تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

asdf Offline
#1 ارسال شده : 1399/08/17 00:18:48 ق.ظ
asdf

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 45

تشکرها: 11 بار
2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
طراحی کارتن بسته بندی میوه صادراتی
طراحی کارتن بسته بندی میوه باید مطابق بازار فروش و سلیقه مشتری باشد. امروزه با افزایش رقابت در بازار باید تمام استانداردهای لازم در تولید و طراحی بسته بندی میوه رعایت شود. در غیر این صورت محصول به جایگاه مطلوب در بازار جهانی نخواهد رسید و مغلوب سایر رقبا خواهد شد. طراحی کارتن بسته بندی در عین حال که باید خلاقانه باشد باید متناسب با نیاز مشتری طراحی شود. زیبایی جعبه صادراتی بدون شک جنبه بصری محصول را به شدت افزایش خواهد داد.

رنگ کارتن بسته بندی میوه صادراتی
یکی از نکات بسیار مهمی که باید در طراحی کارتن بسته بندی میوه باید مورد توجه قرار بگیرد، میزان کنتراست بسته بندی است. ترکیب رنگ های مختلف باید هوشمندانه انجام شود تا باعث افزایش جذابیت تصاویر روی بسته بندی شود. از طرف دیگر بهتر است رنگ کارتن متناسب با محصول باشد. در صورتی که بین رنگ کارتن بسته بندی میوه و محصول یک هارمونی وجود داشته باشد، می توان احساس مخاطب را تحت تاثیر قرار داد.

به عنوان مثال از آن جایی که رنگ سبز نماد طبیعت است، انتخاب رنگ سبز برای کارتن میوه می تواند نشان دهنده این باشد که حامی محیط زیست هستید و محصول داخل کارتن نیز از دل طبیعت بکر بیرون آمده است.

کیفیت ساخت کارتن بسته بندی
کارتن میوه در کنار این که باید بسیار زیبا و شکیل باشد، در عین حال باید از کیفیت ساخت مرغوبی برخوردار باشد. در غیر این صورت در حین حمل و نقل کارتن خراب خواهد شد و در نتیجه محصول نیز دچار آسیب می شود. کیفیت کارتن تاثیر بسیار زیادی در بازاریابی و صادرات محصول دارد، به همین خاطر نباید از توجه به این موضوع غافل شد. هر چقدر کیفیت کارتن میوه صادراتی بالا باشد، میوه داخل کارتن نیز برای مدت طولانی رنگ و بوی خود را حفظ می کند.

جنس مرسوم در کارتن میوه صادراتی
هر کارتن از تعداد مشخصی لایه ساخته شده است. کارتن بسته بندی سه لا و پنج لا از نمونه های رایج هستند. جنس هر لایه با توجه به نوعی که مورد نیاز تعیین می شود. جنس مرسوم در کارتن بسته بندی میوه کاملا ضد رطوبت و مطابق با معیار های بهداشتی برای میوه و صیفی جات است. در صورتی که کارتن در برابر رطوبت از مقاومت کافی برخوردار نباشد، متاسفانه در مقابل رطوبت محصول دوام نخواهد آورد و تا رسیدن به مقصد آسیب خواهد دید. کارتن های میوه دارای انواع مختلفی هستند که عبارتند از:

کارتن سه لایه تک ردیفه
جنس این کارتن از نوع کارتن های سه لایه است. از چسب برای وصل کردن این کارتن ها استفاده می شود. میوه ها در کارتن سه لایه تک ردیفه به صورت ردیف های تکی هستند.

کارتن سه لایه دو ردیفه
این کارتن های میوه ی صادراتی معمولا برای صادرات میوه به کار نمی روند و بیشتر در بازارهای داخلی ارزان قیمت استفاده می شوند. جنس کارتن سه لایه دو ردیفه نیز از جنس از جنس کارتن های 3 لایه است. رنگ این کارتن ها قهوه ای است و میوه ها در آن به صورت دو ردیف در آن قرار داده می شوند.

کارتن سه لایه در دار
این کارتن دارای در است و یک گزینه مناسب برای بسته بندی میوه صادراتی به شمار می روند. کارتن سه لایه در دار در برخی موارد علاوه بر کارتن 3 لایه از کارتن 5 لایه هم تشکیل می شود.

کارتن دایکاتی درب دار
درب این کارتن حالت فانتزی به خود می گیرد و باعث شکیل شدن بسته‎ بندی می شود. چاپ روی این کارتن ها از کیفیت بالایی برخوردار است.



ابعاد استاندارد کارتن میوه صادراتی
ابعاد کارتن های میوه باید طوری باشد که بر روی پالت های استاندارد قابل چینش باشند. ابعاد کارتن میوه صادراتی با توجه به نوع میوه و تعداد میوه هایی که قرار است در یک کارتن قرار داده شوند، انتخاب می شود. ابعاد کارتن میوه در صورتی که به درستی انتخاب نشود باعث خراب شدن محصول خواهد شد که اصلا خوشایند نیست. به همین خاطر ابعاد و طراحی کارتن میوه باید توسط افراد متخصص انجام شود.



قیمت کارتن بسته بندی میوه
کارتن میوه صادراتی دارای تنوع زیادی هستند. جنس ، کیفیت کارتن میوه و حتی قیمت آن ها نیز متفاوت است. از طرف دیگر تعداد کارتن مورد نیاز در قیمت کارتن موثر است.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.251 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت