تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

seoupdate Offline
#1 ارسال شده : 1399/08/07 11:36:12 ق.ظ
seoupdate

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 67
مرد
مکان: کرج

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
توانایی های پرستار سالمند

پرستار سالمند

تمامی پرستاران هر مرکز درمانی باید دارای توانایی های لازم باشند اما وظایف هر پرستار سالمند نسبت به شرایط سالمند و توافقات بین دو طرف تعیین میشود به صورتی که فرزندان باید تمام مشکلات و بیماری ها و نیاز های والدین را شرح هند تا مرکز درمانی پرستار مورد نظر با توانایی لازم را برای آنها اعزام کند.

بنابراین توانایی پرستار سالمند در سنجیدن درست شرایط و نیازهای فرد مورد مراقبت بسیار مهم است. این موضوع بیش از هرچیزی ناشی از تجربه پرستار و شناخت موقعیت‌ها و نیازمندی‌های گوناگون فرد سالمند می‌شود.

در ابتدا تمامی سالمندان ممکن است به خاطر شرایط بدی که دارند خلق و خویی تند داشته باشند اما پرستار مورد نظر باید توانایی آرام کردن آنها ، نگهداری از آنها و معاشرت با آنها همراه با اخلاق و رفتار خوب را داشته باشند.

بنابر این پرستار سالمند باید توانایی ارائه پکیج کامل پرستاری و نگهداری از سالمند در منزل را داشته باشند و همچنین دانش و تجربه کافی هم جزئی از این توانایی ها محسوب میشود مثلا خدمات انمای تخلیه ای در منزل که ارائه میشود باید حتما توسط فردی با تجربه انجام شود زیرا بسیار حساس است و اگر اصول آن رعایت نشود ممکن است مشکلاتی ایجاد کند.

منبع https://chatre-firoozei.ir/
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.088 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت