تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mahinkarimi Offline
#1 ارسال شده : 1399/07/29 12:31:56 ق.ظ
mahinkarimi

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 20
مکان: تهران

اچ سی کراس مدل 96

اچ سی کراس مدل 96 یک کراس اور تولید شرکت دانگ فانگ و محصول ایران خودرو است که با قیمت 335 میلیون تومان به فروش می‌رسد. ظاهر منحصربه‌فرد و کابین جذاب به همراه آپشن های نسبتا زیاد باعث شد که این خودرو از بدو ورود خریداران زیادی را به خود جلب کند. دانگ فانگ اچ سی کراس از موتور آشنای 1.6 لیتری استفاده می‌کند که بر روی پژو 206 وبسیاری از محصولات ایران خودرو نیز قرار گرفته است. این پیشرانه قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن متر را تولید می‌کند. مدت زمان شتاب‌گیری این خودرو 12.5 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن 183 کیلومتر بر ساعت است مصرف سوخت 7 لیتری در هر 100 کیلومتر و سازگاری با بنزین یورو 4 از مواردی است که این خودرو را به یک خودروی اقتصادی تبدیل می‌کند.

قیمت خودرو اچ سی کراس مدل 96 به دلیل دارا بودن مزیت‌هایی چون سیستم تعلیق نرم، کابین زیبا و جادار، هماهنگی موتور و گیربکس، امکانات ایمنی مناسب و مصرف پایین 335 میلیون تومان اعلام شده است. در مقابل به دلیل وجود معایبی چون فرمان‌پذیری نامناسب، کیفیت پایین ساخت، عایق‌بندی نامناسب کابین و قدرت پایین موتور باعث می‌شود که چنین قیمتی برای این خودرو چندان معقول نباشد. به همه این‌ها خدمات پس از فروش نامناسب ایران خودرو را نیز بیفزایید که خود می‌تواند بسیاری از خریداران را از خرید خود پشیمان کند.

برلیانس H330 مدل 95

برلیانس H330 سدانی محبوب است که از سال 94 و به همت پارس خودرو به جاده‌های کشور راه یافت. بسیاری از خریداران جذب ظاهر زیبا و امکانات جذاب این خودرو شدند و آن را به یکی از موفق‌ترین تجربیات مونتاژ سایپا تبدیل کردند. بخش فنی این خودرو شامل یک موتور 1.5 لیتری است که قدرت 103 اسب بخار و گشتاور 138 نیوتن متر را تولید می‌کند. البته پارس خودرو در سال‌های آخر تولید برلیانس H330 از موتور 1.65 لیتری استفاده کرد که به دلیل افزایش قدرت و شتاب خودرو با استقبال خوبی مواجه شد. وجود این موتورها در کنار گیربکس اتوماتیک یا 5 سرعته دستی سبب شده است که قیمت خودرو برلیانس H330 مدل 95 از 295 تا 340 میلیون تومان متغیر باشد.

در ابتدای حضور برلیانس H330، بخش عمده‌ای از خریداران به دلیل قیمت مناسب و امکانات فراوان جذب آن شدند. در بازار امروز خودرو نیز هنوز هم می‌توان آن را سدانی با قیمت مناسب دانست. چرا که امکانات رفاهی متعدد، کابین زیبا، طراحی خارجی لوکس، فرمان‌پذیری مناسب و ترمزگیری به موقع از مزیت‌های این خودرو است. به‌علاوه خدمات پس از فروش مناسب، تامین راحت‌تر قطعات نسبت به دیگر رقبا و تنوع قیمتی سبب شده است که قیمت 295 تا 340 میلیونی آن کاملا معقول به نظر برسد. در مقابل این مزیت‌ها باید بدانید سیستم تعلیق سفت و خشک، عایق‌بندی نامناسب کابین، امکانات ایمنی اندک و شتاب‌گیری ضعیف از اصلی‌ترین معایب خرید برلیانس H330 است.

منبع: خبرنامه دانشجویان ایران
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.083 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت