تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

kamijalali Offline
#1 ارسال شده : 1399/10/24 01:15:59 ب.ظ
kamijalali

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت بین المللی می باشد، که جهت انتقال پول به افراد دیگر و همچنین خرید از سایت های خارجی استفاده می شود. انتقال پول به خارج از کشور همیشه، با توجه به تحریم های اعمال شده به سیستم بانکی کشور، یکی از دغدغه های ما ایرانیان به حساب می آید.خوشبتانه پرفکت مانی از معدود سیستم پرداخت های بین المللی است که با وجود تحریم ها به ایرانیان خدمت رسانی می نماید.

شما می توانید به کمک صرافی های آنلاین همچون نوین ارز، پی 98 و ... نسبت به خرید و فروش پرفکت مانی مورد نیاز خود اقدام نمایید.

فرق ووچر پرفکت مانی و پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی همانند گیفت کارت بوده و داخل آن مبلغ مشخصی پرفکت مانی وجود دارد. لازم به ذکر است که جهت خرید ووچر پرفکت مانی شما نیاز به افتتاح حساب پرفکت مانی ندارید.

حال که با تعاریف پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی آشنا شدید، لازم به ذکر است که تفاوت اصلی این دو در کارمزد خرید می باشد. بدین ترتیب که اگر شما برای پرداخت از ووچر پرفکت مانی استفاده نمایید، به میزان ۱.۹۹% از مبلغ کل ووچر از شما کارمزد کم می شود، در صورت اینکه داشتن حساب پرفکت مانی و پرداخت مستقیم با شما هیچ کارمزدی نخواهد داشت.

از طرفی استفاده از ووچر پرفکت مانی امنیت انتقال پول شما رو افزایش می دهد، و در صورت اینکه خرید شما از یک سایت نامعتبر صورت گرفته شود، و حساب شما مورد استفاده غیر قانونی افراد دیگر قرار گیرد، شما تنها تا سقف موجودی خرید ووچر پرفکت مانی خود ضرر خواهید کرد و حساب پرفکت مانی شما امن خواهد ماند. لذا با تبدیل پرفکت مانی به ووچر پرفکت مانی امنیت تراکنش های بین المللی خود را افزایش دهید.


https://novinarz.com



تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.079 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت