تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

shayan Offline
#1 ارسال شده : 1399/08/14 05:37:51 ب.ظ
shayan

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 12

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
با توجه به شیوع ویروس کرونا نیاز به پرستاری در منزل بیشتر است مشاوران شایان طب آماده هرگونه مشاوره و پاسخگویی در این زمینه و فروش تجهیزات پزشکی هستند. فواید امگا ۳ برای بدن و مغز بسیار زیاد است و تاثیر زیادی در سلامت بدن دارد. فواید امگا ۳ به شرح زیر می باشد :
امگا ۳ می تواند با افسردگی و اضطراب مبارزه کند
افسردگی یکی از شایع ترین اختلالات روانی در جهان است .علائم شامل غم ، بی حالی و از بین رفتن علاقه به زندگی است جالب توجه است ، مطالعات نشان می دهد افرادی که به طور منظم امگا ۳ مصرف می کنند کمتر دچار افسردگی می شوند هنگامی که افراد مبتلا به افسردگی یا اضطراب شروع به مصرف مکمل های امگا ۳ می کنند ، علائم آنها بهبود می یابد مکمل های امگا ۳ ممکن است به پیشگیری و درمان افسردگی و اضطراب کمک کنند. به نظر می رسد EPA برای مبارزه با افسردگی موثرتر است.
امگا ۳ می تواند سلامت چشم را بهبود بخشد
هنگامی که به اندازه کافی DHA دریافت نکنید ، ممکن است مشکلات بینایی ایجاد شود جالب است که دریافت مقدار کافی امگا ۳ با کاهش خطر دژنراسیون ماکولا ، یکی از دلایل اصلی آسیب دائمی چشم و نابینایی در ارتباط است
امگا ۳ می تواند سلامت مغز را در دوران بارداری و در اوایل زندگی تقویت کند
امگا ۳ برای رشد و نمو مغز در نوزادان بسیار مهم است. دریافت کافی امگا ۳ در دوران بارداری با مزایای بی شماری برای کودک شما همراه است ، از جمله: هوش بالاتر مهارتهای ارتباطی و اجتماعی بهتر مشکلات رفتاری کمتر کاهش خطر تاخیر رشد کاهش خطر ADHD ، اوتیسم و ​​فلج مغزی دریافت کافی امگا ۳ در دوران بارداری و اوایل زندگی برای رشد کودک بسیار مهم است. امگا ۳ می تواند عوامل خطرساز برای بیماری های قلبی را بهبود بخشد سکته های قلبی و مغزی مهمترین علت مرگ در جهان است محققان مشاهده کردند افرادی که ماهی زیاد می خورند کمتر به این بیماری ها دچار می شوند . امگا ۳ عوامل بیشماری از بیماری های قلبی را بهبود می بخشد. با این حال ، به نظر نمی رسد مکمل های امگا ۳ خطر حملات قلبی یا مغزی را کاهش دهند.
امگا ۳ می تواند علائم ADHD را در کودکان کاهش دهد
اختلال بیش فعالی با کمبود توجه (ADHD) نوعی اختلال رفتاری است که با بی توجهی ، بیش فعالی مشخص می شود چندین مطالعه نشان می دهد که کودکان مبتلا به ADHD سطح خون اسیدهای چرب امگا ۳ پایین تر از همسالان سالم خود دارند اخیراً ، محققان مشاهده کردند که مکمل های روغن ماهی یکی از امیدوار کننده ترین روش های درمانی برای ADHD هستند مکمل های امگا ۳ می توانند علائم ADHD را در کودکان کاهش دهند. آنها باعث بهبود توجه و کاهش بیش فعالی و پرخاشگری می شوند.
امگا ۳ می تواند با التهاب مقابله کند
التهاب یک پاسخ طبیعی به عفونت و آسیب در بدن شما است. با این حال ، التهاب گاهی اوقات به مدت طولانی ادامه می یابد ، حتی بدون عفونت یا آسیب. به این التهاب مزمن – یا طولانی مدت می گویند. التهاب طولانی مدت می تواند تقریباً در هر بیماری مزمن از جمله بیماری قلبی و سرطان نقش داشته باشد به طور قابل توجهی ، اسیدهای چرب امگا ۳ می توانند تولید مولکول ها و مواد مرتبط با التهاب مانند ایکوزانوئیدهای التهابی و سیتوکین ها را کاهش دهند مطالعات به طور مداوم ارتباط بین مصرف بیشتر امگا ۳ و کاهش التهاب را مشاهده کرده اند در رابطه با فواید امگا ۳ می تواند التهاب مزمن را کاهش دهد ، که می تواند به بیماری های قلبی ، سرطان و بیماری های مختلف کمک کند.
امگا ۳ می تواند با بیماری های خود ایمنی مبارزه کند
در بیماریهای خود ایمنی ، سیستم ایمنی بدن شما سلولهای سالم را با سلولهای خارجی اشتباه می گیرد و به آنها حمله می کند. مطالعات نشان می دهد که دریافت امگا ۳ کافی در طول سال اول زندگی شما با کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماری های خود ایمنی از جمله دیابت نوع ۱ ، دیابت خود ایمنی و مولتیپل اسکلروزیس مرتبط است امگا ۳ همچنین به درمان لوپوس ، آرتریت روماتوئید ، کولیت اولسراتیو ، بیماری کرون و پسوریازیس کمک می کند اسیدهای چرب امگا ۳ می تواند به مبارزه با چندین بیماری خود ایمنی از جمله دیابت نوع ۱ ، آرتریت روماتوئید ، کولیت اولسراتیو ، بیماری کرون و پسوریازیس کمک کند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.112 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت