تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

bama98 Offline
#1 ارسال شده : 1399/10/17 12:03:07 ق.ظ
bama98

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3
مکان: tehran

کدام سیستم گرمایشی را انتخاب کنیم؟

مطمئنا در انتخاب سیستم گرمایشی عوامل زیادی دخالت دارند. اینکه تا چه میزان می‌توانید برای راه‌اندازی سیستم هزینه کنید تاثیر زیادی در انتخاب شما دارد. اما این نکته را از یاد نبرید که هزینه‌ اولیه بالا یا پایین به تنهایی نشانه خوب یا بد بودن یک سیستم نیست. سیستم گرمایشی خانه چیزی نیست که بخواهید هر سال یا حتی هر ده سال یک بار آن را تعویض کنید. به همین دلیل مهم است که بدانید در طول دوره استفاده چه مقدار هزینه (از جمله هزینه مصرف انرژی و تعمیر و نگهداری) روی دستتان می‌گذارد.
در انتخاب سیستم گرمایشی به گرمای موردنیاز خانه ‌و محل کارتان نیز توجه کنید. اگر ساختمان شما چندان بزرگ نیست شاید با یک یا دو بخاری کوچک بتوانید محیطی کاملا گرم مهیا کنید و دیگر نیازی به سیستمی مانند پکیج نداشته باشید. پس مراقب باشید که بیش از نیازتان هزینه نکنید.
مهمترین گزینه ای که باید به آن توجه داشته باشید شرایط اقلیمی و جغرافیایی است, تا بدانید کدام سیستم گرمایشی پاسخگوی شرایط شماست و قادر است به خوبی محیط منزلتان را گرم کند.
مهم مورد هم هزینه ایست که برای این سیستم کنار گذاشته اید. شما می توانید با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید مناسب ترین سیستم گرمایشی را انتخاب کنید.
گرمایش مرکزی
گرمایش مرکزی به نوعی از سیستم‌های گرمایشی گفته می‌شود که عملکردی شبیه به گرمایش از کف دارد و اینگونه عمل می‌کند که آب گرم شده توسط پکیج یا موتور خانه درون رادیاتور و شوفاژ‌ها به گردش در می‌آید و باعث گرم شدن محیط می‌شود.
رادیاتورها و شوفاژ‌های متفاوتی وجود دارد که شما می‌توانید مطابق سلیقه و مقدار هزینه خود آن‌ها را انتخاب کنید.
از مزایای گرمایش مرکزی باید به بدون خطر بودن، جاگیر نبودن، گرمایش مناسب و … اشاره کرد که باعث شده بین بهترین سیستم‌های گرمایشی منزل در فصل زمستان انتخاب شود.
کولرهای گازی یکی از مدل‌های مرغوب و باکیفیت سیستم‌های خنک‌کننده و گرم‌کننده است که با مصرف بهینه‌ی برق در تمام سال هوایی خنک و مطبوع به شما هدیه می‌دهد. کولر گازی air conditioner با خارج کردن هوای گرم در تابستان فضای اتاق را خنگ نگه می‌دارد و در سرمای زمستان هوای گرم و دل‌نشینی را تولید می‌کند. کولر گازی انواع متفاوتی دارد و می‌توان براساس متراژ خانه برای خرید آن اقدام کرد. کولر گازی دو تکه که بانام اسپلیت نیز شناخته شده است یکی از معروف‌ترین انواع کولر گازی است. این انواع از کولر گازی قابلیت نصب بر روی دیوار و کنترل از راه دور دارد و معمولاً به رنگ سفید و طوسی تولید می‌شود. اسپلیت دو بخش دارد، و یک بخش آن به‌راحتی در خانه نصب می‌شود و بخش دیگر آن در بیرون از منزل قرار می‌گیرد.
منبع:
سیستم تهویه مطبوع
تبلیغات
teorem Offline
#2 ارسال شده : 1401/10/20 06:19:16 ب.ظ
teorem

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 10

خانه هوشمند به عنوان یکی از الزامات برای خانه‌های لوکس مطرح است. در صنعت ساختمان استفاده از سیستم خانه هوشمند می‌تواند به به روز بودن، لوکس بودن و خوش‌فروش بودن ساختمان کمک زیادی بکند.

بسیاری از ساختمان‌های امروزی به انواع سیستم خانه هوشمند مجهزند.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.096 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت