تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sere Offline
#1 ارسال شده : 1399/09/13 12:33:02 ق.ظ
sere

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 16
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
شاید فکر کنید که راه اندازی کسب و کار آنلاین راحتتر است اما برای رشد و نگهداری باید فرآیندی مشابه راه اندازی یک تجارت سنتی را دنبال کنید. برای کمک به شما در جهت یابی و راه اندازی موفقیت آمیز سرمایه گذاری جدید خود، در اینجا دو مرحله از پنج مرحله ی اصلی برای شروع یک تجارت آنلاین را بیان می کنیم:

۱- درباره یک ایده تجاری تصمیم بگیرید.
به نظر می رسد این اولین قدم برای راه اندازی کسب و کار آنلاین تصمیم برای انجام کار است. اما تعجب خواهید کرد که چند بار پیش از داشتن ایده ای محکم، کارآفرینان بالقوه به سمت برندسازی یا توسعه وب پیش می روند. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام مرتب کردن اینکه چه مشاغل آنلاین جدیدی انجام می شود، در نظر بگیرید.

چرا به این شکل کار می کنید؟
این یک سوال ساده است که باید از خود بپرسید و پاسخ به خوبی می تواند موفقیت کسب و کار شما را تعیین کند. هر تجارت خوب نیاز به داشتن یک مأموریت و هدفی در پشت خود دارد. شما باید مطمئن باشید که استارت آپ را با هدف ادامه کار دنبال می کنید. مطمئناً، یک استراتژی می تواند خروج از ذهن داشته باشید، اما اگر اشتیاق و تلاش برای پیشبرد کار خود را ندارید، دستیابی به چشم انداز و ماموریت سازمان خیلی دور از دسترس خواهد بود.

آیا از نقاط قوت خود استفاده می کنید؟
در کنار سوال اول، همچنین بهتر است از خود بپرسید که آیا واقعاً مجهز به اداره ایده جدید کسب و کار خود هستید. ایجاد مشاغلی پیرامون سرگرمی، مهارت یا شلوغی جانبی که از داخل و خارج می دانید، به شما سطح خاصی از مهارت را می دهد تا از آن استفاده کنید. این می تواند به شما کمک کند تا در میان مشتریان بالقوه نفوذ کنید و با یادگیری نحوه مدیریت و رشد کسب و کار خود آشنایی لازم را برای شما ایجاد می کند.

چه مشکلی را حل می کنید؟
حالا فقط به این دلیل که مجموعه مهارت یا سرگرمی خاصی دارید که دوست دارید، لزوماً به معنای وجود بازار برای آن نیست. شما باید نوعی مشکل در دنیای واقعی را حل کنید و اطمینان حاصل کنید که مشتریان بالقوه ای هستند که به دنبال راه حل هستند.

اگر وجود دارد، آیا رقابت در حال حاضر حل این مشکل است؟ اگر چنین است، چگونه کسب و کار آنلاین خود را برای رقابت متمایز می کنید؟ بررسی تجزیه و تحلیل بازار و تأیید وجود مشکلی و وجود فضای کافی برای تجارت شما، اطمینان می دهد که وقت خود را با یک مفهوم تجاری موجود یا شلوغ تلف نخواهید کرد.

آیا تجارت شما فقط به صورت آنلاین فعالیت می کند؟
جنبه منحصر به فرد راه اندازی یک تجارت آنلاین تعیین اینکه آیا فقط به صورت آنلاین فعالیت می کند یا نه. چیزی مانند تجارت SAAS یا تجارت یادگیری آنلاین احتمالاً به هیچ نوع زیرساخت فیزیکی برای کار نیاز ندارد. از طرف دیگر، تجارت الکترونیکی نیاز به حمل و توزیع فیزیکی دارد و امکان موقعیت مکانی فیزیکی را دارد.

این فقط عنصری است که باید در نظر بگیرید، به ویژه اگر از خانه خود کار می کنید.

۲- ایده تجاری خود را اعتبار سنجی کنید.
بعد از اینکه تشخیص دادید که باید یک کار را شروع کنید و ایده ای در ذهن داشته باشید، باید آن را تأیید کنید. این فرآیند می تواند به سادگی گفتگو با مشتریان بالقوه، پرسیدن سوال درباره نیازهای آنها و همچنین اگر آنها راه حل شما را در نظر می گیرند، باشد. اما هنگام راه اندازی مشاغل آنلاین روش های دیگری وجود دارد که می توانید برای آزمایش بازار استفاده کنید.

به مرور مشتری بپردازید.
یک روش ساده برای اندازه گیری علاقه فعلی مشتری در راه اندازی کسب و کار آنلاین، جستجو از طریق بررسی های رقابتی است. ببینید که مردم چگونه پاسخ می دهند، چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند و حجم کلی بازخورد را بررسی کنید. این می تواند درکی از اندازه فعال بازار به شما بدهد و اگر مفهوم تجارت شما از دام پیشنهادات فعلی جلوگیری می کند یا برخی از اضافات درخواستی ذکر شده در بازبینی ها را نشان نمی دهد.

صفحه فرود را تنظیم کنید.
بدون راه اندازی یک وب سایت کامل، می توانید یک صفحه فرود پیش نمایش ساده برای تحریک کسب و کار، محصول یا خدمات خود اجرا کنید. خلاصه ای از ویژگی ها، قیمت گذاری، پنجره انتشار و غیره را ارائه دهید و برای شروع ساخت لیست پستی، یک پیام ثبت نام برای اشتراک ایمیل ارسال کنید. پس از آن ساده است مانند اجرای تعداد انگشت شماری از رسانه های اجتماعی یا تبلیغات جستجو که مشتریان بالقوه شما را هدف قرار می دهند تا بازدید از وب سایت شما را جلب کنند.

اعتبار سنجی در راه اندازی کسب و کار آنلاین در اینجا تا حدودی به خود شما بستگی دارد. آیا شما براساس تعداد بازدیدکنندگانی که وب سایت شما را بررسی می کنند علاقه دارید؟ تعداد ثبت نام های ایمیل؟ سهام اجتماعی؟ در هر صورت تعداد انگشت شماری از این معیارها را انتخاب کنید و برخی اهداف را برای سنجش موفقیت تعیین کنید.

نظرسنجی از مشتریان بالقوه
همانطور که قبلاً ذکر شد، یکی از ساده ترین راه های اعتبار سنجی تجارت شما صحبت با مشتریان است. اما اگر نمی توانید به صورت حضوری با آنها تعامل کنید، گزینه دیگر انجام نظرسنجی های آنلاین است. مشابه هدایت ترافیک به یک وب سایت پیش نمایش، می توانید به راحتی تعداد انگشت شماری از تبلیغات دیجیتالی را که نظرسنجی خود را تبلیغ می کنند، برای جمع آوری پاسخ ها اجرا کنید.

و اگر قبلاً یک صفحه فرود را تنظیم کرده اید و شروع به جمع آوری لیست ایمیل کرده اید، حتی می توانید نظرسنجی خود را برای کسانی که قبلاً سطح علاقه خود را نشان داده اند، ارسال کنید. این ممکن است حیاتی تر باشد، زیرا شما می توانید سوالات مشخص تری را با احتمال بیشتری برای دریافت بازخورد واقعی بپرسید.
تبلیغات
sara Offline
#2 ارسال شده : 1399/10/07 01:03:04 ب.ظ
sara

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 14
مکان: تهران

یکی دیگر از راه های کسب درامد، طراحی سایت و سئو سایت می باشد. اگر می خواهید خودتان بدون نیاز به یک متخصص کارهای سایتتان را انجام دهید و در گوکگل دارای جایگاه باشید، می تونید دوره اموزش سئو و بهینه سازی را به صورت رایگان یاد بگیرید و اگر هم شرکتی را می شناسید که دارای تعرفه های خوبی هستف معرفی کنید.
naderiii Offline
#3 ارسال شده : 1399/10/07 04:40:05 ب.ظ
naderiii

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

سئو یاد بگیر و خیلی راحت تو مدت خیلی کم میای بالا و رتبه های اول قرار میگیری . این مقاله راجع به بالا آوردن سایت توی گوگل رو بخون و خیلی راحت و آسون سئو یاد بگیر.

ویرایش بوسیله کاربر 1399/10/07 04:42:54 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.120 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت