تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mahsa-nita Offline
#1 ارسال شده : 1396/08/01 12:39:50 ق.ظ
mahsa-nita

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7
مکان: iliul,

هدایای تبلیغاتی یا هدیه های تجاری اجناسی هستند که در برنامه های بازاریابی و تبلیغاتی استفاده می شود. این محصولات برای تبلیغ یک شرکت، عنوان تجاری یا رویدادی در یک نمایش تبلیغاتی یا کنفرانس داده می شود و بخشی از رقابت عظیم بازایابی است.
امروزه در بازاریابی و بازارسازی ایجاد یک رابطه قوی بین تولید کننده یا عرضه کننده با هدف که همان مشتریان و خریداران هستند یکی از اصلی ترین نکات بازاریابی و فروش می باشد، با توجه به رقابت های نزدیک میان شرکت ها مشتریان و خریداران طبعا انتخاب های متعددی برای خرید خواهند داشت ، اما همیشه به فروشنده یا تولید کننده دست و دلباز و خوش رو وفادار تر خواهند ماند حتی اگر قیمتی که بابت یک محصول پرداخت می کنند نسبت به سایرین بالاتر باشد .
شما باید لااقل سالی یکبار هدیه ای کوچک برای مشتریان شرکتتان بفرستید. جان هال، نویسنده ی مجله ی فوربس، می نویسد که هدایای تبلیغاتی در طول سال جای شما را در ذهن مشتریان حفظ می کنند. مجله ی تجاری ساکرامِنتو گزارش میدهد چون در سال های اخیر برخی از شرکت ها به علت رکود اقتصادی نیروهای خود را تعدیل کرده اند، سایرین همچنان اطمینان دارند هدیه دادن برای حفظ روابط مهم است.
اگر شرکت شما مشتریانِ کم یا مشتریانِ کم به ویژه با حساب های قابل توجه دارد، باید تلاش کنید تا جایی که ممکن است هدایایشان را سفارشی سازی کنید. به علایق هر مشتری توجه کنید و یا از فروشندگانی که با آنها برخورد دارند اطلاعات کسب کنید.
ساخت تندیس و لوح تقدیر یا ساخت مجسمه می تواند گزینه های خوبی برای این مورد باشد که با توجه به نوع محصول جزو هدایای تبلیغاتی نفیس شناخته می شود و برای مدیران، کارشناسان و افراد خاص و بانوان مورد استفاده قرار می گیرد.
دسته دیگری از هدایا نیز وجود دارند که با توجه به مناسبت های پایان سال مورد استفاده قرار می گیرند مانند انواع سررسید و تقویم که بصورت اختصاصی و عمومی قابل تولید می باشد. و در مدل های سلفونی و چرمی تولید می شود. که در این گروه ارگانایزر های مدیریتی جزو هدیه تبلیغاتی خاص مورد استفاده قرار می گیرند.
هدایای تبلیغاتی فقط به قلم و خودکار و کیف و لیوان و ساعت و ساک ختم نمی شود بلکه با پیشرفت تکنولوژی هدایای تبلیغاتی نیز بروز می گردند که در این حیطه می توان مجسمه سازی را به عنوان یکی از جدیدترین محصولات هدایای تبلیغاتی نام برد.
اما نظر شخصی من اینست که بهترین هدایای تبلیغاتی هدایایی هستند که زود از بین نمیرن و همیشه جلوی چشم مشتری هستند. نمونه ی قدیمیش تقویم و سررسید بوده. اما از اونجا که دیگه همه آنلاین شدن تقویم و سررسید کارایی قبل خودش رو از دست داده. مگر توی بعضی شرکت ها. اما یکی از انواع هدایای تبلیغاتی که میتونه جالب باشه تندیس و مجسمه هستش که هم جنبه ی تزیینی داره و خیلی ها دوستش دارن و هم زود از بین نمیره و مدت ها میتونه مشتری رو یاد شما بندازه.
تبلیغات
alirezass Offline
#2 ارسال شده : 1397/01/07 07:43:44 ب.ظ
alirezass

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

مطلب عالی بود ، به سایت ما هم سر بزنید :
کارتریج - تعمیرکار آنلاین - نمایندگی اچ پی - پرینتر hp
rasagift Offline
#3 ارسال شده : 1397/06/12 02:01:55 ب.ظ
rasagift

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
مکان: dfsf

مزایای هدایای تبلیغاتی
هر کسب وکار باید تلاش کند تا هدایای تبلیغاتی برای مشتریان دائمی ارائه دهد، زیرا این یکی از بهترین راه های رسیدن به مشتریان بیشتر است. دهان به دهان و به سرعت، هدایای تبلیغاتی نام برند شما را گسترش داده و باعث رونق بیشتر کسب و کار و شرکت شما شده و باعث موفقیت خواهند شد. یک راه برای حصول اطمینان از اینکه مشتریان کسب وکار شما را فراموش نخواهند کرد این است که به آنها یک هدیه صنفی سفارشی بدهید.
شما نمی توانید تنها با لبخند از مشتریان قدردانی کنید، رقبا سهم بازار شما را خواهند گرفت، هدایای تبلیغاتی یک جز مهم در ساخت برند شرکت شما هستند. استفاده از هدایای تبلیغاتی به طور موثر به رشد کسب وکار شما کمک می کند. آنها می توانند برای ترویج یک کسب وکار و برای ارتباط با مصرف کنندگان و برای معرفی خدمات شرکت، استفاده شوند، اما با ارائه هدایای تبلیغاتی سفارشی، مشتریان می دانند که این شرکت چقدر برای جلب رضایت مشتریان تلاش می کند.
با هدیه دادن چیزهای رایگان و مرغوب به مشتریانی که قبلا از این کسب وکار استفاده نکرده اند، آن ها را به عنوان محصولات با کیفیت که شرکت تولید کرده است، به رسمیت می شناسند. مشتریانی که قبلا هرگز با این کسب و کار آشنا نبوده و خرید نکرده اند، می توانند محصولاتی را که رایگان ارائه می شوند، تهیه کنند. هر ساله، کسب و کارها باید استراتژی های مختلفی را برای افزایش فروش تجربه کنند. زمانی که شرکت استراتژی های بازاریابی موفق را کشف کرده است، آنها می توانند بارها آن روش را تکرار کنند تا مشتریان بیشتری به دست آورند.

3 مزیت هدایای تبلیغاتی

کسب و کارها چه بزرگ باشند چه کوچک، هر ساله هزینه زیادی را صرف تبلیغات می کنند. با این حال، به ندرت از تبلیغات خود سود می برند. اما روشی وجود دارد که به سرعت و آسانی نتایج دلخواه را موجب می شود. علاوه بر این، شما را متحمل هزینه گزافی هم نمی کند. و آن هم هدایای تبلیغاتی است. هر کسب و کاری باید تبلیغات داشته باشد. این قانون بازار است و همه این واقعیت ساده را پذیرفته اند. اگر تبلیغ نکنید، یعنی وجود ندارید. اما سوال اینجاست که چرا
هدایای تبلیغاتی نتیجه می دهد؟
کسب و کارهای زیادی فرصت بهره برداری در استفاده از هدایای تبلیغاتی را از دست می دهند، اما اهمیت این محصولات در چیست؟
شروع یک کسب و کار می تواند کاری خطیر و جدی باشد. بسیاری از کسب و کارهای موفق امروز، مانند HP و اپل، در ابتدا استارت آپ هایی بودند که کارشان را از پارکینگ خانه شروع بودند. این یعنی سخت کوشی و تعهد مشتاقانه صاحب کسب و کار به رویای شان می تواند موفقیت آنها را تضمین کند، با این حال، یک کسب و کار جدید باید بتواند خود را به جهانیان نشان دهد. در دنیای کسب و کار امروز، شناخت برند برای موفقیت کلی یک برند حیاتی است. مطالعات متعددی نشان داده اند که اکثر مصرف کنندگان ترجیح می دهند با برندی کار کنند که آن را می شناسند و به آن اعتماد دارند، حتی اگر قیمت آنها بالاتر از رقبای کمتر محبوب شان باشد.
با روزبه روز هم سلیقه و هم فکرتر اکثر مصرف کنندگان، کسب و کارهای بیشتری فرصت های خود را برای خلق یک برند مورد اعتماد در جهان سازمانی امروز از دست می دهند.
فرصت های بی پایانی برای کسب و کارها وجود دارد که بتوانند رقبای خود را کنار بزنند؛ و یکی از این تاکتیک ها، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. ارائه محصولات رایگان و برند به مصرف کنندگان در رویدادها و یا در نمایشگاه ها، یک تاکتیک بازاریابی باور نکردنی است که سبب می شود که هر زمانی که دریافت کننده از این محصول استفاده می کند، برند شما در ذهن او نفوذ کند. به خاطر داشته باشید که بسیار مهم است که به ذهن مشتریان خود راه پیدا کنید تا بتوانید بفهمید آنها واقعا چه نوع محصولاتی را می خواهید. به عنوان مثال، اگر مشتری های هدف کسب و کار شما آمریکایی هستند، باید بدانید که ۹۱ درصد از آنها تلفن همراه دارند، بنابراین بهترین هدیه تبلیغاتی برای شما می تواند یک شارژر تلفن همراه قابل حمل برند برای این افراد باشد.
با توجه به آنچه تاکنون گفته شد، اکنون می خواهیم سه مورد از مزایای کلیدی استفاده از هدایای تبلیغاتی را در ترکیب بازاریابی با شما به
اشتراک بگذاریم.
taxha Offline
#4 ارسال شده : 1398/11/15 06:13:56 ب.ظ
taxha

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4
مکان: تهران

ارائه مشاوره مالیاتی تخصصی رایگان با توجه به قوانین مالیاتی جدید می تواند کمک شایانی به اشخاص حقیقی و حقوقی در جهت جلوگیری از تضییع حق نماید . خدمات مرکز مشاوره مالیاتی در راستاری کمک به اشخاص حقیقی و حقوقی در خصوص پرداخت مالیات عادلانه به شرح زیر می باشد :
taxha Offline
#5 ارسال شده : 1398/12/27 04:38:23 ق.ظ
taxha

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4
مکان: تهران

خیلی جالب بود بچه ها کجا میتونم فروش بازی ps4 رو انجام بدم ؟ سایت بچین
کجا میتونم خرید بازی ps4 دست دوم رو انجام بدم سایت بچین
کجا میتونم خرید لپ تاپ استوک رو انجام بدم؟
taxha Offline
#6 ارسال شده : 1399/04/17 07:13:33 ب.ظ
taxha

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4
مکان: تهران

بهترین سایت جابجایی و اسباب کشی بارکو
barokala Offline
#7 ارسال شده : 1399/05/20 11:28:23 ق.ظ
barokala

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 10
مکان: نویبی

بسیار عالی نوشتید.اما اگر شما هم نیاز به اتوبار و حمل بار در تمام نقاط ایران با کمترین نرخ ممکن داشتید,می توانید همین حالا یکی از سرویس دهنده های بار و کالا را انتخاب کنید تا در کمترین زمان ممکن کارتان انجام گیرد.
barokala Offline
#8 ارسال شده : 1399/05/21 02:06:21 ب.ظ
barokala

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 10
مکان: نویبی

طراحی و سئو سایت با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در بین همکاران عزیز همراه با 3 ماه پشتیبانی فنی رایگان | وبری.
barokala Offline
#9 ارسال شده : 1399/06/06 10:58:07 ب.ظ
barokala

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 10
مکان: نویبی

خرید مواد اولیه دارویی
داروهای امروزی از طریق فرآیندهای شیمیایی تهیه و تولید می شود لذا مواد اولیه های مختلفی برای تولید دارو استفاده می شود. در ادامه مقاله به خرید مواد اولیه دارویی می پردازیم.
دارو
در دانش پزشکی به هر ماده‌ای که برای درمان ، تسکین علائم ، تشخیص بیماری یا پیشگیری از آن به کار رود و بر ساختار یا کارکرد ارگانیسم زنده اثر گذارد و پس از ورود به بدن عملکرد بدن را تصحیح کند ، گفته می ‌شود.
دارو به ماده ای گفته می شود که با اثر بر گیرنده ای خاص در داخل ، خارج یا دیواره سلول باعث شروع یا مهار عملکردی خاص می گردد و قدرت اثر دارو با میزان و تعداد این تعامل نسبت مستقیم دارد.
داروهای شیمیایی معمولاً در آزمایشگاه و به دست پزشکان یا دارو سازان کشف شده و پس از تحقیقات کافی و تأیید مراجع رسمی در کارخانه ‌های داروسازی تولید می ‌گردند.

عملکرد داروها


یک داروی پذیرفته و عملی شده ، دارویی است که اولاً خواص لازم برای انتقال از سایت ورودی به جایگاه عمل منظور را داشته باشد و ثانیاً در زمان معقول از بدن دفع شود. البته برخی داروها مانند داروهای موضعی پوستی و افشانه ‌های تنفسی امکان اثر نزدیک به محل دریافت دارند.
خرید مواد اولیه دارویی بسیار ضروری است. داروها می ‌توانند در شرایط استاندارد دما و فشار یا در سه حالت گاز مثل نیتروزاکسید ، مایع مثل لیدوکایین و جامد مثل آسپرین موجود باشند.
طبقات گوناگون داروهای آلی در داروشناسی و داروسازی مورد بررسی قرار می‌ گیرند. بسیاری از داروها بازها و اسید های ضعیف هستند. این داروها به وسیله خود بدن هدایت می ‌شوند. زیرا تفاوت pH در اجزای مختلف ممکن است درجه یونش این قبیل داروها را تغییر دهد.
خرید مواد اولیه دارویی فعال به عنوان حجم فعال نامیده می شوند ، مواد تشکیل دهنده فعال بیولوژیکی در یک دارو هستند.
بسته به نوع دارویی ، محصول ممکن است حاوی بیش از یک ماده فعال باشد. هر ماده یا مخلوطی از مواد مورد استفاده برای تولید دارو تحت تعریف یک API قرار دارد.

انواع گرید مواد دارویی


خرید مواد اولیه دارویی آزمایشگاهی از لحاظ فرمول شیمیایی و ماهیت با مواد صنعتی و خوراکی موجود در بازار یکسانند ، اما مواد اولیه با گرید دارویی و خلوص آزمایشگاهی معمولا دارای خلوص بالاتری می باشند.
دو دسته بندی ساده و کلی برای مواد اولیه با گرید دارویی موجود است که تا حد خوبی نیاز برخی محققین را برطرف می کند :
گرید تحلیلی :
خلوص بسیار زیاد ، تقریبا بیش تر از نود و نه درصد
گرید آزمایشگاهی :
خلوص زیاد ، تقریبا بین نود و هفت تا نود و نه درصد
گرید عمومی/ آزمایشگاهی :
خلوص متغیر ، بسته به نوع استاندارد
دیگر دسته بندی مواد شیمیایی که بر اساس خلوص آن ها است و از معروف ترین گرید بندی های مواد شیمیایی است در زیر آمده است.
به ترتیب از خلوص بالا تا خلوص کم :
گرید Reagent:
خلوص بالا که به طور کلی برابر با گرید A.C.S است و برای استفاده های زیادی در آزمایشگاه ها و آنالیز ها مناسب است.
گرید U.S.P:
گرید شیمیایی دارای خلوص مناسب که دارای حداقل های مورد نیاز سازمان دارویی ایالات متحده آمریکا است و برای استفاده در غذا ، دارو و کاربرد های پزشکی ، مورد تایید است. می تواند برای بسیاری از اهداف آزمایشگاهی استفاده شود.
گرید Ph Eur:
گرید شیمیایی دارای خلوص مناسب که دارای حداقل های مورد نیاز سازمان دارویی اروپا است و برای استفاده در غذا ، دارو و کاربرد های پزشکی ، مورد تایید است.
گرید LABآزمایشگاهی :
گرید شیمیایی دارای خلوص نسبتا بالا که مقدار دقیق ناخالصی های آن نامشخص است ؛ به طور کلی برای استفاده های آموزشی مناسب است. به هیچ عنوان برای استفاده در غذا ، دارو و پزشکی دارای خلوص مناسب نمی باشد.

خرید مواد اولیه دارویی


ایران با هدف حرکت به سوی تولید تکنولوژی و همکاری با شرکت های دانش بنیان موفق به تولید و خرید مواد اولیه دارویی وارداتی گردیده است و با تلاش مضاعف و بهره مندی از تیم مجرب در خصوص واردات و خرید مواد اولیه دارویی ، مواد شیمیایی ، مواد موثره دارو مورد نیاز در بخش های صنایع دارویی ، شیمیایی ، غذایی ، کشاورزی و … شده است.
آمارنامه دارویی مجموعه ‌ای از اطلاعات فروش داروها است که توسط سازمان غذا و دارو و با جمع‌ بندی اطلاعات ارسالی شرکت‌های پخش ، تهیه و به متقاضیان (مدیران شرکت های دارویی و سایر ذی نفعان) ارائه می ‌شود.
شما برای خرید مواد اولیه دارویی می توانید به سایت معتبر پیشگامان شیمی مراجعه نمائید. شما مي توانيد بهترين مواد در هر زمينه اي را كه مي خواهيد از اين شركت تهيه كنيد. موادي كه توسط اين تيم تامين مي شود در تمامي زمينه هاي پزشكي و دارويي ، صنعتي و ... است.
dooorsa Offline
#10 ارسال شده : 1399/06/16 10:49:43 ق.ظ
dooorsa

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 32
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
در دنیای استارتاپی امروزی بهترین کار راه اندازی مکان های است که خدمات خودرویی اراعه دهاند و بشه راحت ماشین رو خرید و فروش کرد
خرید و فروش خودرو: https://www.dorhato.com/
barokala Offline
#11 ارسال شده : 1399/07/02 01:14:55 ق.ظ
barokala

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 10
مکان: نویبی

فروشگاه اینترنتی مازیبا

اگر شما هم به دنبال خرید لوازم آرایشی - بهداشتی با کیفیت و اصل هستید اما جای مناسب و مورد اعتمادی پیدا نمی کنید,به شما پیشنهاد می کنیم که حتما یک سر به فروشگاه مازیبا بزنید و از محصولات و پشتیبانی آن شگفته زده شوید.گروه مازیبا با داشتن تیمی مجرب و تنوع کالایی بالا,می تواند نیاز شما عزیزان به هر کالایی در این زمینه را برطرف کند و در این موارد از تخفیف های ویژه خرید اولی ها هم استفاده کنید.

ورود به سایت
barokala Offline
#12 ارسال شده : 1399/08/23 03:49:22 ب.ظ
barokala

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 10
مکان: نویبی

مدرسه وبری با داشتن تیم حرفه ای تولید محتوا,آماده ارائه بهتریو جدیدترین مقالات در زمینه آموزش سئو و برنامه همچنین گرافیم می باشد.
seyfia717 Offline
#13 ارسال شده : 1399/09/19 01:09:14 ب.ظ
seyfia717

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

در این لحظه میخواهیم سایت قیمت نوار نقاله را معرفی کنم
همچنین سایت تولید رولیک
zahra.m Offline
#14 ارسال شده : 1399/11/05 03:12:28 ب.ظ
zahra.m

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3

تشکرها: 1 بار
استفاده از هدیه های تبلیغاتی به افزایش فروش سایتمونم خیلی کمک میکنه. من اینکارو به همه کسایی که سایت تجاری دارن پیشنهاد میکنم.
https://www.poonak.org/t...r-increase-online-sales/
tablooaraz Offline
#15 ارسال شده : 1400/01/09 03:34:16 ب.ظ
tablooaraz

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: 1

هنگامی که نوبت به یافتن یک شرکت تعمیرات لوازم خانگی می رسد که می توانید به سه سوت تعمیر اعتماد کنید ، آقای لوازم خانگی کلیه شرایط را دارد. ما نه تنها تعهد "هیچ ردی از خود باقی نگذاریم" را رعایت می کنیم ، بلکه همچنین اطمینان حاصل می کنیم که فقط از افراد متخصص تعمیر و واجد شرایط استفاده کنید که می توانید به آنها وابسته باشید. ما با ارائه ضمانت در کلیه قطعات و تعمیر در پشت متخصصان تعمیرات خود ایستاده ایم. هنگامی که 3sottamir را برای راه اندازی مجدد منزل خود انتخاب می کنید ، می خواهیم در تصمیم خود اطمینان داشته باشید.
saeed008 Offline
#16 ارسال شده : 1400/05/24 08:12:48 ب.ظ
saeed008

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: tehran

تعمیر مبل
در ادامه این صفحه از استاده به معرفی تعمیرکاران در زمینه تعمیر مبل راحتی خواهیم پرداخت که می‌توانید با شماره‌های موجود در بالا تماس بگیرید و درخواست خود را به تعمیرکار اعلام نمایید. لیست قیمت رویه کوبی مبل راحتی نیز مورد دیگری است که در این صفحه از خدمات آنلاین “استاده” مشاهده خواهید کرد.

مبل راحتی از اجزای مختلفی تشکیل شده است. این اجزا عبارتند از: کلاف مبل، ابر یا فوم، فنر یا تسمه، میخ و چسب، پارچه و آستر. به مرور زمان و درصورت استفاده نادرست و یا عوامل دیگر، ممکن است هر یک از این اجزا خراب شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند. با توجه به این که استفاده از مبل راحتی در طول شبانه روز بیشتر از مبل استیل است، فرسودگی و خرابی آن نیز بیشتر است و در نتیجه تعمیر مبل راحتی متداول‌تر است و نیاز مردم به آن بیشتر است.
تعمیر مبل در منزل
تعمیرات مبل
moein001 Offline
#17 ارسال شده : 1401/08/29 11:11:03 ب.ظ
moein001

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3
مکان: تهران

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی هم چاپ پرچم با لوگوی خودتون هستش که می تونین برای نمایندگی ها و مشتریاتونم ارسال کنین
https://www.ilna.ir/%D8%...%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF
moein001 Offline
#18 ارسال شده : 1401/08/29 11:12:44 ب.ظ
moein001

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3
مکان: تهران

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی چاپ پرچم با لوگوتون هستش که می تونین برای نمایندگی ها و مشتریاتونم ارسال کنین
https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE...%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 1.415 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت