تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

bade Offline
#1 ارسال شده : 1399/09/13 11:40:59 ق.ظ
bade

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22
مکان: تهران

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
پرده پانچ با اینکه از گذشته ها مورد استفاده بوده، اما از انواع پرده هاییست که هیچگاه از مد نمی افتد. این نوع پرده در گذشته نیز کاربرد داشته و از آن به عنوان درب کمد و یا درب حمام استفاده می کرده اند. اما اکنون به دلیل جلوه بخشیدن به منازل به عنوان شیک ترین نوع پرده به شمار می رود.

دوخت پرده پانچ بسیار آسان بوده و نیاز به مهارت خیاطی زیادی نیست. کافی است ابتدا ابعاد پنجره مورد نظر را اندازه گیری کنید و دو برابر عرض پنجره پارچه تهیه کرده و آن را پانچ کنید و میله مخصوص آن را از حلقه های پانچ شده عبور دهید.

اگر پنجره کوچک بود، می توانید از چهار طرف پنجره هر کدام ده سانت به ابعاد پنجره اضافه کنید. در صورتی که پنجره بزرگ باشد نیازی به این کار نیست.

مثلاً برای پنجره هایی که فاصله کمی تا دیوار دارند، اندازه بین دو دیوار مد نظر قرار گرفته می شود. همچنین برای اینکه سقف خانه بلندتر و خانه دلبازتر دیده شود می توانید ارتفاع پرده را از سقف تا کف محاسبه کنید. به این ترتیب با ایجاد خطای دید سقف خانه بلندتر دیده می شود و برای آپارتمان های امروزی که سقف کوتاهی دارند بسیار مناسب است.

نقش پرده در زیبایی خانه
پرده یکی از اجزای مهم در دکوراسیون خانه به شمار می رود و شاید فکر کنید داشتن پرده هایی با پارچه های گران قیمت به خانه تان زیبایی می دهد. اما شما می توانید چند پارچه ساده که قیمت چندانی هم ندارند در کنار هم قرار دهید و ببینید که چقدر خانه تان شیک و زیبا می شود.

پارچه پرده پانچ
بهتر است از پارچه های ضخیم برای دوخت پرده پانچ استفاده نشود زیرا چین دادن به این نوع پرده ها سخت است. با این حال نمی توان برای پذیرایی از پارچه های سبک و ساده استفاده کرد.

برای پذایرایی معمولاً از پارچه های سنگین و شکیل مانند مخمل و کتان استفاده می کنند و برای اتاق خواب از پارچه های طرح دار و رنگی استفاده می شود.

بنابراین می توانید به راحتی پرده اتاق خوابتان را با رو تختی، متکا و کوسن از یک نوع پارچه انتخاب کنید و یک هارمونی زیبا از طرح و رنگ در دکوراسیون اتاق خوابتان ایجاد کنید.

برای آشپزخانه نیز می توانید از جنس های حریر با طرح های شاد استفاده کنید و برای اتاق کودک از طرح های عروسکی و فانتزی استفاده شود.

همچنین برای سرویس بهداشتی نیز می توان از انواع پلاستیکی و برزنتی طرح دار این نوع پرده، بهره برد.

مدل پرده پانچ
مدل دوخت پرده پانچ به نحوی است که هلال های گرد و یک دست روی پارچه ایجاد می کند که در مدل های دیگر پرده مشاهده نمی شود.

همچنین این پرده یک مدل پرده مدرن است که نیازی به دوخت والان و استفاده از قاب پرده های چوبی و گران قیمت ندارد. بنابراین از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

یک مدل دوخت زیبا و شیک برای این پرده این است که چند رنگ پارچه را در کنار هم قرار دهید و ترکیبی از رنگ های زیبا را در کنار هم ایجاد کنید.

می توانید از یک رنگ گرم و یک رنگ خنثی استفاده کنید و یا اینکه ترکیبی از رنگ های به کار رفته در دکوراسیون منزل را در تهیه این پرده به کار بگیرید.

پرده پانچ تصویری
نوعی از پرده پانچ است که بر روی آن طرح هایی مانند فضای سبز، طرح های عروسکی و …، وجود دارد و می توان از آن حتی به عنوان تابلو استفاده کرد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.257 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت