CAM
پمپ‌ های آب خانگی جتی مدل CAM در دسته پمپ‌ های خودمکش قرار می‌ گیرند. بدنه این محصولات از جنس چدن می‌ باشد و در سیستم‌ های خانگی کوچک و بزرگ قابل استفاده هستند. به عنوان مثال از این پمپ‌ ها می‌ توان برای تسهیل آبرسانی آپارتمان‌ های ۵ طبقه دارای ۵ تا ۶ واحد در هر طبقه استفاده کرد. مکش بالا در بخش ورودی و فشار مناسب در بخش خروجی این موتورها باعث شده که بسیاری از افراد فعال در این عرصه محصولات مدل CAM را به عنوان گزینه بهتری از سایر تجهیزات مشابه موجود در بازار بشناسند. البته نباید فراموش کرد که این محصولات صدای بیشتری نسبت به بقیه انواع پمپ تولید می‌ کنند و در مکان های خاص ممکن است آلودگی صوتی آنها مشکلات متعددی را برای شما به وجود بیاورد. از همین رو در برخی مواردی شاهد این هستیم که از تجهیزات عایقی صوتی خاصی استفاده می‌ کنند تا آلودگی صوتی تولید شده توسط پمپ آب خانگی جتی مورد استفاده در ساختمان را تا حد زیادی کاهش دهند. در ادامه سه مدل پر استفاده از پمپ آب پنتاکس سری CAM را خدمت شما معرفی می‌ کنیم.



1- پمپ آب جتی مدل CAM100
پمپ آب خانگی جتی CAM100 که در زمینه‌ های تاسیساتی، صنعتی، خانگی و… کاربرد دارد، ساخت کشور ایتالیا می‌ باشد و به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ ها در زمینه پمپاژ آب شناخته می‌ شود. از این محصولات به عنوان لجن کش، کف کش، پمپ طبقاتی و… استفاده می‌ شود. این پمپ‌ ها از نوع سانتریفیوژ خودمکش هستند و حتی در شرایطی که مایعات مورد نظر با گاز مخلوط شده باشند، نیز قابلیت پمپاژ را از دست نخواهند داد. در بسیاری موارد می‌ توانیم پمپ آب CAM100 را به مخازن تحت فشار متصل کرده و از آن در مصارف مختلف کشاورزی و خانگی برای خالی کردن آب تانک‌ ها و مخازن استفاده کنیم.



مشخصات پمپ آب خانگی جتی CAM100
ادامه این قسمت مشخص پمپ آب خانگی جتی مدل CAM 100 را با هم بررسی می‌ کنیم تا با ویژگی‌ های فنی و تخصصی این محصولات نیز بیشتر آشنا شوید:

شفت موتور از جنس استنلس استیل ۴۱۶ است.
دارای کلاس حفاظت موتور IP44
دارای کلاس عایق‌بندی F
امکان تولید حداکثر فشار 6 bar
دارای الکتروموتور تک فاز با سرعت 2900 RPM
هد پمپ 60 متر است، یعنی این پمپ آب خانگی جتی توان انتقال آب تا ارتفاع ۶۰ متر را نیز دارد.
امکان آب‌دهی حداکثر 3.6 متر مکعب بر ساعت در اوج بار اعمال شده روی پمپ را دارد.
دارای دبی متوسط بین 0.6 تا 4.8 است.
قابل استفاده برای مایعات با دمایی بین 0 تا 50 درجه سانتیگراد می باشد.
توان موتور الکتریکی 0.44 کیلووات برای مدل تکفاز و 0.74 کیلووات (تقریبا 1 اسب بخار) برای مدل‌های سه فاز است.
مکانیکال سیل این محصولات از جنس سرامیک و گرافیت است.
دارای پروانه از جنس برنج یا نوریل است.
بدنه چدنی دارد.
در فرکانس 50 هرتز کار می کند.


2- پمپ آب جتی مدل CAM150
پمپ آب خانگی جتی CAM 150 مدل دیگری از محصولات تولید شده توسط شرکت پنتاکس ایتالیا است که قصد معرفی کردن ان را داریم. این تجهیزات در باغبانی، کشاورزی، اتصال به مخازن اتوکلاو برای تخلیه مایعات مختلف و مخازن و البته سیستم‌ های خانگی کوچک قابل استفاده هستند. یکی از مزایای اصلی آنها قدرت مکش بالا و تولید فشار مناسب است که اجازه می دهد به راحتی حتی مایعاتی که با گاز مخلوط شده اند را پمپاژ کنند. این محصولات با استفاده از مخزن دیافراگمی یا ست کنترل کار می کند و دارای دو نوع پمپ جتی و بشقابی است که در این مطلب ما بیشتر به نمونه‌ های جتی می‌ پردازیم.

مشخصات پمپ آب خانگی جتی CAM150
بهتر است که قبل از خرید پمپ آب خانگی جتی CAM 150 برای مصارف مختلف، ابتدا با ویژگی‌ ها و مشخصات فنی این تجهیزات آشنا شوید. این کار قطعا کمک می کند که در زمان انتخاب و خرید تصمیم هوشمندانه‌ ای بگیرید. این پارامترها را در ادامه با شما در میان می‌ گذاریم.

جنس بدنه از چدن
دارای آب بند مکانیکی از جنس سرامیک یا گرافیت
قابل استفاده برای مایعات با دمای بین 0 تا 50 سانتیگراد
شافت الکتروموتور این پمپ‌ ها از جنس استنلس استیل AISI 416 است.
حداکثر فشار کاری آنها 8 بار می‌باشد.
همچنین درجه بندی عایق بندی حرارتی و درجه حفاظتی این محصولات با نمونه‌ های CAM100 یکسان است. اما توان کاری آنها بیشتر از نمونه قبلی بوده و در حدود 1.5 اسب بخار می‌ باشد.

3- پمپ آب جتی مدل CAM200
پمپ آب خانگی جتی CAM200 یکی دیگر از مدل‌ های معروف محصولات شرکت پنتاکس ایتالیا در ایران است که با استقبال بالای مشتریان روبروی شده و استفاده فراوانی در ساختمان ها، خروجی مخازن، صنایع مختلف، کشاورزی و… دارد. این محصولات را می‌ توان برای مایعات مختلف با درجه ویسکوزیته متفاوت به کار برد. در ضمن آنها توانایی انتقال و پمپاژ مایعاتی که با هوا مخلوط شده اند را نیز دارند. جنس پره‌ ها و بدنه این محصولات قطعا کمک زیادی به ثبات کاری آنها خواهد کرد و اتصالات با کیفیت به کار رفته در آنها باعث افزایش کارایی و دوام آنها در طول زمان خواهد شد.

در ادامه بیشتر به مشخصات فنی این محصولات می‌ پردازیم.

بدنه و براکت موتور از جنس چدن
پروانه از جنس برنج یا Noryl
آب بند مکانیکی از جنس گرافیت یا سرامیک
شافت یا محور اصلی از جنس استنلس استیل
حداکثر فشار کاری تا 8 بار
توان کاری 2 اسب بخار
دارای الکتروموتور اندوکسیون دو پل
دارای دو نوع سه فاز و تکفاز


سایر ویژگی‌ های فنی مربوط به پمپ آب خانگی جتی CAM200 با نمونه‌ های قبلی که خدمت شما معرفی کردیم، تقریبا یکسان است.


پمپ آب خانگی | پمپ آب خانگی جتی

technotav.com
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.195 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت