تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

novinmarketing Offline
#1 ارسال شده : 1397/09/07 11:47:18 ق.ظ
novinmarketing

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 316
مکان: تهران

در سناریوی کنونی ما برای اجاره ماشین با دو نوع از مردم مواجه هستیم. افرادی که می‌خواهند اتومبیل شخصی خود را برای سفر یا حرکت از یک مکان به مکان دیگر خریداری کنند و برای سال‌ها از آن استفاده کنند. اما در طرف دیگر افرادی را می‌بینیم که این گزینه را رد می‌کنند و بنا به دلایل زیادی اجاره اتومبیل‌های ارزان را ترجیح می‌دهند. فواید اجاره خودرو به موقعیت و ترجیحات شما بستگی دارد. اگر از اجاره ماشین با راننده استفاده کنید، می‌توانید در تمام وقت استراحت و یا کارهای متعلق به شرکت را تکمیل کنید

اگر به عنوان توریست و یا برای مسافرت کاری به ایران سفر کرده‌اید و با مشکل حمل و نقل مواجه شدید، انتخاب شما چه خواهد بود؟ یا اگر برای مناسبت خود به دنبال اجاره خودرو لوکس هستید چه خواهید کرد؟ این وضعیت به موقعیت و ترجیحات شما بستگی دارد. اما اگر به آن فکر کنید متوجه خواهید شد که هر دو گزینه دارای مزایا و معایب مختلفی هستند.

اگر شما در ایران زندگی می‌کنید و محل زندگی شما مکانی برای پارک خودرو دارد خرید و استفاده یک ماشین شخصی گزینه‌ای مناسب برای شما می باشد، زیرا شما می‌توانید هزینه‌های آن را پرداخت کنید.
اما اگر برای چند روز نیاز به استفاده از ماشین دارید، شما باید به دنبال اجاره خودرو باشید، پس این گزینه مناسب‌تری برای شما است.




مزایا و معایب استفاده از اجاره ماشین


عدم نیاز به پرداخت هزینه‌های تعمیر
هنگامی که شما گزینه اجاره ماشین را انتخاب می‌کنید، باید به دقت تمام جزئیات مربوط به خودرو را بررسی کنید. از آنجا که اگر شرکت اجاره ماشین متوجه آسیبی شود که قبلا توسط شما گزارش نشده است، بنابراین هزینه‌هایی را از شما برای تعمیرات دریافت می‌کنند. اگر ماشین کرایه‌ای مورد نظر شما شرایط خوبی نداشته باشد، شما می‌توانید این گزینه را رد کنید و به دنبال یک ماشین دیگر برای اجاره و یا یک شرکت کرایه اتومبیل دیگر باشید.

اما اگر شما ماشین شخصی خود را خریداری کنید، باید به طور منظم به منظور تعمیر و نگهداری به مکانیکی بروید و پول زیادی را برای ماشین خود خرج کنید تا ماشین را در وضعیت خوبی نگه دارید.

از دست دادن پول در حین خرید خودرو
اگر ماشین جدیدی را خریداری کنید و سپس بخواهید آن را بفروشید، هرگز مبلغ اولیه پرداختی خود را دریافت نمی‌کنید و قطعا مبلغی را از دست خواهید داد. اما اگر از یک شرکت اجاره ماشین ایرانی استفاده کنید، می‌توانید این مبلغ را بدون پرداخت پول اضافی بپردازید. به این ترتیب شما هیچ پولی را در اجاره اتومبیل از دست نخواهید داد.

عدم نیاز به پرداخت هزینه‌های جانبی
اگر ماشین شخصی خود را خریداری کنید، باید هزینه‌های مالیات و عوارض را به صورت سالانه به عنوان قواعد و مقررات دولتی پرداخت کنید. اما اگر از ماشین‌های کرایه‌ای استفاده کنید دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافه نخواهید داشت. بنابراین شما می‌توانید در پول و زمان خود صرفه جویی کنید.

زمان استراحت
اگر ماشین شخصی خود را داشته باشید و بخواهید به طور منظم از دفتر کار خود به خانه رانندگی کنید و دفتر شما در فاصله دوری قرار داشته باشد، به علت رانندگی، مشکل ترافیکی و پیدا کردن پارکینگ دچار مشکلاتی خواهید شد. ممکن است نیاز باشد وقت بیشتری را برای رسیدن به دفتر کار خود صرف کنید..

عدم نیاز به پارکینگ
اگر از ماشین خود برای اهداف کاری یا مسافرتی استفاده می‌کنید، ممکن است با مشکلات پارکینگ مواجه شوید. اما استفاده از خودروی کرایه‌ای در زمان و تلاش شما برای پیدا کردن پارکینگ صرفه‌جویی می‌کند و این کار دیگر باعث سردرد و یا پرداخت هزینه پارکینگ نمی‌شود.
تبلیغات
dooorsa Offline
#2 ارسال شده : 1399/08/21 01:19:44 ب.ظ
dooorsa

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 32
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
اجاره خودرو این روزا خیلی میتونه ریسکی باشه چون ماشینا خیلی گرون شدن و اگه یه چیزی بشه دیگه نمیشه کاریش کرد اما از یه طرفم برای منی که ساینا دارم با یه مشخصات فنی خودرو ساینا که به هیچ دردی نمیخوره یه روزم یه بنز بگیرم یه روزه.
reyhanes7770 Offline
#3 ارسال شده : 1399/08/25 11:12:55 ق.ظ
reyhanes7770

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 195
مکان: تهران

مزیت های 405 هم بزارید ممنون
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.198 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت