تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

radesh25 Offline
#1 ارسال شده : 1396/05/31 02:09:20 ب.ظ
radesh25

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
مکان: -

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
افزودنی های بتن را به منظور افزایش کیفیت بتن یا تغییر و بهبود مشخصه های بتن به آن اضافه می کنند . از جمله این مواد ، مواد روان کننده و فوق روان کننده است . افزودن روان کننده موجب افزایش کارایی بتن و همچنین افزایش مقاومت بتن می شود . این عمل مانع آب انداختن بتن می شود . فوق روان کننده ها هم مانند روان کننده ها عمل می کنند اما دارای اثر قوی تری هستند . استفاده از افزودنی بتن می تواند آب مورد نیاز را 25 تا 35 درصد کاهش دهد.
انواع افزودنی های بتن :

افزودنی بتن به طور کلی به دو دسته شیمیایی و معدنی می توان تقسیم بندی کرد .

ضد یخ بتن
فوق روان کننده
اپوکسی
چسب و ماستیک
و…

روان کننده بتن :

همان طور که بیان شد یکی از انواع افزودنی های بتن ، مواد روان کننده بتن می باشد . که مانند بقیه افزودنی ها به افزایش کارایی بتن کمک می نماید . روان کننده بتن نیروهای فیزیکی و شیمیایی بتن را تغییر می دهد و به طور کلی نیاز به آب را کاهش می دهد .

استفاده از روان کننده بتن موجب می شود نیاز به سیمان کاهش یابد همچنین ذرات سیمان همدیگررا دفع نموده و موجب روانی بتن می گردد . افزودنی های بتن تبریز صنعت که شرکتی فعال در زمینه قالب بتن است از کیفیت بالایی برخوردار است.

روان کننده بتن در بتن ریزی قطعات کوچک ، بتن ریزی سریع ، کاهش استهلاک تجهیزات و ماشین آلات کاربرد داردو بهطور کلی موجب افزایش مقاومت بتن می گردد .
 1 کاربر از radesh25 برای ارسال مفیدش تشکر کرده است.
تبلیغات
رضا صبوری Offline
#2 ارسال شده : 1399/07/28 06:02:58 ب.ظ
رضا صبوری

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 12
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
افزودنی های بتن موادی می باشند که به بتن اضافه شده و باعث می شوند که کیفیت و عمر بتن افزایش یابد. این مواد طی یک قرن گذشته بخصوص رشد چشمگیری در صنعت بتن داشته اند بطوریکه امروزه در تعریف بتن علاوه بر سه جزء اصلی، این ترکیبات نیز جای خود را باز کرده اند. اگرچه استفاده از افزودنی های بتن در بهای تمام شده اولیه بتن تاثیر قابل توجهی دارند ولی نسبت به افزایش کیفیت، دوام و راحتی اجرا بسیار اقتصادی می باشند و استفاده از آنها در دنیا خصوصا در کشورهای توسعه یافته بسیار رایج می باشد. نقشی که افزودنی بتن بازی می کند متمرکز بر خمیر سیمانی بتن می باشد و با بهود این بخش، ماموریت خود را ایفا می کنند.

مزیتهای کیفی و قیمتی بتن به گونه ای بوده است که پس از کشف آن طی صد و پنجاه سال گذشته، رشد بسیار زیادی داشته است و می توان ادعا کرد که هر کجا که ساخت و سازی هست بتن نقش کلیدی را بازی می کند. بتن بخشی از یک سازه می باشد که قابل تعویض نمی باشد و در بهترین حالت می توان آنرا تعمیر کرد، لذا در تولید آن باید به گونه ای عمل کرد که بالاترین عمر در آن سازه را داشته باشد. تکنولژی بتن به دنبال رسیدن به عمرهای بالاتر برای بتن است و این هدف رابطه مستقیم در بهره وری اقتصادی یک پروژه دارد و بهبود کیفیت بتن به گونه ای که علاوه بر کیفیت مناسب، دوام بیشینه را داشته باشد چالش اصلی صنعت ساخت و ساز هر کشوری می باشد.

استفاده از افزودنی های شیمیایی بتن نزدیک به یک قرن هست که وارد صنعت بتن شده است و با رشدی قابل توجه تا به امروز ادامه داشته است. بتن های امروزی چه از لحاظ مقاومت های مکانیکی و چه از نظر دوامی قابل قیاس با گذشته نیست و این کیفیت مدیون دانش شیمی افزودنی های بتن می باشد.
 1 کاربر از رضا صبوری برای ارسال مفیدش تشکر کرده است.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.100 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت