تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

buybaneh Offline
#1 ارسال شده : 1399/10/01 05:55:34 ب.ظ
buybaneh

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

دلایل پخت غیریکنواخت درفربرقی
همه ما تجربه استفاده ازفررا کم وبیش داشته ایم .غذا یا کیک یا هرچیزی که درفرمیزاریم معمولابایدتمام قسمت های ظرف به طوریکنواخت گرما بگیرند تا تمام قسمتهای غذاپخته شود اما گاهی پیش میادغذا رو که درمیاریم ازفر میبینیم قسمتی ازغذا پخته قسمتی خام هست یا کیک قسمتی پف کرده قسمتی خام هست .این میتونه دلیل های زیادی داشته باشه میتونه مشکل ازفرباشه یا هرچیزدیگه.باهم یک سری ازعلت هارو بررسی میکنیم با ماباشید:

علت پخت غیریکنواخت درفربرقی



اولین قدم کالیبراسیون را بررسی میکنیم
اگر لبه‌ی غذاها می‌سوزند در حالی که وصل غذا نپخته می‌ماند، لزوماً به معنی پخت غیریکنواخت فر نیست. این مشکل به کالیبراسیون ضعیف فر برمی‌گردد.ممکن است که به مرور زمان، دمای داخلی فر با چیزی که شما روی درجه دما تنظیم می‌کنید هم‌خوانی نداشته باشد یعنی از تنظیم خارج شده باشد. اگر شما دما را روی ۱۸۰ درجه‌ی سانتی‌گراد تنظیم می‌کنید ولی دمای داخل فر به ۲۰۰ درجه می‌رسد، این نشان میدهد که چرا قسمت‌های بیرونی غذا می‌سوزد.اگر فر را کالیبره کنید این مشکل به سادگی حل خواهد شد.



دلایل پخت غیریکنواخت درفربرقی





حالا درقدم بعدی نقاط داغ را بررسی میکینم
میتونین یک غذا درست کنیددر فربگذاریدیا نه میتونین یه چیز ساده تر بزارین مثلا یک نان درفربرشته کنیدوزمان ودرجه حرارت بهش بدین اینجوری وقتی نان را ازفردرمیاوریدنشان میدهدکدام قسمت های نان برشته شده وکدام قسمت خام هست واینجوری میشه فهمیدکدام قسمت فرکارنمیکند و داغ نمیشود.



دلایل پخت غیریکنواخت درفربرقی



برای دیدن محصولات فربرقی فروشگاه کلیک کنید


روش های رفع مشکل پخت غیریکنواخت فربرقی:
المنت معیوب در فر برقی
در فرهای برقی حرارت غیریکنواخت می‌تواند از سوختگی المنت‌ها ناشی شود. فر‌های برقی دو نوع المنت دارند یکی برای پخت و دیگری برای سرخ و برشته کردن روی غذا. اولی در زیر و دومی در قسمت بالای فر قرار می‌گیرد.

فر را روشن کنید و المنت‌ها را بررسی کنید که آیا سرخ می شوند. هر کدام از المنت‌ها که سرخ نشدند باید تعویض شوند. شاید بدون روشن کردن فر هم بتوانید ایرادهای ظاهری را روی المنت‌ها ببینید که نشانه‌ای از خرابی و سوختگی باشند.



المنت های فربرقی



خرابی سنسور دما درفربرقی
سنسور دمای داخل فر می‌تواند به مرور زمان کهنه و فرسوده شده و عمل‌کرد صحیح نداشته باشد. اول بررسی کنیدکه سنسور با دیواره‌ی فر در تماس است. اگر بود، سنسور را جابجا کنید تا به دیواره نچسبد. همین‌طور می‌توانید سنسور را با یک اهم‌متر امتحان کنید که درست کار می‌کند. اگر دمای داخل فر افزایش یابد مقاومت سنسور دما هم باید افزایش یابد.اگر سنسور دما خراب است، اگر می‌توانید با تهیه سنسور دمای مشابه نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

دلایل پخت غیریکنواخت درفربرقی



قفسه‌ها تنظیم و ظروف آشپزی دیگر استفاده کنید
برخی فرها دارای پخت متفاوتی هستند. به همین علت، باید نحوه پخت با فر خودتان را یاد بگیرید. البته با پختن و کسب تجربه هم می‌توانید راه‌های صحیح پخت و پز در فرتان را یاد بگیرید. قفسه‌های را جابجا کنید و از ظرف پخت دیگری استفاده کنید، شاید فر اصلاً مشکلی ندارد و ظروفی که استفاده می‌کنید برای پخت و پز در فر مناسب نیستند.

ظروف مخصوص فر

برای خرید فربرقی از بانه با قیمت مناسب با کارشناسان فروش فروشگاه بای بانه درارتباط باشید

09184844343

09184591313

09184581313

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.104 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت